Dank, Mootie en Bunnyma. Ik had al het idee dat het niet kon.quote:Op donderdag 5 april 2007 14:59 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Hard om Gertje roepen.![]()
Gefeliciteerd met je eerste COS trouwens![]()
Nu af te halen bij de gouden kooi, inclusief 3 soa's en een brein zo groot als een pinda.quote:Op donderdag 5 april 2007 14:57 schreef NotoriousJw het volgende:
Mooi gezicht, mooie borsten, lekker kontje, mooie tatooo HEERILJK
Bedacht me net dat ik in mn eerste TT 2 spelfouten had en Gert moest smeken om het te veranderen ^_^quote:Op donderdag 5 april 2007 15:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Dan, Mootie en Bunnyma. Ik had al het idee dat het niet kon.
ik heb liever dat ze wat meer bekend maken over de sanctie voor amanda...quote:Op donderdag 5 april 2007 15:05 schreef havefun het volgende:
Is het al bekend wie de nieuwe miljonair wordt?
Ik scheer ze voor het gemak maar even over één kam! Misschien ben jij een witte raaf...quote:Op donderdag 5 april 2007 14:55 schreef Marelle het volgende:
[..]
'k ben allang geen schooljeugd meer, ik ben al volwassen![]()
Ja, dat heb ik gezien toenquote:Op donderdag 5 april 2007 15:06 schreef mootie het volgende:
[..]
Bedacht me net dat ik in mn eerste TT 2 spelfouten had en Gert moest smeken om het te veranderen ^_^
Schatje is een mod, vraag het haar , aanpassen van de TT.quote:Op donderdag 5 april 2007 15:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Dank, Mootie en Bunnyma. Ik had al het idee dat het niet kon.
Ach, de titel staat wel in de op, zo erg is het vast nietquote:Op donderdag 5 april 2007 15:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Schatje is een mod, vraag het haar , aanpassen van de TT.
quote:Op donderdag 5 april 2007 15:09 schreef Yollie het volgende:
Kauwgum mag niet in de kooi!! Redactie grijp in!
Ik heb nooit aan je getwijfeld!quote:Op donderdag 5 april 2007 15:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Dank, Mootie en Bunnyma. Ik had al het idee dat het niet kon.
Dan moet de redaktie maar een nieuw groepje gaan creeren waarin Huub en Natasja zitten, op de manier zoals het nu gaat is het volstrekt ongeloofwaardig.quote:Op donderdag 5 april 2007 15:06 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Natasia laat duidelijk merken dat ze meer afstand neemt van Brian. Ze is zich bewust dat Brian over haar andere dingen zegt achter haar rug om.
Lol, inderdaad....quote:Op donderdag 5 april 2007 15:11 schreef havefun het volgende:
Kauwgom mag niet en ze mogen zich wel half dood zuipen, jointes roken, etc.
Echt de omgekeerde wereld daar.
Kauwgom kauwen ziet er gewoon ranzig uit op tv. Je wilt toch niet tegen 8 van die smekkende bekken aankijken?quote:Op donderdag 5 april 2007 15:11 schreef havefun het volgende:
quote:Op donderdag 5 april 2007 15:12 schreef Marelle het volgende:
Volgens Huub is dit Brian
[afbeelding]
en Amandel dit
[afbeelding]
Ik vraag me af wat voor een kindjes hier uit ontstaan![]()
weet je dat zeker??quote:Op donderdag 5 april 2007 15:09 schreef Yollie het volgende:
Kauwgum mag niet in de kooi!! Redactie grijp in!
Ik denk dat Jaap het resultaat is van zo'n kruising.quote:Op donderdag 5 april 2007 15:12 schreef Marelle het volgende:
Volgens Huub is dit Brian
[afbeelding]
en Amandel dit
[afbeelding]
Ik vraag me af wat voor een kindjes hier uit ontstaan![]()
Er waren ooit allerlei regels dat de bewoners zich als "miljonair" moesten gedragen, maar daar is weinig meer van over. De redaktie heeft echt geen idee waar ze nog mee bezig zijnquote:Op donderdag 5 april 2007 15:11 schreef havefun het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |