Kan jij dan ff die 3/4 (3 of 4 afleveringen per week ongeveer) met nieuwe gasten vullen ?quote:Op woensdag 18 april 2007 22:20 schreef Rnnz het volgende:
Zo saai, al die gasten die Jensen recyclet. Minstens 3/4e van de gasten die tot nu toe in de show zijn geweest na de break zijn al eens geweest.
Eenschquote:Op donderdag 19 april 2007 16:04 schreef paultjuhhh het volgende:
IK WIL ANDRE PRONK
[Jensen] Andre Pronk fantopic
OH !!! PIOVAN WAT STOUTquote:Op donderdag 19 april 2007 22:38 schreef Piovan het volgende:
Die andere kijkt een beetje de verkeerde kant op
Iddquote:Op donderdag 19 april 2007 22:45 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
da is al keivaak op tv geweest men
Die heeft slechte zin ofzo?quote:Op donderdag 19 april 2007 22:56 schreef BVO het volgende:
Die ene zegt niet zoveel he....?
Haar hoofd staat er niet naar.quote:Op donderdag 19 april 2007 22:56 schreef BVO het volgende:
Die ene zegt niet zoveel he....?
quote:
Hij liet ze meestal ook nog niet eens uitpraten.quote:Op donderdag 19 april 2007 23:30 schreef 7eVeNL het volgende:
[..]![]()
verder vond ik het een vrij nikszeggende show, jammer dat jensen er een 'freak show' van maakt, ik snap uiteraard dat hij wat naamsbekenheid wil kweken met al die internationale gasten, maar dan dit, ik vond die kleine kinderen laatst ook al zielig, truckjes voor de nederlandse tv doen om ons te vermaken...
jammer.
Alweerquote:
Waar slaat dat nou weer op.quote:Op zaterdag 21 april 2007 11:59 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Tegenwoordig alleen maar op de eerste vrijdag van de maand.
Jan is er niet meerquote:
Oh zo.quote:Op zaterdag 21 april 2007 12:26 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Jan is er niet meer![]()
Nu laat hij telkens iemand anders opdraven om het balletje te gooien. Dus Herman, Kelly en Nel Veerkamp zullen nog wel volgen.
ANDRE ANDRE ANDRE ANDRE ANDRE ANDRE ANDREquote:
O jammer ik hoopte dat andre zou komenquote:Op zondag 22 april 2007 17:37 schreef Piovan het volgende:
[..]
ANDRE ANDRE ANDRE ANDRE ANDRE ANDRE ANDRE
maar gelukkig komt andrequote:Op zondag 22 april 2007 17:41 schreef Piovan het volgende:
[..]
Ah jammer indd, hoopte ook dat hij kwam![]()
Bij deze.quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:17 schreef Piovan het volgende:
wie komt vanavond in de show?
Verschrikkelijk irritant mens.quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:03 schreef BVO het volgende:
Daphne is een leuke vrouw.
Copy that! Wat een verschrikkelijk mens. Het klopt trouwens wel dat ze nooit alcohol of drugs heeft gehad. Ik heb nog nooit zoveel geknip in een Jensen aflevering gezien. Dat mens is echt te saai voor woorden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |