Rijksambtenaren ook niet, btw.quote:Op donderdag 5 april 2007 18:46 schreef admiraal_anaal het volgende:
BOA's niet
quote:Op donderdag 5 april 2007 18:49 schreef Pollewopske het volgende:
Voor degene die het interesseert: Ik zal jullie op de hoogte houden hoe het gaat aflopen
Naja ik dacht meer aan de mensen die ergens inwonen (bv. ouders), niets betalen, die 650 euro krijgen en op papier bij een oom of zo wonen in de logeerkamer waar helemaal geen sporen zijn van bewoning.quote:Op donderdag 5 april 2007 18:43 schreef Five_Horizons het volgende:
Ja, dat is een mooie. Dat is nu juist het hele idee achter bijstandsfraude...
Je huurt een huis voor ¤300,-- in de maand en je ontvangt bij wijze van spreken ¤650,-- aan bijstand, terwijl je, als je samenwoonde, niets zou krijgen.
Het gaat ook meer om de periode dat je bij iemand logeert gok ik zo. Als dat langer is dan de tijd dat je thuis woont woon je in principe (gedeeltelijk) samen natuurlijk. Je hebt dan niet meer de kosten waarop je bijstandsuitkering is gebaseerd.quote:Op donderdag 5 april 2007 19:00 schreef Aoristus het volgende:
Waarom zou je niet ergens kunnen logerenDie lulhannes die een verdieping boven mij hokt doet dat ook en denkt daardoor dat hij helemaal nergens rekening mee hoeft te houden
De SicherheidsDienst stelt trouwens nergens dat je 24 uur thuis moet blijven.
er staan volgens mij nooit mannen in bruine overjassen op straat te loeren naar ramenquote:Op donderdag 5 april 2007 19:02 schreef gelly het volgende:
[..]
Het gaat ook meer om de periode dat je bij iemand logeert gok ik zo. Als dat langer is dan de tijd dat je thuis woont woon je in principe (gedeeltelijk) samen natuurlijk. Je hebt dan niet meer de kosten waarop je bijstandsuitkering is gebaseerd.
Zeker wel.quote:Op donderdag 5 april 2007 19:04 schreef Aoristus het volgende:
[..]
er staan volgens mij nooit mannen in bruine overjassen op straat te loeren naar ramen
Damn, dat zou wel heel toevallig zijn, maak kan me het niet voorstellen. Haar ex heeft ermee gedreigd afgelopen periode maar ze had niet verwacht dat hij dat echt zou doen.quote:Op donderdag 5 april 2007 19:08 schreef Shira het volgende:
trouwens, misschien zijn ze in de gemeente gewoon steekproefgewijs aan het controleren, (niemand die haar heeft aangegeven) komt wel vaker voor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |