abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 7 april 2007 @ 16:55:07 #26
54164 Sm0keZ
Spatienazi
pi_48112807
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 16:50 schreef Blapiet het volgende:
wat het leukste is is als je van die lesmotor af bent en je stapt voor het eerst op een echte fiets. Dan zit je echt te schreeuwen in je helm

Maar, zoals op motor-forum.nl wordt gezegd: het gaat niet om de hoeveelheid paarden de je onder je hebt maar om die ene ezel in het zadel.
Dat moment had ik vorige week dus, toen had ik m'n GSX750F gekocht. Maar even een lange en rustige weg opgezocht. Van 100pk in m'n auto word ik droevig, maar die 93pk van m'n motor maakte me toen echt gelukkig
pi_48113974
moet je maar eens narekenen wat de kilogram/pk verhouding is van een motor en een auto
pi_48114057
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 16:55 schreef Sm0keZ het volgende:

[..]

Dat moment had ik vorige week dus, toen had ik m'n GSX750F gekocht. Maar even een lange en rustige weg opgezocht. Van 100pk in m'n auto word ik droevig, maar die 93pk van m'n motor maakte me toen echt gelukkig
Klopt

Ik merk ook dat ik tegenwoordig veel rustiger in de auto rij, 't is voor mij echt een uitlaatklep om even wat frustraties eruit te gooien

Vorige week een tijdje geprobeerd om een fireblade bij te houden met m'n thundercat, die gast trok continu z'n fiets op z'n achterwiel.... Bij de 180 heb ik 'm maar laten gaan, ik schrok me de tering dat we zo hard reden
M'n rijbewijs is me toch iets te kostbaar.
  zaterdag 7 april 2007 @ 17:50:38 #29
54164 Sm0keZ
Spatienazi
pi_48114076
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 17:45 schreef immortalsean het volgende:
moet je maar eens narekenen wat de kilogram/pk verhouding is van een motor en een auto
VW Golf IV = ~1050kg. Vermogen is max 101pk. Effectief blijft er dan zo'n 96.2pk op 1000kg over
Suzuki GSX750F = 209kg. Vermogen is max 93pk. Dan komen we uit op zo'n 445pk op 1000kg
pi_48114161
Vind je het dan gek dat we naar voren kruipen bij de stoplichten
  zaterdag 7 april 2007 @ 17:57:22 #31
54164 Sm0keZ
Spatienazi
pi_48114232
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 17:54 schreef Blapiet het volgende:
Vind je het dan gek dat we naar voren kruipen bij de stoplichten
Natuurlijk niet, hoe groter de rij, hoe verleidelijker het is om vooraan te gaan staan
Als je op al die slome vierwielers moet gaan wachten staat het stoplicht alweer op rood voordat je op de heflt bent.
pi_48114617
en daarbij is het meer dan kut om langzaam te rijden met een motor, slippende koppeling, balanceren enz.
Kost echt veel meer energie
pi_48116317
Ben deze week begonnen. Autorijbewijs heb ik in Rotterdam gehaald (3,5 jr terug nu), maar voor mn motorrijbewijs les ik lekker op Flakkee . Rustig en ik sta er met de auto ook zo. Enorm hoog slagingspercentage ook in die regio.

Ga het probleem van Rotterdam niet opzoeken als het ook anders kan.

Ben overigens 22 en les (natuurlijk) vol vermogen.
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols?
  zaterdag 7 april 2007 @ 19:23:57 #34
54164 Sm0keZ
Spatienazi
pi_48116370
Succes kerel!
Het is allemaal niet zo moeilijk, en al helemaal niet als je weet hoe een schakelbrommer werkt. Een motor is hetzelfde, maar dan iets zwaarder en sneller
pi_48116406
Heb nooit schakel gereden . Suffe kutscooter

Maar wegrijden enzo was geen probleem. Ging gewoon goed voor eerste les volgens instructeur.

Volgende week geen tijd ivm pasen en tentamens erna. Maar de weken erna worden het 2 lessen per week. Staat alvast ingepland iig.
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols?
pi_48132150
En ga oefenen in voertuigbeheersing, ergens op een terreintje met een geleende motor oid. Scheelt je een hoop geld aan rijlessen
pi_48132250
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 18:14 schreef Blapiet het volgende:
en daarbij is het meer dan kut om langzaam te rijden met een motor, slippende koppeling, balanceren enz.
Vooral dat. Die ene keer dat ik écht te breed ben om door een file heen te rijden breekt het zweet me ook spontaan uit, zéker met een luchtgekoelde motor...
pi_48138723
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 18:14 schreef Blapiet het volgende:
Geen moeite mee?
pi_48139100
quote:
Op maandag 9 april 2007 10:37 schreef BlackRhino het volgende:

[..]

Geen moeite mee?
Nee, 't is ook niet moeilijk, alleen vermoeiend.

@autoreply: Waar rij je dan op dat je zo breed bent?
pi_48139231
quote:
Op maandag 9 april 2007 10:53 schreef Blapiet het volgende:

[..]

Dat zijn m'n schouders natuurlijk
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 9 april 2007 @ 11:00:03 #41
12505 deGVR
Tussen schrijf en kramp..
pi_48139254
Ik begin volgende week maandag, bij Tilstra, hier in Leeuwarden.
DIe hebben ook een flink eigen terein voor de rijvaardigheidsoefeningen, en daar wordt het eerste examen ook op afgelegd. Wel zo prettig.

Wat voor fietsen hebben jullie op het oof voor wanneer jullie geslaagd zijn?
Ik neig naar een Suzuki V-strom

Een goeie Allroader dus.
Lijkt me erg lekker rijden, zeker met mij lengte...
Midden in dat bos woont een kleine, rode aap.
Kijk daar zit 'ie, in die boom. Hij doet een reuzegrote gaap.
http://www.chrishantzen.nl
http://www.onbeschreven.nl
pi_48139402
Ik wou dat me stage pas volgend schooljaar was
Dan had ik em waarschijnlijk veel eerder kunnen halen.
Maarjaaa, het is niet anders.. Zomer moet officieel nog beginnen toch?
Sowieso schrijf je zo.
pi_48140319
Als ik het heb wil ik naar een GSX R 600 (K1) gaan kijken.
pi_48143073
quote:
Op maandag 9 april 2007 10:53 schreef Blapiet het volgende:

[..]

Vermoeiend ?

Haha! Hoe bedoel je dat dan?
Sowieso schrijf je zo.
pi_48143191
quote:
Op maandag 9 april 2007 13:09 schreef -XX- het volgende:

[..]

Vermoeiend ?

Haha! Hoe bedoel je dat dan?
Het vergt bijzonder veel concentratie om al die automobilisten in de gaten te houden en te zorgen dat je defensief blijft rijden. Dat dus.

@ iedereen die aan het lessen is: ga na je lessen eerst proefrijden op diverse motoren. Ik wilde altijd een intruder 800/1400 maar dit blijkt dus absoluut niet bij mijn rijstijl te passen. Nu heb ik een sport-fiets en dit bevalt echt super-goed. Een V-strom vind ik altijd een beetje een ouwe-lullen fiets met die rechte zithouding enz.
pi_48143270
Ik vind alleen supersports en nakeds mooi. Alleen met lessen rij ik nu ook op een kaploos geval en ik moet zeggen dat ik het niet lekker vind rijden. Vooral als je beetje gas geeft wordt je gek van de wind.
pi_48143273
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 15:58 schreef Repeat het volgende:

[..]

heb je wat aan, ballen, als je onder de vangrail vandaan gepeuterd wordt
Of met een boom op schoot in je auto, maar nee das geheel ongevaarlijk! 14.gif
Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
pi_48143291
quote:
Op maandag 9 april 2007 11:42 schreef Lennox het volgende:
Als ik het heb wil ik naar een GSX R 600 (K1) gaan kijken.
Als je voor een gixxer kiest moet je imho een Srad nemen
Die heeft geile billen
pi_48143337
Voorkant van een SRAD vind ik lelijk

Kan je al zien dat het een wat ouder model is
pi_48143447
quote:
Op maandag 9 april 2007 13:18 schreef Lennox het volgende:
Voorkant van een SRAD vind ik lelijk

Kan je al zien dat het een wat ouder model is
't is de oer super-sport fiets.... En daarbij als je op een gixxer zit zien mensen toch alleen je achterkant
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')