pijp jij de hele HR van UPC ofzo ?quote:Op donderdag 5 april 2007 11:56 schreef Angeliquetje het volgende:
Hahah en maar zeiken. Stel dat ding goed in en zorg dat je goede binnenhuisbekabeling hebt. Dan is het een super product. Voor de mensen die nu zeuren. Ga eerst es bij je eigen voor de oorloogse kut bekabeling etc kijjken voordat je een prachtig product de schuld geeft
nee ik heb een draadloos binnen satelietje..bij iedere televiesie staat een ontvanger en in de upc box zit de zender.Met 1 zender pakt tie medere ontvangers..quote:Op donderdag 5 april 2007 20:09 schreef Da.Rock het volgende:
[..]
Het signaal is zeker ook verdeeld over de drie verschillende apparaten zonder een goede versterker...
Dan kun je idd wachten op signaalverlies..
ja leuk maar dan heb je dus overal hetzelfde beeld.quote:Op donderdag 5 april 2007 20:22 schreef tlepel het volgende:
[..]
nee ik heb een draadloos binnen satelietje..bij iedere televiesie staat een ontvanger en in de upc box zit de zender.Met 1 zender pakt tie medere ontvangers..
Je moet hem dan wel op videokanaal zetten.De ontvangst gaat over 3 verdiepingen en alle televisies hebben scherp beeld.Ook als alles tegelijk aanstaat op ..
Dat heb ik gedaan vanwege filmnet
volume kan met upc afstandbediening veranderd wordenquote:Op donderdag 5 april 2007 18:02 schreef Henno het volgende:
2 afstandsbedieningen voor volume en zenders zeker
Nee want dan ga je over op analoog op een televisie waar je geen filmnet of een andere zender die alleen digitaal te bekijken is.quote:Op donderdag 5 april 2007 21:46 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
ja leuk maar dan heb je dus overal hetzelfde beeld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Idd zelfde hier niks dan lof over digitale tv van upc !quote:Op donderdag 5 april 2007 18:15 schreef honderd het volgende:
Werkt echt perfect, nooit storingen of dergelijke. Dit heb ik trouwens nooit met UPC. Goede kwaliteit, veel zenders en het wordt steeds beter, de zapsnelheid is ook gewoon goed, ik zap tegenwoordig altijd met het "info-menu" zeg maar, ideaal. Je weet direct wat erop is.
UPC![]()
quote:Op maandag 9 april 2007 18:47 schreef tralalala het volgende:
Bij ons is dat tyfus ding nu helemaal naar de klote![]()
Hij vraagt elke keer om een code, dus dan druk ik 139 (ede) in en dan laat ik de zenders zoeken, maar dan vraagt hij weer om die terring code![]()
Geforceerd updaten helpt nietstink upc
Bekend probleem, Kaart eruit halen, Even schoon vegen/blazen. en er weer overnieuw in doen. 9 van de 10 keer werkt die dan weer wel =PSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als dat het niet is, kan je doen wat hier is uitgelegd:
http://www.chelloo.com/forum/index.php?PHPSESSID=2b674441a7c216ae630585b33c63ee77&topic=18474.msg200846#msg200846
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |