jij zelf ?quote:Op woensdag 4 april 2007 21:02 schreef ursel het volgende:
Ik ken iemand die er behoorlijk lang over doet momenteel..
Gelukkig voor ts zit hij niet in de Bf2 clanquote:Op woensdag 4 april 2007 21:02 schreef ursel het volgende:
Ik ken iemand die er behoorlijk lang over doet momenteel..
Dat zou toch alleen maar gezellig zijn voor hem dan..quote:Op woensdag 4 april 2007 21:13 schreef Sickert het volgende:
[..]
Gelukkig voor ts zit hij niet in de Bf2 clan
voor hem wel jaquote:Op woensdag 4 april 2007 21:15 schreef ursel het volgende:
[..]
Dat zou toch alleen maar gezellig zijn voor hem dan..
bezigquote:Op woensdag 4 april 2007 21:32 schreef FJD het volgende:
Jaja schop mij nog maar een keer.
Officieel staat er een half jaar voor. Normaal gesproken duurt het ongeveer een jaar. Ik ben nu een maand of 9 bezig.
jij bent dan ook heel goed !!quote:Op woensdag 4 april 2007 21:50 schreef Lucille het volgende:
4 weken schrijven over een onderzoek wat een jaar heeft gekost.
GROEN GROEN GROEN..!!!!!quote:Op woensdag 4 april 2007 22:40 schreef Sickert het volgende:
[..]
jij bent dan ook heel goed !!
ook in balletjes graaien
Hé JJquote:Op donderdag 5 april 2007 08:26 schreef juon_jacket1 het volgende:
we hadden 2 maanden de tijd om em te schrjven. Ik heb er eindelijk 6 weken over gedaan.....het onderzoek heeft bijna één jaar geduurd....
![]()
en dan ook nog een heel goed punt scoren....![]()
De gevolgen van de nieuwe arbowet.quote:Op donderdag 5 april 2007 08:59 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
eerste opvang van asiel-zoekers in NL....jij?![]()
Volgens mij staat er altijd een standaard tijd voor.. 4 maanden bijv.quote:Op donderdag 5 april 2007 09:00 schreef Rejected het volgende:
Verschilt het per studie?
Hoe wereldvreemd ben jij? Een groot deel van de WO-ers doet langer over de (master)scriptie dan de geplande 4 of 6 maanden. Dat heet: erbij moeten werken, nog colleges volgen van extra of achterstallige vakken, of gewoon lamlendigheid, writer's blocks, onderzoeken die niet helemaal lopen zoals het zou moeten.quote:Op zaterdag 7 april 2007 12:28 schreef Viking84 het volgende:
Jezus, een jaar. Maar dan studeer je toch helemaal niet nominaal af? De scriptie staat gepland voor het 2e semester, ik krijg er 20 ECTS voor, das dus 560 uur (1 ECTS per 28 uur). Als je er fulltime aan werkt ben je dus 14 werkweken bezig. Waarom duurt het dan zo fucking lang bij jullie?
Ik hoop er 2,5 tot 3 dagen per week aan te kunnen werken, maar ik heb nog nooit zoveel tijd ergens in gestoken als nodig was, dus hopelijk is dat nu ook niet zo.
tja, voor veel dingen kies je zelf (of je werkt, liever sport / uitgaat en of je nog achtterstallige vakken moet afronden) . Het hangt er natuurlijk ook vanaf wat voor onderzoek je doet. Als je een literatuuronderzoek doet en je hebt de beschikking over alles wat je nodig hebt, kun je er zo lang of zo kort over doen als je zelf wilt. Als je een verslag uitbrengt van een experiment is dat toch anders, want dan heb je rekening te houden met de beschikbaarheid van proefpersonen. Geen idee wat voor soort scriptie ik zal gaan schrijven.quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:09 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Hoe wereldvreemd ben jij? Een groot deel van de WO-ers doet langer over de (master)scriptie dan de geplande 4 of 6 maanden. Dat heet: erbij moeten werken, nog colleges volgen van extra of achterstallige vakken, of gewoon lamlendigheid, writer's blocks, onderzoeken die niet helemaal lopen zoals het zou moeten.
Zo vreemd is het allemaal niet hoor... Succes met je scriptie...
Zelfs dan kun je de pech hebben dat je vastlooptquote:Op dinsdag 10 april 2007 11:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Als je een literatuuronderzoek doet en je hebt de beschikking over alles wat je nodig hebt, kun je er zo lang of zo kort over doen als je zelf wilt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |