quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:35 schreef Mr.N het volgende:
Ik zit een aankoop van een LCDtv te overwegen, maar ik kan niet kiezen tussen deze 3 LCD tv's:
De 3 LCDtv's
[afbeelding]
Sharp LC-46XD1E
[afbeelding]
Sony 40W2000
[afbeelding]
Samsung LE40M87BD
Ik wil het vooral gebruiken voor het (PC)Games en Films/TV kijken (heb non-HD Digitale televisie van Casema + HDTV satellietontvanger), het moet de TrueHD 1080p processing kunnen ondersteunen, mijn HomeAVSet 5.1 Dolby Digital erop kunnen aansluiten en eventueel voor in de toekomst de Playstation 3 óf Xbox 360 erop te kunnen spelen.
Mijn budget is ¤ 2000,- maar als het moet leg ik er nog maximaal ¤500,- bij.
Ik heb de voorkeur voor het merk Sharp omdat ik daar hele lovende dingen over hoor, maar welke raden jullie mij aan?
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:58 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Samsung schijnt ook hele goede LCD-tv's te maken. HEb zelf geen info over dit type, maar in mijn huis draait de 32" van een vorige serie (geen idee even welk type) al een fiks tijdje prima mee
tevens tvp...
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:00 schreef AQuila360 het volgende:
Ik zweer toch bij Sony wat die tv's betreft maar over Sharp hoor ik idd ook goede dingen. en de Samsung is geloof ik wel stuk goedkoper en nog steeds erg goed.
Nog iemand die mij kan helpen met een keuze te maken van de 3 LCDtv's?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:02 schreef Fallen het volgende:
Die Sharp is echt heel mooi.
Ook het zwart is voor een LCD echt heel zwart. De 37" wordt mijn nieuwe TV (tenzij er tussendoor iets mooiers komt terwijl ik aan het sparen ben...).
Joeperdepoep voor de HD hype.quote:Op maandag 21 mei 2007 20:59 schreef Markster het volgende:
1500 eruo heb je een 42inch tatung fullHD
Ik heb zelf de 40W2000 icm een PS3. Via HDMI aangesloten en kijk er ook geregeld dvd's en Blu-ray op. Ik ben er heel erg tevreden over. Als je specifieke vragen hebt dan hoor ik het wel.quote:Op zondag 20 mei 2007 14:45 schreef Mr.N het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Nog iemand die mij kan helpen met een keuze te maken van de 3 LCDtv's?![]()
Hou jij je bek nou gewoon eens.quote:Op maandag 21 mei 2007 22:00 schreef BMH het volgende:
[..]
Joeperdepoep voor de HD hype.
Negeer beeldkwaliteit. Ga voor de resolutie mensen!![]()
Netjesquote:
Dolby TrueHD & de DTS HD variant daarvan zijn lossless audio systemen. Je krijgt dus geluid zoals het is opgenomen. En niet verneukt zoals Dolby Digitaal (en in mindere mate DTS) dat doet. Om deze signalen te kunnen uitzenden heb je idd een nieuwe versterker nodig.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:57 schreef jd1982 het volgende:
Hoe zit het met de multichannel audio eigenlijk?
Op mijn Blu-ray speler zit dan Dolby Digital TrueHD ofzo, maar mijn versterker heeft dat niet, moet je daar weer een speciale versterker voor hebben?
En wat is het verschil eigenlijk???
Welk model heb je dan?quote:Op maandag 28 mei 2007 13:15 schreef AQuila360 het volgende:
Waarom heb je trouwens geen Sony erbij staan? Die heb ik namelijk en bevalt ook erg goed moet ik zeggen.![]()
Ik zal eens kijken naar wat recensies/verhalen over 't toestel, bedankt!quote:Op maandag 28 mei 2007 13:25 schreef AQuila360 het volgende:
De S26A10 die is dus 26inch maar je zou kunnen kijken naar de 32 inch versie al zijn er weer nieuwe versie's geloof ik. Maar heb deze goedkoop kunnen krijgen anders had ik ook liever een 32 inch gehad maar goed was niet anders.
Is ook een leuke tv jaquote:Op maandag 28 mei 2007 18:19 schreef jd1982 het volgende:
Al iets ouder model, ff kijken... 32T51B
niet duur voor een 32" lcd, maar de specs (lees: contrastratio) zijn niet echt up to date.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:41 schreef Gamedemon het volgende:
Ik zie bij de mediamarkt de samsung LE32R32 staan voor ¤555,-
http://www.mediamarkt.nl/1/aanbiedingen/store_flash/139/
Is dat wat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |