Dit heeft niets meer met domheid te maken. Dit is gewoon een gebrek aan een goede opvoeding. Ze behoort gewoon tot het Tokkie-niveau, en haar lage IQ wordt daarvoor alleen als excuus gebruikt...quote:Op donderdag 5 april 2007 15:46 schreef Rens_Wilders het volgende:
Ze is niet triest, ze is gewoon onvoorstelbaar dom. Ik vraag me af welk IQ zijn heeft.
Hij is meer in het 'nieuws' dan die nietszeggende saaie Sylviaquote:Op donderdag 5 april 2007 15:49 schreef Clank het volgende:
Jaap benadrukt keer op keer dat Sylvia maar niets doet in de villa.
Vent kijk naar jezelf!!
Ik denk het niet. Ik weet naar aanleiding van een aantal berichten op de site nu wel zeker dat ze eerst hier de mening peilen en dan een tegengesteld bericht plaatsenquote:Op donderdag 5 april 2007 15:19 schreef FSR het volgende:
14:18 - Aanstormend talent?
Inmiddels heeft de piano in de gameroom plaatsgemaakt voor de draaitafel. Dit tot groot genoegen van Brian en hij leeft zich dan ook lekker uit. En eerlijk is eerlijk... het klinkt lang niet slecht!
Bron 10
Zitten hun naar een andere DJ te luisteren ???
Ooit leek me dat een niet al te beroerde bezigheid, maar nu krijg ik daar alleen maar kotsneigingen van.quote:Op donderdag 5 april 2007 15:50 schreef getl0st het volgende:
Is amanda der kont nog niet schoon genoeg gelikt jaap?
Het valt me nog mee dat het slijm niet uit Jaap's bek loopt.Tering hoe bedoel je een ruzie gebruiken voor je eigen voordeel. HIj was erbij als kippestront toen die ruzie afgelopen was.quote:Op donderdag 5 april 2007 15:50 schreef milk-shake het volgende:
ucchhhh jaap ziet amandel als winnaar![]()
![]()
hij wil dat de club amadel moet heten
![]()
wat een geslijm van jaap
![]()
![]()
ik denk voor de sex zonder vriendschap..quote:Op donderdag 5 april 2007 15:52 schreef noekje het volgende:
Als Brian nu tussen Aman en Natas in zou komen staan. Welke kant zou hij dan kiezen?
Geen.quote:Op donderdag 5 april 2007 15:52 schreef noekje het volgende:
Als Brian nu tussen Aman en Natas in zou komen staan. Welke kant zou hij dan kiezen?
Dat heeft Natasia al een paar keer geprobeerd ... Brian wil niet kiezen. Hij wilt dat 'hun' voor hem kiezen.quote:Op donderdag 5 april 2007 15:52 schreef noekje het volgende:
quote:Op donderdag 5 april 2007 15:52 schreef bunnyma het volgende:
Brian weet zelf hoe hij draait: "Ik heb gedraaid als een malle".
We hebben hier allemaal muzikaal talent" Raden wie dat zegt!
Tien jaar oud en twintig jaar achter(lijk).quote:Op donderdag 5 april 2007 15:55 schreef scanman01 het volgende:
Brian: "Ik werd vannacht wakker en dacht aan SHE... Ik bedacht toen 'stille hoerige eenheid' "
Brian is 10 jaar oud ofzo
Gisteren gewogen....2 kilo aangekomen, dus het gaat goed......quote:Op donderdag 5 april 2007 15:54 schreef havefun het volgende:
Trouwens ik zie Jaap nooit meer fitnessen , ik zie hem de laatste tijd altijd alleen maar in de het zwembad zitten en in de sauna. Hoe gaat het eigenlijk met de kilo's van hem , zit ie al onder de 180 kilo?
echt waar ????quote:Op donderdag 5 april 2007 15:56 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Gisteren gewogen....2 kilo aangekomen, dus het gaat goed......![]()
2 kilo erbij? Weet huub dat al?quote:Op donderdag 5 april 2007 15:56 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Gisteren gewogen....2 kilo aangekomen, dus het gaat goed......![]()
Dat is het vuile van BAJ ze roddelen zodra je weg bent.quote:Op donderdag 5 april 2007 15:55 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
BANJ begint uit elkaar te vallen. BAJ bij het zwembad roddelen over Natasia en Natasia zit alleen op het terras.
paardrijden???? dierenbeul!!!quote:Op donderdag 5 april 2007 15:57 schreef havefun het volgende:
[..]
2 kilo erbij? Weet huub dat al?
Waarom gaat ie niet een keer paardrijden of joggen ofzo, dat is beter voor de kilo;s
Volgens mij weet Huub dat niet nee...Jaap liep alleen maar te zeiken op Carlos over pijntjes...en steldequote:Op donderdag 5 april 2007 15:57 schreef havefun het volgende:
[..]
2 kilo erbij? Weet huub dat al?
Waarom gaat ie niet een keer paardrijden of joggen ofzo, dat is beter voor de kilo;s
quote:
Hij fietst 2 uur per dag, en daarnaast ook nog een intensieve training met Carlos.quote:Op donderdag 5 april 2007 15:54 schreef havefun het volgende:
Trouwens ik zie Jaap nooit meer fitnessen
Dat lijkt mij een iets (...) te hoog gegrepen theorie voor het lage vernuft van BANJ.quote:Op donderdag 5 april 2007 16:03 schreef havefun het volgende:
Mischien Wil BANj de kijker ook doen geloven dat ze uit elkaar vallen , omdat Huub dit anders weer doorgespeeld krijgt via de brieven. Dus vandaar leek deze ruzie om niets zo echt?
Stel dat Huub en Eric ze voor de 100% geloven (Sylvia is daar te nuchter voor), wat schiet BANJ daar mee op? Sylvia, Huub en Eric zullen elkaar toch blijven steunen, dus ook al komt Natasja bij SHE terecht, het groepje zal heus niet uit elkaar vallen...quote:Op donderdag 5 april 2007 16:03 schreef havefun het volgende:
Mischien Wil BANj de kijker ook doen geloven dat ze uit elkaar vallen , omdat Huub dit anders weer doorgespeeld krijgt via de brieven. Dus vandaar leek deze ruzie om niets zo echt?
Dan geeft ie haar wel een handje Cp'squote:Op donderdag 5 april 2007 16:04 schreef Prosac het volgende:
Jaap: "Jij wordt het rolmodel voor nederland als slimme blondje"
Jaap is ook toe aan sex merk ik wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |