quote:Op vrijdag 6 april 2007 08:02 schreef avotar het volgende:
Ik vind die Gringo eigenlijk best stoer...
Het boeit hem allemaal gewoon niet.. "Och .. dan wordt ze toch verliefd... uiteindelijk gaat ze toch weer gewoon met mij mee terug naar huis."
Maar goed.. als je ziet waar hij het de laatste jaren mee heeft moeten doen.. tja.. dan is het begrijpelijk dat het je allemaal neit zo boeit.. wat een anita zeg..
Ik heb hetzelfde. Misschien komt het wel door die leugendetectortest, je weet nu al dat al die relaties weinig voorstellen. In andere jaren kwam je daar of naarmate de tijd verstreek achter of helemaal niet, waardoor je denk ik toch wat meer sympathie op kon brengen.quote:Op vrijdag 6 april 2007 13:37 schreef petitlapin2 het volgende:
ben ik de enige die deze nieuwe editie van temptation island zo ontzettend slecht vindt ?
ik ben echt een fan va het eerste uur, heb alle vorige edities gezien ... maar dit jaar ... de koppels zijn zo irritant, saai, lelijk en dom ... en de verleidsters zijn echte slettebakken.
het zal me eerlijk gezegd worst wezen of deze koppels samen blijven of niet![]()
De eerste reeks was eigenlijk nog steeds de beste. Dat was de enige reeks dat alle koppels nog echt de bedoeling hadden om braaf te zijn en samen te blijven.
Ik hoop dat ze allemaal uit elkaar gaan. Liefst zo snel mogelijk.quote:Op vrijdag 6 april 2007 13:37 schreef petitlapin2 het volgende:
het zal me eerlijk gezegd worst wezen of deze koppels samen blijven of niet![]()
quote:Op vrijdag 6 april 2007 13:37 schreef petitlapin2 het volgende:
De eerste reeks was eigenlijk nog steeds de beste. Dat was de enige reeks dat alle koppels nog echt de bedoeling hadden om braaf te zijn en samen te blijven.
WHahah JAN wat voor een mafkees was dat met zijn vriendin goedelke ofzoquote:Op vrijdag 6 april 2007 13:53 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde. Misschien komt het wel door die leugendetectortest, je weet nu al dat al die relaties weinig voorstellen. In andere jaren kwam je daar of naarmate de tijd verstreek achter of helemaal niet, waardoor je denk ik toch wat meer sympathie op kon brengen.
De eerste reeks was inderdaad het beste, met name Jan![]()
nee helaas... als ik dat geweten had, dan had ik het opgenomenquote:Op vrijdag 6 april 2007 13:30 schreef Rhanna het volgende:
Staat het nou onderhand al eens online?
Een dagje wachten is verschrikkelijk?quote:Op vrijdag 6 april 2007 18:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee helaas... als ik dat geweten had, dan had ik het opgenomen
jah idd verschrikkelijk...quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:06 schreef MM-Luna het volgende:
[..]
Een dagje wachten is verschrikkelijk?
De afleveringen komen een of dagen na de uitzending online te staan op de website.
De "dag na de uitzending" is dan ook nog niet voorbij.quote:Op vrijdag 6 april 2007 21:55 schreef LaUraa het volgende:
Pff de aflevering van gister staat nog niet onlineIk vraag me dan af wat ze verstaan onder 'de dag na de uitzending'
nog anderhalf uurquote:Op vrijdag 6 april 2007 22:25 schreef MM-Luna het volgende:
[..]
De "dag na de uitzending" is dan ook nog niet voorbij.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |