abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 6 april 2007 @ 10:19:24 #26
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_48070979
Ik hou niet van spare-ribs
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_48079517
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 09:37 schreef Troel het volgende:
Ik ben in voor een kookcursus, maar ik eet geen vis en drink geen alcohol en houd niet van lams of schaapsvlees en en en en en

kortom, ik ben een ramp
hmm, dan ben ik ook een ramp
pi_48080997
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 10:19 schreef Rewimo het volgende:
Ik hou niet van spare-ribs
Ik wel
  vrijdag 6 april 2007 @ 16:01:01 #29
47102 Elvi
miemkwien
pi_48082125
*Boe*
Ik ben voor een WII-meeting trouwens
  vrijdag 6 april 2007 @ 16:04:19 #30
1762 YPPY
Yppiaans
pi_48082243
Leuk nieuwe gezichten
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_48086881
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 16:01 schreef Elvi het volgende:
*Boe*
Ik ben voor een WII-meeting trouwens
Wordt vast lachen
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 6 april 2007 @ 19:59:43 #32
47102 Elvi
miemkwien
pi_48089921
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 18:31 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Wordt vast lachen
Geef me alcohol (glaasje, fles, paasei...) en dan word het zéker weten lachen
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 6 april 2007 @ 20:25:49 #33
13151 crew  Rewimo
pi_48090815
*noteert: iets met verborgen alcohol voor Elvi*

Misschien kunnen we wat flessen gegist sap van de huidige bewoonster achteroverdrukken
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_48092856
Je kan haar ook gewoon hexengeist geven
Een beetje moet genoeg zijn toch?
Al ben ik bang dat mijn fles dan wel leeg is Waar haal je dat spul?
pi_48093199
Oostenrijk freecell..

Wat een hoop plannen, maareh, ik mis een saunabezoek, en daar ben ik eigenlijk wel hard aan toe.
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_48104575
Wanneer wil je naar een sauna, teigan? Zet ik dat er bij.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_48105780
Ehm... Moet ik eerst eens kijken wanneer ik kan
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_48122831
Ik kwam er trouwens achter dat ik nog 3(of 4?) dvd's mis na Marveld...
Isa, heb jij ze nog, of liggen ze al bij freecell?
pi_48125377
Ja, die heb ik nog! Die wilde ik meenemen naar de bruiloft, maar in de haast heb ik ze thuis laten liggen. Neem jij ze de 21ste dan weer mee?
pi_48125423
Dat kan, je kan ze ook dinsdag mee naar freecell nemen, dan zijn ze al dichter in de buurt...
pi_48125520
Maar kom je dan voor de 21ste april weer bij Freecell dan?
pi_48125584
Nou, ze woont op nog geen 10 minuten lopen bij mij vandaan, dus dat zou moeten lukken.. En ik ben dinsdag zelf ook vrij, dus ik zou altijd even aan kunnen wippen
pi_48125632
Ja, leuk Neem ik ze mee naar Freecell.
pi_48125835
moeten we freecell maar even vragen of het goed is.. ik heb ook nog boekenplankjes voor haar bedenk ik me net..
  † In Memoriam † zondag 15 april 2007 @ 12:15:01 #45
43556 miss_dynastie
pi_48344306
Wat doen we nu zaterdag? Gaan we uit eten, zo ja, moeten we dan niet eens reserveren, gaan we bij Isa eten, zo ja, moeten we dan niet eens afspreken wie wat meeneemt? Of heb ik weer vanalles gemist
pi_48345584
Ik geloof dat jullie hier eten en dat iedereen (die dat kan) iets meeneemt. Voel je niet verplicht als je geen tijd oid hebt.
pi_48345637
Ik had het er met freecell wel over gehad om wat drankjes mee te nemen..
Maar meer eigenlijk ook nog niet..
Ik neem aan dat we Isa ook nog wel wat geld geven voor het eten, anders is het veels te duur voor haar..
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 15 april 2007 @ 13:16:50 #48
13151 crew  Rewimo
pi_48345704
Tuurlijk, we kunnen de kosten die Isa maakt gewoon delen. Ik zal eens kijken wat ik kan meenemen, het moet wel een eind mee in de trein/auto dus het moet niet al te kwetsbaar zijn.

Zullen we trouwens het gezamenlijk vervoer nog even goed op een rijtje zetten? Ik ben het overzicht een beetje kwijt. Ik kom naar Troel en dan Of kom ik naar Utrecht CS
  zondag 15 april 2007 @ 13:29:51 #49
1762 YPPY
Yppiaans
pi_48346030
Goed plan. Hoe laat moet ik bij je zijn Troel?
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_48346753
tvp,

Ik hoop dat ik het een keer aandurf, om mee te gaan met een meeting.
Jullie kennen elkaar allemaal al, en vind het dan best eng om als nieuweling tussen te komen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')