Komt Jan Postulart en zijn overige jury-collega's??quote:Op woensdag 25 april 2007 15:37 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
De jury van dat dansgedoe geloof ik.
Ik vond dat ze opzich wel gelijk had toen ze zei dat Robert maar door bleef gaan over die bevalling en over sex daarna enzo en nergens anders over begon.quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:50 schreef Armageddon het volgende:
Dat wijf praat echt zo enorm poep. Nog nooit een biertje en drugs. Mhuhahahahaha!
quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
"Antonie is gewend om eruit geknipt te worden"
Ik vond dat ze hoe dan ook Jensen onder de tafel lulde.quote:Op woensdag 25 april 2007 19:48 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik vond dat ze opzich wel gelijk had toen ze zei dat Robert maar door bleef gaan over die bevalling en over sex daarna enzo en nergens anders over begon.
Ik vind hem wel één van de leukste vaste gasten. Je kan tenminste met hem lachen.quote:
Grote kans dat die vanavond komt. Als Henk-Jan Smits komt is het altijd vaste prik dat een partij C-artiesten mogen optredenquote:Op dinsdag 24 april 2007 15:22 schreef Piovan het volgende:
Andre??
Doe niet zo lulligquote:Op donderdag 26 april 2007 22:59 schreef 7eVeNL het volgende:
[..]
Je familie! Herkende je je moeder niet als Ivan Hoe?![]()
Hij is al geweest dus.quote:Op donderdag 26 april 2007 16:36 schreef Piovan het volgende:
roulette vrojdag komt ie
Urquhart, wat leuk voor jou Johan Derksen..quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:02 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Hij is al geweest dus.
Vanavond Derksen![]()
![]()
"Veel sterkte ook met die mongool naast je."quote:Op vrijdag 27 april 2007 23:04 schreef SpankTheMonkey het volgende:
omfg die beller bij 40 jaar EO
cocaine gebruikt, alcohol en anti depressiva, en dan die mensen de tyfus uitschelden en die gasten van de EO zeggen beschaafd dank je wel
![]()
![]()
"Je kop lijkt op een bak met wormen"quote:Op vrijdag 27 april 2007 23:05 schreef Kadoc het volgende:
[..]
"Veel sterkte ook met die mongool naast je."
Inderdaad, was toch overduidelijk dat dat bewerkt wasquote:Op vrijdag 27 april 2007 23:40 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Alsof dat van de EO niet bewerkt was.
Derksen.
Volgens mij was dat van de EO niet bewerkt hoor, we hadden er hier ook al een discussie overquote:Op zaterdag 28 april 2007 11:12 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Inderdaad, was toch overduidelijk dat dat bewerkt was. Wel geniaal overigens.
Naiefquote:Op zaterdag 28 april 2007 11:12 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Volgens mij was dat van de EO niet bewerkt hoor, we hadden er hier ook al een discussie over
Idd en over de 17 ledenquote:Op zaterdag 28 april 2007 12:10 schreef -J-D- het volgende:
Waar kan je de herhaling zien?
Ik ben voorzitter van de fanclub van Johan Derksen en ik hoorde dat hij begon over ons bezoek aan hem.
Dat moet ik terug zien.
60! check de site maarquote:
Jensen: 'Mij lijkt het modellenwerk niets aan'quote:Op woensdag 2 mei 2007 00:36 schreef LoveProfusion het volgende:
Doutzen Kroes is fantastisch ik volg haar al 2 jaar..10 keer sympathieker dan die bitch Yfke Sturm.
Ze staat overigens op de cover van de Amerikaanse Vogue, doet alle l'oreal commercials, komt op de pirelli kalender..over een paar maanden is ze een wereldwijde ster.
quote:Op maandag 7 mei 2007 18:46 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Jensen is altijd wel interessant
Serieus? Dat moet ik opnemenquote:
Dat maakt toch niet uit joh, you foolquote:Op maandag 7 mei 2007 21:15 schreef 7eVeNL het volgende:
[..]
je herkent ze bijna niet meer terug hoor![]()
alleen face, dankzij een facelift![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |