abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_192826
okok ik geef het toe, ik ben Rolf X Wouters

JEZUS ff me klauwen wassen hoor, dat ik dit heb kunnen typen!

I'm back, big as life and twice as ugly!
pi_192827
Römer is (op dat vilamuis dreigementje na) bij mij wel redelijk overgekomen. Kreeg zelf het idee dat hij echt vindt dat 'ie mooie tv maakt. Hij sprak er zo liefdevol over...of is dat meer geilen op jezelf? Nee hoor, over-all genomen was dat redelijk allemaal.

Tsja, en Hummie-tele-tubbie is idd een oude helleveeg. Ik vind haar echt zooooo erg! Daar zijn gewoon geen icoontjes genoeg voor! Maar helaas bezit zij enige intelligentie, en dat is het enge daarvan!

Fok!zine 2 the rescue!!!
pi_192828
quote:
op 09-29-1999 om 12:18 AM schreef Nikki het volgende:
Hoe vonden jullie de opmerking over het maken van de tv uitzendingen. Nieuw programma dus nog geen idee hoe ze de uitzendingen moesten gaan aanpakken. Klinkt reeel maar waarom dan 3 jaar voorbereiding?

iets wat toch nog nooid echt gedaan is kan je moerlijk voorbereiden je kan bedenken wat er wel en niet kan gebeuren en alles klaar hebben voor in het huis. De uitzendingen goed en mooi maken is iets wat zich ontwikkeld dat is niet meer dan normaal, bij jou gaat de 10 keer toch ook lekkerder dan je aller eerste...nou zo ook met een programma maken al doende leert men en ik vind dat dat ook wel te zien is de programma's gaan met sprongen vooruit en we zien veel verschillende situaties die zich voor doen.
*^*^*^*^*^*^*^*^*^*
bigbrother voor kids
http://www.kidsplanet.nl
pi_192829
quote:
op 09-29-1999 om 12:21 AM schreef Baretta het volgende:
Gaby...MAN! enne Ik neem alleen mezelf serieus

gelukkig maar
*^*^*^*^*^*^*^*^*^*
bigbrother voor kids
http://www.kidsplanet.nl
pi_192830
sluiten deze topic, verder met deel 2!
I'm back, big as life and twice as ugly!
pi_192831
quote:
op 09-29-1999 om 12:03 AM schreef Gaby het volgende:
En wij lullen ook goed over bb maar bb is wel waar het over gaat en dat vergeet deze groep nog wel eens. Sommige discusies hier zijn goed en zeer scherp andere slaan werkelijk waar nergens op.

Inderdaad en m.i. doe jij daar zelf ook flink aan mee. Maak je toch niet zo druk wat anderen vinden. Relax!!!!!

pi_192832
quote:
op 09-29-1999 om 12:03 AM schreef Gaby het volgende:

En wij lullen ook goed over bb maar bb is wel waar het over gaat en dat vergeet deze groep nog wel eens. Sommige discusies hier zijn goed en zeer scherp andere slaan werkelijk waar nergens op.

Inderdaad, maar je doet er zelf ook flink aan mee!!!!! Relax mate!

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')