Ik heb meerdere bewoners meerdere malen horen zeggen dat ze dankbaar waren dat ze dit mochten doen.quote:Op vrijdag 6 april 2007 23:37 schreef itsme het volgende:
De bewoners kozen er niet voor. Ze werden voor de leeuwen geworpen.
ja daarna. Maar ze hebben er iig niet zelf voor gekozen.quote:Op zaterdag 7 april 2007 12:22 schreef elcastel het volgende:
[..]
Ik heb meerdere bewoners meerdere malen horen zeggen dat ze dankbaar waren dat ze dit mochten doen.
Dat klopt. En weiger dan maar eensquote:Op vrijdag 6 april 2007 23:37 schreef itsme het volgende:
[..]
De bewoners kozen er niet voor. Ze werden voor de leeuwen geworpen.
En daar zit het em in in dit hele geval. Ook zielig voor Diana toch? Ze kan niet weten of iemand in DGK haar oprecht helpt of omdat ze in het goede daglicht willen komen voor de camera (echt niemand gaat een K-patient tegen de haren strijken)quote:Op zaterdag 7 april 2007 12:57 schreef Frau.Pfeffertopf het volgende:
[..]
Dat klopt. En weiger dan maar eensDat zou ik niet kunnen in elk geval.
Ik kan me voorstellen dat zo'n vraag je overvalt en dat je dan in je naiviteit zegt dat willen wij wel maar later ga je toch je hersens gebruiken (als die al in DGK aanwezig zijn..) en dan kun je altijd nog zeggen dat je je vereerd voelt dat je gevraagd bent maar dat je die verantwoordelijkheid toch niet aan kunt of durft. Dán heb je ballen!quote:Op zaterdag 7 april 2007 12:57 schreef Frau.Pfeffertopf het volgende:
[..]
Dat klopt. En weiger dan maar eensDat zou ik niet kunnen in elk geval.
Omdat dat nou eenmaal haar keuze is... wie zijn wij om te denken dat wij beter weten wat zij nodig heeft?!quote:Op donderdag 12 april 2007 10:35 schreef After_Forever het volgende:
ik snap best dat die Diana een buddy wil, maar waarom ze die randdebielen van de gouden kiest....?![]()
Daar ga je al de fout in met het hele zooitje in DGK. Die zitten daar voor de poen niet voor iemand als Diana, realiteitszin in bijv. een moeder die haar kinderen alleen laat, is ver te zoeken dus.quote:Op donderdag 12 april 2007 15:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Omdat dat nou eenmaal haar keuze is... wie zijn wij om te denken dat wij beter weten wat zij nodig heeft?!
Als zij nog maar een paar maanden heeft laat haar die dan lekker doorbrengen zoals zij wil, als dat af en toe in de luxe van DGK is, dan zou ik niet weten waarom iemand daar commentaar op zou moeten hebben, daarbij zou het voor een deel van dat ondankbare tuig in die villa ook heel goed zijn eens een beetje realiteitszin te krijgen en als Diana dat voor elkaar kan krijgen vind ik haar missie dubbel geslaagd.
Dat gemiep hier dat het te moeilijk voor sommige users is omdat het niet past in het oppervlakkige vermaak wat DGK in hun ogen dient te zijn.... die paupers in die villa doen zich voor als miljonairs, een zichzelfrespecterende miljonair doet ook eea voor de zwakkeren in de samenleving.
Wat mij betreft snijdt het mes dus aan meerdere kanten: Diana heeft een plek waar ze in relaxte luxe eea van zich af kan lullen, de bewoners en streamers krijgen het stukje opvoeding wat in sommige gevallen lijkt te ontbreken.
Ze heeft kanker, ze is niet gek en is dus nog prima in staat zelf te besluiten wat voor haar een goede keuze of gewoon leuk is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |