Ja hoor.quote:Op donderdag 5 april 2007 18:33 schreef Pollewopske het volgende:
Fuck, wil een modje de spelfout uit de TT halen alsjeblieft?
Ze heeft de brief net binnen dat ze morgenochtend komen, waarschijnlijk hoopten ze dat ze hem niet zou zien voor morgen maar ze was gewoon thuis toen de post kwam..quote:Op donderdag 5 april 2007 18:34 schreef admiraal_anaal het volgende:
Controleurs kijken overal naar, tandenborstels, kleding, schoenen, mannen shampoo bijv....
Maar dan is het toch niet meer onverwacht als je weet dat ze morgen komen?
Deze logica ontgaat me.quote:Op donderdag 5 april 2007 18:31 schreef Pollewopske het volgende:
- ik post het onder een kloon ivm privacy omdat het iemand is die ik erg goed ken.
What can you say? Zeg tegen die controleur dat ze verliefd isquote:- ja, ik weet dat wat ze gedaan heeft misschien niet helemaal door de beugel kan, maar ze is verliefd.What can I say?
Heeft ze nog geluk....het fraude team kijkt echt OVERAL naar.....dus nu heeft ze nog alle tijd om alles weg te werken....quote:Op donderdag 5 april 2007 18:36 schreef Pollewopske het volgende:
[..]
Ze heeft de brief net binnen dat ze morgenochtend komen, waarschijnlijk hoopten ze dat ze hem niet zou zien voor morgen maar ze was gewoon thuis toen de post kwam..![]()
What can you say? Zeg tegen die controleur dat ze verliefd isquote:Op donderdag 5 april 2007 18:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Deze logica ontgaat me.
- ja, ik weet dat wat ze gedaan heeft misschien niet helemaal door de beugel kan, maar ze is verliefd.What can I say?
neequote:Op donderdag 5 april 2007 18:38 schreef Pollewopske het volgende:
Ik bedoel eigenlijk dat we allemaal wel eens stomme dingen doen als we verliefd zijn.. toch?
Nee, niet bij haar vriend..quote:Op donderdag 5 april 2007 18:39 schreef Perico het volgende:
De Paniek is redelijk ongegrond? Ze betaalt notabene huur e.d. Benadruk dat, laat huurcontract zien, een bankafschrift van dat ze de huur betaalt en zo'n controleur ziet aan dat haar dochter er woont en allerhande spullen en voorraden echt wel of er permanent gewoond wordt.
Tenminste, ik neem niet aan dat die huiszoeking bij haar vriend gebeurt?
Ja, dat is een mooie. Dat is nu juist het hele idee achter bijstandsfraude...quote:Op donderdag 5 april 2007 18:39 schreef Perico het volgende:
De Paniek is redelijk ongegrond? Ze betaalt notabene huur e.d. Benadruk dat, laat huurcontract zien, een bankafschrift van dat ze de huur betaalt en zo'n controleur ziet aan dat haar dochter er woont en allerhande spullen en voorraden echt wel of er permanent gewoond wordt.
Tenminste, ik neem niet aan dat die huiszoeking bij haar vriend gebeurt?
Dankjewel!quote:Op donderdag 5 april 2007 18:36 schreef scrub_nurse het volgende:
het is niet bepaald onverwacht als je al weet dat ze morgen komen toch?
volgens mij komen ze neit zomaar langs, dan hebben ze al n onderzoekje achter de rug, bv dat ze al gezien hebben dat ze niet altijd thuis is, dat ze overdag ergens anders is. Ze hebben t waterverbruik/stroomgebruik/afvalnota ed waarschijnlijk ook al gecheckt. Misschien hebben ze al n buurtonderzoek gedaan?
ze kan niet meer dan de waarheid vertellen, ze woont er wel, haar dochter woont er sowieso, ze is alleen snachts niet thuis.
Zorg dat er 2 tandenborstels ed staan, zorg dat er wat in de koelkast staat .
Veel succes
Rijksambtenaren ook niet, btw.quote:Op donderdag 5 april 2007 18:46 schreef admiraal_anaal het volgende:
BOA's niet
quote:Op donderdag 5 april 2007 18:49 schreef Pollewopske het volgende:
Voor degene die het interesseert: Ik zal jullie op de hoogte houden hoe het gaat aflopen
Naja ik dacht meer aan de mensen die ergens inwonen (bv. ouders), niets betalen, die 650 euro krijgen en op papier bij een oom of zo wonen in de logeerkamer waar helemaal geen sporen zijn van bewoning.quote:Op donderdag 5 april 2007 18:43 schreef Five_Horizons het volgende:
Ja, dat is een mooie. Dat is nu juist het hele idee achter bijstandsfraude...
Je huurt een huis voor ¤300,-- in de maand en je ontvangt bij wijze van spreken ¤650,-- aan bijstand, terwijl je, als je samenwoonde, niets zou krijgen.
Het gaat ook meer om de periode dat je bij iemand logeert gok ik zo. Als dat langer is dan de tijd dat je thuis woont woon je in principe (gedeeltelijk) samen natuurlijk. Je hebt dan niet meer de kosten waarop je bijstandsuitkering is gebaseerd.quote:Op donderdag 5 april 2007 19:00 schreef Aoristus het volgende:
Waarom zou je niet ergens kunnen logerenDie lulhannes die een verdieping boven mij hokt doet dat ook en denkt daardoor dat hij helemaal nergens rekening mee hoeft te houden
De SicherheidsDienst stelt trouwens nergens dat je 24 uur thuis moet blijven.
er staan volgens mij nooit mannen in bruine overjassen op straat te loeren naar ramenquote:Op donderdag 5 april 2007 19:02 schreef gelly het volgende:
[..]
Het gaat ook meer om de periode dat je bij iemand logeert gok ik zo. Als dat langer is dan de tijd dat je thuis woont woon je in principe (gedeeltelijk) samen natuurlijk. Je hebt dan niet meer de kosten waarop je bijstandsuitkering is gebaseerd.
Zeker wel.quote:Op donderdag 5 april 2007 19:04 schreef Aoristus het volgende:
[..]
er staan volgens mij nooit mannen in bruine overjassen op straat te loeren naar ramen
Damn, dat zou wel heel toevallig zijn, maak kan me het niet voorstellen. Haar ex heeft ermee gedreigd afgelopen periode maar ze had niet verwacht dat hij dat echt zou doen.quote:Op donderdag 5 april 2007 19:08 schreef Shira het volgende:
trouwens, misschien zijn ze in de gemeente gewoon steekproefgewijs aan het controleren, (niemand die haar heeft aangegeven) komt wel vaker voor
Als ze niet zou frauderen zou er ook geen reden zijn om een dergelijk bezoek met angst tegemoet te zien.quote:Op donderdag 5 april 2007 19:19 schreef Pollewopske het volgende:
[..]
Damn, dat zou wel heel toevallig zijn, maak kan me het niet voorstellen. Haar ex heeft ermee gedreigd afgelopen periode maar ze had niet verwacht dat hij dat echt zou doen.
Als ze niet fraueert hoeft ze ook niet bang te zijn. Maar houd gerust je zelf ovor dat er niets loos isquote:Op donderdag 5 april 2007 19:26 schreef Pollewopske het volgende:
zie 2 naar laatste regel van op:
en ze fraudeert niet want ze is elke dag gewoon thuis.
Haar dochter woont er? en ze wil niet elke dag bij hem zijn. Ze vind het fijn om gewoon een eigen huis te hebben om naar terug te gaan als het even niet lekker gaat.quote:Op donderdag 5 april 2007 19:32 schreef Shira het volgende:
het is wel fraude, immers, als zij elke nacht bij haar vriend slaapt, waarom heeft zij dan nog dat huis nodig? Dan kan ze net zo goed bij hem intrekken.
Dat ze dagelijks thuis is gaat hierin niet op.
Even aan haar consulent vragen hoeveel nachten zij per week maximaal van huis mag zijn.
Is dat de huurder/ontvanger van de uitkering? Nee toch. Niet relevant dus.quote:
Prima hoor, maar als jij samenwoont en dat niet aangeeft fraudeer je.quote:en ze wil niet elke dag bij hem zijn. Ze vind het fijn om gewoon een eigen huis te hebben om naar terug te gaan als het even niet lekker gaat.
dat wil iedereen, moet iedereen dan een 2de huis hebbenquote:Op donderdag 5 april 2007 19:34 schreef Pollewopske het volgende:
[..]
Haar dochter woont er? en ze wil niet elke dag bij hem zijn. Ze vind het fijn om gewoon een eigen huis te hebben om naar terug te gaan als het even niet lekker gaat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |