zou hij daar nog in mogen,wegens anti reclame voor de antillen!quote:Op vrijdag 6 april 2007 10:48 schreef havefun het volgende:
Oprotten met die tering antiliaan. En gelijk een enkeltje Antillen geven.
Bedankt. Voor dat ik door had wat er werkelijk stond, was ik 10 minuten verder.quote:Op vrijdag 6 april 2007 10:43 schreef Gert het volgende:
Topictitel vertaald naar fatsoenlijk Nederlands. Aanvankelijk laten staan, maar het is gewoon té hinderlijk.![]()
Zegt dat wat over jouw of over de topicstarter.....?!quote:Op vrijdag 6 april 2007 10:53 schreef Elounda het volgende:
[..]
Bedankt. Voor dat ik door had wat er werkelijk stond, was ik 10 minuten verder.
Precies !quote:Op vrijdag 6 april 2007 10:58 schreef danos het volgende:
haha kopstoot laat me niet lachen, en het is overduidelijk dat Huub eerst begint met die kopstoot, Brian aait hem alleen maar terug, dit is gewoon een beetje duwen zonder je handen te gebruiken. Wanneer gaat er nou eens bloed vloeien? Deze laffe dingetjes de hele tijd, pak een mes en snij je vijand aan stukken, kan je tenmindste met recht zeggen dat je de gouden kooi uitgaat.
Het is jou en niet jouw.quote:Op vrijdag 6 april 2007 10:58 schreef kingsmebber het volgende:
[..]
Zegt dat wat over jouw of over de topicstarter.....?!
quote:Op vrijdag 6 april 2007 10:58 schreef danos het volgende:
haha kopstoot laat me niet lachen, en het is overduidelijk dat Huub eerst begint met die kopstoot, Brian aait hem alleen maar terug, dit is gewoon een beetje duwen zonder je handen te gebruiken. Wanneer gaat er nou eens bloed vloeien? Deze laffe dingetjes de hele tijd, pak een mes en snij je vijand aan stukken, kan je tenmindste met recht zeggen dat je de gouden kooi uitgaat.
Ja idd heb je helemaal gelijk in. Ben ik even dom zeg! (maar dat wisten we al....)quote:
Nee.quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:03 schreef kingsmebber het volgende:
[..]
Ja idd heb je helemaal gelijk in. Ben ik even dom zeg! (maar dat wisten we al....)
En ga je nog antwoord geven op me mijn vraag ?
Zou leuker geweest zijn als je typte. "Nee ik geef geen antwoord aan domme mensen".quote:
Die Huub is echt een kneus, met zijn 1.65quote:Op vrijdag 6 april 2007 10:05 schreef kingsmebber het volgende:
[..]
ja en nog 1 hier ! Goedzo brian volgende keer als jullie opstap gaan gewoon Huub billenkoek geven !!!!!!!!!!! Heeft ie wel verdiend!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dit is niet de eerste keer dat je je op deze manier uitlaat. Kap daar nou eens mee.quote:Op vrijdag 6 april 2007 10:48 schreef havefun het volgende:
Oprotten met die tering antiliaan. En gelijk een enkeltje Antillen geven.
Hij heeft wel gelijk!quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Dit is niet de eerste keer dat je je op deze manier uitlaat. Kap daar nou eens mee.
Meerderheid van Fok forum is ook zo ! En ik voel mij hier eigenlijk wel thuis.... tussen de kneuzen. He Elounda dat zegt weer iets over mij toch ?quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:07 schreef LENUS het volgende:
[..]
Die Huub is echt een kneus, met zijn 1.65denkt hij wel even iedereen in elkaar te beuken met z'n praatjes. En hij denkt ook al dat hij een casanova is terwijl hij een misvormt hoofd heeft.
Ik ben ook geen vriend van Brian, integendeel, ik kots van die gast.quote:
Als ie uit de kooi komdt moet ie voor ze leve vreze !quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Er zijn genoeg ándere manieren om je ongenoegen over Brian kenbaar te maken.
hahahahaha big man met ze poesjes avatar !quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:13 schreef soylent het volgende:
[..]
Als ie uit de kooi komdt moet ie voor ze leve vreze !
je zag hem duidelijk zijn hoofd strak houden en een beweging richting Brian's hoofd maken en hem uiteindelijk ook raken/aaien.quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:02 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
ik heb die kabouter niet zien springen om brian te raken.
Ben jij even lekker stoerquote:Op vrijdag 6 april 2007 11:15 schreef LENUS het volgende:
Ik zou wel een potje willen knokken met Huub![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |