nee gelukkig niet! het is net een enge ziekte..quote:Op maandag 9 april 2007 20:54 schreef Hakmet het volgende:
Hier in NL heb je er gelukkig niet zo veel rondlopen
Ja, ben ik nu een kneus?quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:30 schreef fs180 het volgende:
ow ik krijg er iets anders van.. wil je erover praten?
Dus ik ben officieel een emo?quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:01 schreef fs180 het volgende:
ja dat heb je goed gedacht
Maar kneus is toch een synoniem voor emo.quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:18 schreef fs180 het volgende:
nee, wel een kneus
Ik luister hardcorequote:Op dinsdag 10 april 2007 18:48 schreef charley_screams het volgende:
Laat gewoon iedereen in z'n waarde.
Ik heb het ook niet op van die kut sjonnies die naar achterlijke Nederlandse tyfus "Hardcore" luisteren en er zo sjonnie achtig bijlopen, maar daar ga ik toch ook geen topic over maken?![]()
Nou, nu ik het erover heb, ik kan dat best eens doen hahamaarja dan krijg je net zulke zielige reacties die ik hier voorbij zie komen
![]()
goed topic 14.gifquote:Op dinsdag 10 april 2007 18:48 schreef charley_screams het volgende:
Laat gewoon iedereen in z'n waarde.
Ik heb het ook niet op van die kut sjonnies die naar achterlijke Nederlandse tyfus "Hardcore" luisteren en er zo sjonnie achtig bijlopen, maar daar ga ik toch ook geen topic over maken?![]()
Nou, nu ik het erover heb, ik kan dat best eens doen hahamaarja dan krijg je net zulke zielige reacties die ik hier voorbij zie komen
![]()
Ja ik ook.. maar niet de (om nog maar es een keer te herhalen) die achterlijke Nederlandse tyfus "Hardcore"quote:
Respect dude, respect.quote:Op zaterdag 14 april 2007 15:24 schreef RottePeer het volgende:
ey mang emo's zijn tantoe nep mang
boehoe
boehoe
als je ze heel zacht schopt gaan ze al huilen en shit
ik had laatst 1 in ze gezicht geschopt
die heeft nu een omgedraaide nike teken op ze kaolo face geen grap
Ja maar jij bent dan ook wel erg cool, dat komt niet omdat hij emo was, dat zou iedereen doen zeg.quote:Op zaterdag 14 april 2007 15:24 schreef RottePeer het volgende:
ey mang emo's zijn tantoe nep mang
boehoe
boehoe
als je ze heel zacht schopt gaan ze al huilen en shit
ik had laatst 1 in ze gezicht geschopt
die heeft nu een omgedraaide nike teken op ze kaolo face geen grap
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |