Dat moment had ik vorige week dus, toen had ik m'n GSX750F gekocht. Maar even een lange en rustige weg opgezocht. Van 100pk in m'n auto word ik droevig, maar die 93pk van m'n motor maakte me toen echt gelukkigquote:Op zaterdag 7 april 2007 16:50 schreef Blapiet het volgende:
wat het leukste is is als je van die lesmotor af bent en je stapt voor het eerst op een echte fiets. Dan zit je echt te schreeuwen in je helm![]()
Maar, zoals op motor-forum.nl wordt gezegd: het gaat niet om de hoeveelheid paarden de je onder je hebt maar om die ene ezel in het zadel.
Kloptquote:Op zaterdag 7 april 2007 16:55 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Dat moment had ik vorige week dus, toen had ik m'n GSX750F gekocht. Maar even een lange en rustige weg opgezocht. Van 100pk in m'n auto word ik droevig, maar die 93pk van m'n motor maakte me toen echt gelukkig
VW Golf IV = ~1050kg. Vermogen is max 101pk. Effectief blijft er dan zo'n 96.2pk op 1000kg overquote:Op zaterdag 7 april 2007 17:45 schreef immortalsean het volgende:
moet je maar eens narekenen wat de kilogram/pk verhouding is van een motor en een auto
Natuurlijk niet, hoe groter de rij, hoe verleidelijker het is om vooraan te gaan staanquote:Op zaterdag 7 april 2007 17:54 schreef Blapiet het volgende:
Vind je het dan gek dat we naar voren kruipen bij de stoplichten
Vooral dat. Die ene keer dat ik écht te breed ben om door een file heen te rijden breekt het zweet me ook spontaan uit, zéker met een luchtgekoelde motor...quote:Op zaterdag 7 april 2007 18:14 schreef Blapiet het volgende:
en daarbij is het meer dan kut om langzaam te rijden met een motor, slippende koppeling, balanceren enz.
Kost echt veel meer energie
Geen moeite mee?quote:Op zaterdag 7 april 2007 18:14 schreef Blapiet het volgende:
en daarbij is het meer dan kut om langzaam te rijden met een motor, slippende koppeling, balanceren enz.
Kost echt veel meer energie
Nee, 't is ook niet moeilijk, alleen vermoeiend.quote:
Dat zijn m'n schouders natuurlijkquote:Op maandag 9 april 2007 10:53 schreef Blapiet het volgende:
[..]
Nee, 't is ook niet moeilijk, alleen vermoeiend.
@autoreply: Waar rij je dan op dat je zo breed bent?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vermoeiendquote:Op maandag 9 april 2007 10:53 schreef Blapiet het volgende:
[..]
Nee, 't is ook niet moeilijk, alleen vermoeiend.
@autoreply: Waar rij je dan op dat je zo breed bent?
Het vergt bijzonder veel concentratie om al die automobilisten in de gaten te houden en te zorgen dat je defensief blijft rijden. Dat dus.quote:Op maandag 9 april 2007 13:09 schreef -XX- het volgende:
[..]
Vermoeiend?
Haha! Hoe bedoel je dat dan?
Of met een boom op schoot in je auto, maar nee das geheel ongevaarlijk! 14.gifquote:Op vrijdag 6 april 2007 15:58 schreef Repeat het volgende:
[..]
heb je wat aan, ballen, als je onder de vangrail vandaan gepeuterd wordt
Als je voor een gixxer kiest moet je imho een Srad nemenquote:Op maandag 9 april 2007 11:42 schreef Lennox het volgende:
Als ik het heb wil ik naar een GSX R 600 (K1) gaan kijken.
't is de oer super-sport fiets.... En daarbij als je op een gixxer zit zien mensen toch alleen je achterkantquote:Op maandag 9 april 2007 13:18 schreef Lennox het volgende:
Voorkant van een SRAD vind ik lelijk
Kan je al zien dat het een wat ouder model is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |