Maar ik krijg het omdat ik goed ziek ben!quote:Op donderdag 5 april 2007 22:04 schreef Kuukske het volgende:
Heb ik ook gehad.
Ik had er vorige week al eentje ja. Trieste rukkersquote:Op donderdag 5 april 2007 22:25 schreef buzzer het volgende:
Die postscriptjes en hun links
lees het even
ik snap dr geen *piep* vanquote:Op donderdag 5 april 2007 22:25 schreef buzzer het volgende:
lees het even
Mijn script mag nog, want ik gebruik gewoon mijn eigen session-id. en werkt alleen als ik een bepaalde actie uitvoer, niet als iemand anders die uitvoerdquote:Op donderdag 5 april 2007 22:25 schreef buzzer het volgende:
lees het even
Er zijn van die zieke neukfouten die een scriptje ergens draaien zodat het lijkt alsof jouw post, die ik dus nu quote, ook van mij is. Die lui moeten platgeschoten worden en hun resten verbrand en vernietigdquote:Op donderdag 5 april 2007 22:27 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik snap dr geen *piep* vanja dat ik ergens niet op mag klikken dus
"jouw script"?quote:Op donderdag 5 april 2007 22:28 schreef qu63 het volgende:
[..]
Mijn script mag nog, want ik gebruik gewoon mijn eigen session-id. en werkt alleen als ik een bepaalde actie uitvoer, niet als iemand anders die uitvoerd
jup, als ik mn weblog updatequote:
ik snap er nu nog niet meer van hoorquote:Op donderdag 5 april 2007 22:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Er zijn van die zieke neukfouten die een scriptje ergens draaien zodat het lijkt alsof jouw post, die ik dus nu quote, ook van mij is. Die lui moeten platgeschoten worden en hun resten verbrand en vernietigd
[FO][BUG] Posten vanaf externe sitesquote:Op donderdag 5 april 2007 22:35 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik snap er nu nog niet meer van hoor
Dat je ergens niet op mag klikkenquote:Op donderdag 5 april 2007 22:35 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik snap er nu nog niet meer van hoor
maar ik kan het script wel verbouwen dat het ook op die manier werktquote:Op donderdag 5 april 2007 22:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ow ja, daar gaat het heul niet om
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |