Als ze maar geen vlekken maakt op m'n kleren vind ik alles goed.quote:Op zaterdag 7 april 2007 00:00 schreef Cahir het volgende:
In 1876 liep het jonge meisje Jenn langs een rivier. Een gestoorde man stak haar daar in haar rug, verkrachte haar en hing haar toen op in zijn kast. Terwijl ze daar hing zei ze de hele tijd "bukakke bukkake".
Nu je dit bericht gelezen hebt zal ze jou vinden en haar dode lichaam zal door je huis spoken voor 5 jaar. Elke nacht als je naar bed gaat zal ze verschijnen in je kast, hangend met haar gloeiende rode ogen.
Ik heb geen kast waar ze in kan hangen.quote:Op zaterdag 7 april 2007 00:00 schreef Cahir het volgende:
In 1876 liep het jonge meisje Jenn langs een rivier. Een gestoorde man stak haar daar in haar rug, verkrachte haar en hing haar toen op in zijn kast. Terwijl ze daar hing zei ze de hele tijd "bukakke bukkake".
Nu je dit bericht gelezen hebt zal ze jou vinden en haar dode lichaam zal door je huis spoken voor 5 jaar. Elke nacht als je naar bed gaat zal ze verschijnen in je kast, hangend met haar gloeiende rode ogen. Je enige manier om gered te worden is om dit bericht in 3 andere topics te plaatsen.
Sorry ik ben bang!!1!
Ik vind ze allebei wel OK hoor. Maar ja, dat kan ook aan mijn hormonen liggen.quote:Op zaterdag 7 april 2007 00:09 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
Ben ik de engiste die helemaal verliefd is geworden op dat meisje dat gekust wordt door dat andere meisje![]()
wat denk jequote:Op vrijdag 6 april 2007 20:28 schreef charley_screams het volgende:
[..]
Hallo, hoe kom jij aan die foto van mij?!![]()
quote:Op zaterdag 7 april 2007 00:09 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
Ben ik de engiste die helemaal verliefd is geworden op dat meisje dat gekust wordt door dat andere meisje![]()
dat leest ze hja.. paar posts boven jequote:Op zaterdag 7 april 2007 00:22 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
Ja, je hebt gelijk ze zijn allebij leuk, maar die andere is toch leuker...
P.S
Ik ben pas 18 hoor, voor het geval dat jij dit heeeeeeeel mischien leest![]()
Awwww haha!quote:Op zaterdag 7 april 2007 00:09 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
stond op je myspacequote:Op zaterdag 7 april 2007 18:30 schreef charley_screams het volgende:
[..]
Zeg dan.. ik weet het echt niet :/
Pffft.quote:Op zaterdag 7 april 2007 18:35 schreef Ludger het volgende:
Dit is het gedrag van een emo!
http://www.youtube.com/watch?v=FZifOElPN8k
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |