Philquote:Op woensdag 4 april 2007 17:56 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik vond hem prima. Hij blijft mooi in de top hangen. Phil was ook verrassend goed, de rest presteerde zoals verwacht.
Ik had een tijdje terug een driedaags arrangement voor twee personen in een tweesterrenhotel in het centrum inclusief vlucht vanuit Manchester NH voor $450. Alleen was dat wel in aprilquote:
Hij boeit mij verder ook weinig hoor, maar het nummer lag hem wel.quote:Op woensdag 4 april 2007 17:59 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
PhilNee als ik na Sanjaya iemand snel wil zien gaan is hij het wel.
Da's alsnog meer geld dan ik heb.quote:Op woensdag 4 april 2007 18:00 schreef wonderer het volgende:
Ik had een tijdje terug een driedaags arrangement voor twee personen in een tweesterrenhotel in het centrum inclusief vlucht vanuit Manchester NH voor $450. Alleen was dat wel in april
Ik vond van niet. Melinda daarentegen was echt briljant!quote:Op woensdag 4 april 2007 18:01 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hij boeit mij verder ook weinig hoor, maar het nummer lag hem wel.
Wil je daar echt antwoord op?quote:
Maar da's niks nieuwsquote:Op woensdag 4 april 2007 18:02 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik vond van niet. Melinda daarentegen was echt briljant!
Je hebt nog een paar maanden om te sparenquote:
Nee, ik wil gewoon dat ze met z'n allen opzouten van mijn route.quote:Op woensdag 4 april 2007 18:02 schreef wonderer het volgende:
Wil je daar echt antwoord op?
Sparen? Wat is dat?quote:Op woensdag 4 april 2007 18:03 schreef wonderer het volgende:
Je hebt nog een paar maanden om te sparen
Nee, dat zit helaas aan de verkeerde kant.quote:
Ah, 'n echte volksbuurtquote:Op woensdag 4 april 2007 18:29 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Nee, dat zit helaas aan de verkeerde kant.
Kan wel de ramen voor openschuiven en een tuinstoel in de woonkamer neerzetten...
In ons studentenhuis moesten we altijd de gallerij overklimmen (tuinstoelen/bankstellen/opblaaszwembadjes) en meestal bleven we altijd wel ergens steken om ff een biertje te drinken....quote:Op woensdag 4 april 2007 18:31 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Nee, dan zet je 'm toch voor de deuropening?
Ik zit vier hoog....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |