Ja hoor.quote:Op donderdag 5 april 2007 18:33 schreef Pollewopske het volgende:
Fuck, wil een modje de spelfout uit de TT halen alsjeblieft?
Ze heeft de brief net binnen dat ze morgenochtend komen, waarschijnlijk hoopten ze dat ze hem niet zou zien voor morgen maar ze was gewoon thuis toen de post kwam..quote:Op donderdag 5 april 2007 18:34 schreef admiraal_anaal het volgende:
Controleurs kijken overal naar, tandenborstels, kleding, schoenen, mannen shampoo bijv....
Maar dan is het toch niet meer onverwacht als je weet dat ze morgen komen?
Deze logica ontgaat me.quote:Op donderdag 5 april 2007 18:31 schreef Pollewopske het volgende:
- ik post het onder een kloon ivm privacy omdat het iemand is die ik erg goed ken.
What can you say? Zeg tegen die controleur dat ze verliefd isquote:- ja, ik weet dat wat ze gedaan heeft misschien niet helemaal door de beugel kan, maar ze is verliefd.What can I say?
Heeft ze nog geluk....het fraude team kijkt echt OVERAL naar.....dus nu heeft ze nog alle tijd om alles weg te werken....quote:Op donderdag 5 april 2007 18:36 schreef Pollewopske het volgende:
[..]
Ze heeft de brief net binnen dat ze morgenochtend komen, waarschijnlijk hoopten ze dat ze hem niet zou zien voor morgen maar ze was gewoon thuis toen de post kwam..![]()
What can you say? Zeg tegen die controleur dat ze verliefd isquote:Op donderdag 5 april 2007 18:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Deze logica ontgaat me.
- ja, ik weet dat wat ze gedaan heeft misschien niet helemaal door de beugel kan, maar ze is verliefd.What can I say?
neequote:Op donderdag 5 april 2007 18:38 schreef Pollewopske het volgende:
Ik bedoel eigenlijk dat we allemaal wel eens stomme dingen doen als we verliefd zijn.. toch?
Nee, niet bij haar vriend..quote:Op donderdag 5 april 2007 18:39 schreef Perico het volgende:
De Paniek is redelijk ongegrond? Ze betaalt notabene huur e.d. Benadruk dat, laat huurcontract zien, een bankafschrift van dat ze de huur betaalt en zo'n controleur ziet aan dat haar dochter er woont en allerhande spullen en voorraden echt wel of er permanent gewoond wordt.
Tenminste, ik neem niet aan dat die huiszoeking bij haar vriend gebeurt?
Ja, dat is een mooie. Dat is nu juist het hele idee achter bijstandsfraude...quote:Op donderdag 5 april 2007 18:39 schreef Perico het volgende:
De Paniek is redelijk ongegrond? Ze betaalt notabene huur e.d. Benadruk dat, laat huurcontract zien, een bankafschrift van dat ze de huur betaalt en zo'n controleur ziet aan dat haar dochter er woont en allerhande spullen en voorraden echt wel of er permanent gewoond wordt.
Tenminste, ik neem niet aan dat die huiszoeking bij haar vriend gebeurt?
Dankjewel!quote:Op donderdag 5 april 2007 18:36 schreef scrub_nurse het volgende:
het is niet bepaald onverwacht als je al weet dat ze morgen komen toch?
volgens mij komen ze neit zomaar langs, dan hebben ze al n onderzoekje achter de rug, bv dat ze al gezien hebben dat ze niet altijd thuis is, dat ze overdag ergens anders is. Ze hebben t waterverbruik/stroomgebruik/afvalnota ed waarschijnlijk ook al gecheckt. Misschien hebben ze al n buurtonderzoek gedaan?
ze kan niet meer dan de waarheid vertellen, ze woont er wel, haar dochter woont er sowieso, ze is alleen snachts niet thuis.
Zorg dat er 2 tandenborstels ed staan, zorg dat er wat in de koelkast staat .
Veel succes
Rijksambtenaren ook niet, btw.quote:Op donderdag 5 april 2007 18:46 schreef admiraal_anaal het volgende:
BOA's niet
quote:Op donderdag 5 april 2007 18:49 schreef Pollewopske het volgende:
Voor degene die het interesseert: Ik zal jullie op de hoogte houden hoe het gaat aflopen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |