quote:In een winkel zal wel lastig worden. Toen ik Selected Ambient Works II kocht (bijna 10 jaar geleden), zat daar een kaartje bij met een overzicht van welke t-shirts je kon bestellen. Ik ben toen naar de bank gegaan om wat ponden te wisselen (13 geloof ik), briefje erbij geschreven met welke ik wou hebben. Alles in een enveloppe gedaan en opgestuurd naar Warp.
Op donderdag 28 augustus 2003 16:37 schreef k_oz het volgende:
Even een ander vraagje: Weet ook iemand hoe ik aan t-shirts van AT kan komen. Ik heb al bij WARP gekeken. Daar kun je ze bestellen, maar weet ook iemand hoe ik ze kan kopen in b.v. een winkel en vooral ook welke??
Mijn dank zou zèèr groot zijn.
quote:Is die 75 euro waard?
Op donderdag 11 september 2003 00:58 schreef Miro het volgende:
Dat is Selected Ambient Works Volume II.
Uitgebract op een 2cd en als 3x12''.
Must have!
quote:De cd zowiezo niet. Die kun je nog wel nieuw vinden.
Op donderdag 11 september 2003 09:17 schreef haaahaha het volgende:[..]
Is die 75 euro waard?
quote:Ahh ... ik heb Rephlexions inmiddels ook niet
Op woensdag 10 september 2003 22:42 schreef Born_2B_Scorned het volgende:
Die heb ik helaas niet, maar hij heet Rephlexions
Aardig nummerke dat Mangle 11. Niet superbijzonder, maar smaakt wel naar meer!
quote:Op marktplaats staat ie.
Op donderdag 11 september 2003 18:07 schreef Miro het volgende:[..]
De cd zowiezo niet. Die kun je nog wel nieuw vinden.
Bij de plaat ligt het eraan. Voor de normale is 75 euro best veel, maar als het die limited edition is, met die 3 bruin gekleurde platen, dan is het niet zo gek. Maar goed, zo erg limited is ie niet, want er zijn er 10.000 geloof ik. Hmm, nou ga ik twijfelen of er wel een normale vinylversie van is. Anyway, ik zou het even navragen bij die gast, als ik jou was. Of het die limited edition is. Vergeet niet om ook te vragen of de insert er nog bij zit dan.
Dus als iemand anders belangstelling heeft, effe zoeken op marktplaats.
Via ebay is ie ook voor 20 dollar te vinden, dan vinnik 75 euro wel een beetje over de top ...
quote:De paar laatste seconden hebben wel weer een gruwelijke goeie melodie, dus het hele nummer is weer zon vet nummer in de stijl van vrodhosbn en Michael Mount...en daar mag ie wat mij betreft 100cd's mee vol maken ;-)
Op donderdag 11 september 2003 19:18 schreef Weakling het volgende:[..]
Ahh ... ik heb Rephlexions inmiddels ook niet
Aardig nummerke dat Mangle 11. Niet superbijzonder, maar smaakt wel naar meer!
quote:Als je alle verhalen moet geloven heeft RDJ daar ook al 100CD's van gemaakt, alleen niet uitgebracht. Maar die verhalen alsof ie voor een nieuwe plaat zo tig nummers van de plank kan trekken geloof ik eigenlijk niet.
Op donderdag 11 september 2003 22:20 schreef Born_2B_Scorned het volgende:[..]
De paar laatste seconden hebben wel weer een gruwelijke goeie melodie, dus het hele nummer is weer zon vet nummer in de stijl van vrodhosbn en Michael Mount...en daar mag ie wat mij betreft 100cd's mee vol maken ;-)
quote:Het eerste nummer, de remix, die is erg ok ...
Op donderdag 11 september 2003 23:15 schreef haaahaha het volgende:
Ik heb 2 weken geleden de smojphace ep gekocht.Die is wreed!!
De bliepjes daarna schijnt weer computerdata te zijn met daarin zijn discography, een fotootje en een respectlist. Ik heb dat zelf nog niet kunnen nagaan, maar muziek is het in ieder geval niet.
quote:Dank je ... we doen ons best
Op vrijdag 5 december 2003 00:26 schreef SHE het volgende:
Goed topic!
Wie van jullie kopen regelmatig releases van Rephlex?
quote:Baal ik nog een beetje van dat ik die heb gemist ... toen ik las dat ie in de Wire stond, was dat nummer al uit de winkel verdwenen ... jammer ... aan de andere kant vraag ik me af of er nog dingen in zouden kunnen staan die ik nog niet wist ... was wel leuk geweest om te hebben ...
Op dinsdag 9 december 2003 14:12 schreef Summoner het volgende:
Stond vorige maand een zeer informatief interview met de heer Aphex in The Wire... onder andere veel interessante feitjes over z'n label.Wie van jullie kopen regelmatig releases van Rephlex?
Enne: ik kocht zeer regelmatig Rephlex releases ... vrijwel alle releases eigenlijk ... de laatste maanden ben ik een heel stuk selectiever geworden ... tis niet allemaal even interessant meer voor mij persoonlijk wat er uitgebracht wordt op Rephlex ...
quote:muziekhoer meldt zich
Stond vorige maand een zeer informatief interview met de heer Aphex in The Wire... onder andere veel interessante feitjes over z'n label.Wie van jullie kopen regelmatig releases van Rephlex?
quote:yeahh... Bogdan Racynski
quote:Hey een hoer met smaak, dat kom je ook niet vaak tegen
Op woensdag 10 december 2003 01:15 schreef SHE het volgende:[..]
muziekhoer meldt zich
Hoe ik weet dat je die niet veel tegenkomt? Uhmmm
Heeft toevallig iemand het Wire artikel al ergens op het net gespot? Want ben toch eigenlijk wel benieuwd wat er allemaal in stond.
quote:welk jaar?
Op woensdag 10 december 2003 12:30 schreef Weakling het volgende:[..]
Hey een hoer met smaak, dat kom je ook niet vaak tegen
Heeft toevallig iemand het Wire artikel al ergens op het net gespot? Want ben toch eigenlijk wel benieuwd wat er allemaal in stond.
quote:op andere fora zag ik stukjes ervan ingescand
Op woensdag 10 december 2003 12:30 schreef Weakling het volgende:[..]
Hey een hoer met smaak, dat kom je ook niet vaak tegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |