Het wordt opeens een stuk makkelijkerquote:Op zaterdag 7 april 2007 17:41 schreef Lampje_NL het volgende:
Thanks... rechts boven is nu uit geschakeltdus moet nu wel lukken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 7 april 2007 18:43 schreef Beaver het volgende:
Grrrr, heeft iemand tips voor de missie in Slovenia met NOD?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'
Geluk dient gewoonlijk de man, die weet wat hij aan het toeval moet overlaten.
'
'
quote:Op zaterdag 7 april 2007 18:51 schreef azaroth het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 7 april 2007 19:30 schreef VoreG het volgende:
!%@!#!
Laatste missie GDIdas gaar zeg...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Liefde is niet blind, het is achterlijk
1.04 alweer??quote:Op zaterdag 7 april 2007 19:42 schreef Mirel het volgende:
Nieuwe update alweer, ik wacht op de crack :p
quote:Op zaterdag 7 april 2007 18:57 schreef Beaver het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb hem toevallig vanmiddag nog voorgedaan voor een vriend van en op deze manier (samen met de eerdere tips) moet het aardig lukken (zie screen).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ow en versie 1.04 Patch fixes:Ik hoop nu dat de filmpjes een beetje fatsoenlijk op m'n bak afgespeeld kunnen worden..quote:Version 1.04 Patch Notes - April 6, 2007
=========================================
Optimizations
--Made further improvements to video playback on low-end Windows XP system configurations. Bug Fixes
--Fixed an error that caused some players to crash or disconnect while in online lobbies.
--Fixed an error that caused players with semicolon (';'), colon (':'), comma (','), or equal sign ('=') characters in their Online IDs to not be able to see and select options from dropdown menus in online multiplayer lobbies. These characters are no longer permissible in Online IDs.
--Fixed an error that caused players to desync when watching a BattleCast match in which one of the participants disconnected.
Other Fixes
--All online multiplayer game lobbies will now appear properly localized in different languages.
[ Bericht 8% gewijzigd door Mr.Noodle op 07-04-2007 22:11:24 ]How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:59 schreef ElmarO het volgende:
[..]Jaaaaa, eindelijk gelukt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb hem toevallig vanmiddag nog voorgedaan voor een vriend van en op deze manier (samen met de eerdere tips) moet het aardig lukken (zie screen).
[[url=http://xs514.xs.to/xs514/07146/Slovenia.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Thnx!!
![]()
Wat heb je uiteindelijk gekozen? Heb je geen savegame van die mssie meer? Ik had m'n game gewoon gesaved voordat ik 'you know what' gebruikte.quote:Op zaterdag 7 april 2007 23:53 schreef VoreG het volgende:
Ik heb geen zin om die laatste missie van GDI opnieuw te doen voor het juiste filmpje.. Misschien een keer op very easy proberen.
quote:Op zondag 8 april 2007 00:11 schreef Richardfun het volgende:
[..]
Wat heb je uiteindelijk gekozen? Heb je geen savegame van die mssie meer? Ik had m'n game gewoon gesaved voordat ik 'you know what' gebruikte.
quote:Anyhoot, I do LUV playing as GDI, but when it comes to online games, I'll have to side with Nod if I intend on having a reasonable chance of winning. I do want to note that out of the top ten players on the 1v1 ladder, eight of those use Nod as their preferred faction. One uses SCRIN, and another uses all three factions. So yea, Nod is where it's at for online C&C3 gaming.
nee dat zegt ook lekker veel, online is bijna alleen maarquote:Op zondag 8 april 2007 22:54 schreef FrituurVetPet het volgende:
BTW voor mensen die Nod als zwakke side afstempelen:
[..]
Dit zijn echt zulke gekke problemen altijd. Zie je bij meer spellen: de ene groep heeft totaal nergens last van, en de andere groep ondervindt probleem na probleem.quote:Op zondag 8 april 2007 23:13 schreef koffiegast het volgende:
Ik hou van scrin, nod is oke, gdi vind ik nix voor zover keb gezien
die patches fixen nog steeds niets qua constant crashesen ben zeker niet de enige, hele sites en forums staan er vol mee, maar is geen enkele oplossing die werkt voor de meeste, heb alle settings gezet, etc. Ik heb paar keer out of memory gehad (1gig...dacht dat aanbevolen was...?) maar tis vrijwel altijd cnc3game.dat, die file is zo slecht gecodeerd vermoed ik dat de reden is dat iedereen zo dood wordt gespammed met de crashes. De patches helpen niks, sterker nog 1.04 liep stukken instablier dan 1.03... met 1.03 kon ik games van halfuren evnetueel spelen, met 1.04 mag ik blij met 10 mins zijn (rushgames netwerk enzo..
)
ik weet dat de dat het spel is en niet exe ;x ,quote:Op zondag 8 april 2007 23:16 schreef mschol het volgende:
cnc3game.dat is het eigenlijke spel
wanneer cnc3 aanstaat zie je ook nergens (in iedergeval zag ik em niet) cnc3.exe
en ik heb helemaal geen last van crashes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |