dus Jaap is een kind van Brian en Amandel??quote:Op donderdag 5 april 2007 15:15 schreef havefun het volgende:
[..]
Ik denk dat Jaap het resultaat is van zo'n kruising.
Eén smiley was voor deze post méér dan genoeg geweest. En we waarderen geslaagde grappen met hooguit 3 smileys! Kutnewbie!quote:
Zou best kunnen, Amanda is echt niet zo jong als ze zegt dat ze is. En Brian was op zijn 1ste jaar al wel aan het konijnen denk ik.quote:Op donderdag 5 april 2007 15:16 schreef Marelle het volgende:
[..]
dus Jaap is een kind van Brian en Amandel??![]()
Dus jij maakt uit hoe uitbundig ik reageer?quote:Op donderdag 5 april 2007 15:16 schreef demins het volgende:
[..]
Eén smiley was voor deze post méér dan genoeg geweest. En we waarderen geslaagde grappen met hooguit 3 smileys! Kutnewbie!
Heel jammer ja. Het niveau is erg laag en heeft niets van 'miljonairs'quote:Op donderdag 5 april 2007 15:15 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Er waren ooit allerlei regels dat de bewoners zich als "miljonair" moesten gedragen, maar daar is weinig meer van over. De redaktie heeft echt geen idee waar ze nog mee bezig zijn
staat dit beschreven in de reglementen??quote:Op donderdag 5 april 2007 15:16 schreef demins het volgende:
[..]
Eén smiley was voor deze post méér dan genoeg geweest. En we waarderen geslaagde grappen met hooguit 3 smileys! Kutnewbie!
Klopt.. en op dit momemt geniet ik er vanquote:Op donderdag 5 april 2007 15:22 schreef F04 het volgende:
Natasia heeft geen leven.
Nooit meer rustig ole ole. Nooit meer rustig ole ole.quote:Op donderdag 5 april 2007 15:22 schreef getl0st het volgende:
[..]
Klopt.. en op dit momemt geniet ik er van
geniet er vanquote:Op donderdag 5 april 2007 15:25 schreef Marelle het volgende:
Ik ga even met m'n Buuf een kopje koffie doen![]()
Die lui bij 10 sporen zowiezo niet. Die zitten nu al maanden ( met plezier, want waarom anders zoveel privileges en voordeeltjes) naar Natasja en Brian te kijken met oordopjes in. Of ze zijn van nature al horende doof en ziende blind.quote:Op donderdag 5 april 2007 15:19 schreef FSR het volgende:
14:18 - Aanstormend talent?
Inmiddels heeft de piano in de gameroom plaatsgemaakt voor de draaitafel. Dit tot groot genoegen van Brian en hij leeft zich dan ook lekker uit. En eerlijk is eerlijk... het klinkt lang niet slecht!
Bron 10
Zitten hun naar een andere DJ te luisteren ???
...maar of we daar nou blij mee moeten zijnquote:Op donderdag 5 april 2007 15:27 schreef LoveProfusion het volgende:
Bisexuele NatasJA komt op voor alle homo's van de wereld in een viswijfen gevecht!
Dan maar liever Imcaquote:Op donderdag 5 april 2007 15:28 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
...maar of we daar nou blij mee moeten zijn![]()
En toch mag ze van mij snel vertrekken, dat viswijf.quote:Op donderdag 5 april 2007 15:28 schreef havefun het volgende:
Ik vind het wel gaaf dat Natasia sinds er een oud miljonair dreigt terug te komen weer helemaal op haar oude tour is.
De "echte" ruzies zijn minder geloofwaardig dan de "gescripte" ruziesquote:Op donderdag 5 april 2007 15:27 schreef Disana het volgende:
Amanda heeft nooit een probleem als de zon schijnt. Blijkbaar moest Amanda van Natasia 'naar die dingen' kijken in de keuken (haar nagelspullen) en begon de heibel daarmee. Duideljk? Niet voor mij![]()
quote:Op donderdag 5 april 2007 15:28 schreef scanman01 het volgende:
Hoogtepunt was wel weer Amanda: "Jij scheldde mij toch uit"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |