quote:eh..die komt van analogue bubblebath 5.. : ) allemaal untitled.
Op donderdag 17 juli 2003 16:01 schreef Born_2B_Scorned het volgende:[..]
vet nummer.
quote:Nee hoor ... ben ongeveer de meest cleane persoon van het westelijk halfrond ... geen drugs, geen tabak, nagenoeg geen alcohol ... en toch vind ik de muziek van Aphex Twin bijzonder lekker om naar te luisteren
Op donderdag 17 juli 2003 17:02 schreef takeshi_kitano het volgende:
ehm ja aphex twin, ik zla jullie een verhaaltje vertellen, ik was aan de drugs (wiet) en toen kon ik niet geloven hoe mooi deze muziek was, supoer relaxed, nu vind ik het nog steeds mooie maar toch iets minder geile muziek, doe geen drugs meer, maar doen jullie wiet als je ernaar luistert?
quote:denk je nou echt dat iemand dat geloofd!
Op vrijdag 18 juli 2003 16:35 schreef Weakling het volgende:[..]
Nee hoor ... ben ongeveer de meest cleane persoon van het westelijk halfrond ... geen drugs, geen tabak, nagenoeg geen alcohol ... en toch vind ik de muziek van Aphex Twin bijzonder lekker om naar te luisteren
quote:Okay okay, ik geef het toe. Ik zit hier op dit moment met een naald in mijn arm, een fles whisky in mijn hand, in mijn mond een blowtje en voor me op het buro een lijntje coke ...
Op woensdag 30 juli 2003 14:08 schreef Born_2B_Scorned het volgende:[..]
denk je nou echt dat iemand dat geloofd!
quote:Tsss, amateur
Op woensdag 30 juli 2003 14:19 schreef Weakling het volgende:[..]
Okay okay, ik geef het toe. Ik zit hier op dit moment met een naald in mijn arm, een fles whisky in mijn hand, in mijn mond een blowtje en voor me op het buro een lijntje coke ...
quote:Want zelfs op 30rpm is het nog genieten zekers? Niet gedacht dat er nog thuis vinyl werd gedraaid. Ikzelf heb mijn platenspeler al jaren terug eruit gekickt. Maar daar zal ik het verder niet over hebben, anders word ik weer gekickt door Seb dat ik niet ontopic bezig ben
Op donderdag 28 augustus 2003 12:09 schreef haaahaha het volgende:
Grappig, ik draai net Aphex Twin - Drukqs - Vordhosbn op 30 rpm en ik heb het niet eens door![]()
Op welke cd van Aphex Twin staat het nummer: "outside kick ass violin solo" Kan op het internet niet echt veel wijzer worden. Vooral omdat AFX ook heel veel cd's heeft met nummers zonder titels.
Alvast bedankt.
Eddie__
quote:Maar een cd-titel 'Mix', daar hebje zeker niets aan he...
Disc InfoAphex Twin / Mix Track Title
1. Girl-Boy Song
2. Analogue Bubblebath
3. Digeridoo
4. Outside Kick Ass Violin Solo
5. Polynomial-C
6. Powerpill - Pacman
7. Surfing On Sine Waves (Polygon Window)
8. To Cure A Weakling Child
9. Yellow Calx
10. Pikachu Mutha Fucka
11. Autechre - Rpeg
12. Boards Of Canada - June 9th
13. Caustic Window - On The Romance Tip
quote:Dit had ik ook al gevonden op internet, maar het is dus geen echt nummer van AFX
Op donderdag 28 augustus 2003 16:18 schreef Henk-Wim het volgende:
Zoeken op cddb.com geeft
[..]Maar een cd-titel 'Mix', daar hebje zeker niets aan he...
Eddie__
Soms maken mensen thuis wel eens een nummer en dat verspreiden ze dan via kazaa en geven het dan een naam alsof het van AT is. Die van PacMan (al eerder genoemd in dit Topic) is een klassiek voorbeeld ervan. Ook circuleren er van die nummers van zogenaamd de Prodigy...
quote:Soms is het wel te achterhalen en ook betrekkelijk eenvoudig. PacMan werd in 1991/1992 verkocht op vinyl en op de plaat staat dat ie gemaakt is door RDJ in een studio in Cornwall. Ook op de CD single versie van destijds dat ie gemaakt is door hem. Daarnaast heeft RDJ in 1996 in een interview met MTV ook gezegd dat PacMan van hem afkomstig is.
Op vrijdag 29 augustus 2003 00:16 schreef kamagurka het volgende:
Ik weet niet hoe het te achterhalen valt, maar ik heb wel vaker nummers van AT gehoord of remixes die dan weer nergens verzameld bij elkaar staan. Welke daarvan echt van hem zijn of niet kan men alleen maar naar gissen ben ik bang.
Kortom: PacMan is absoluut van RDJ/Aphex Twin
quote:Absoluut! Poeh ... uit 1999 alweer. Waar blijft de tijd. Heb van dat eerste plaatje thuis een flinke poster hangen
Op vrijdag 5 september 2003 13:51 schreef Redux het volgende:
Briljant!
quote:same here
Op vrijdag 5 september 2003 14:19 schreef Weakling het volgende:[..]
Absoluut! Poeh ... uit 1999 alweer. Waar blijft de tijd. Heb van dat eerste plaatje thuis een flinke poster hangen
Staat op een promo-achtige cd van rephlex dus bedenk zelf maar waarom t nummer stopt als het echt (super) vet begint te worden!
quote:Erg interessant! Hoe heb je die promo in handen gekregen? Hebbuh! Ben wel weer toe aan nieuwe AFX materiaal
Op maandag 8 september 2003 19:13 schreef Born_2B_Scorned het volgende:
Nieuwe Aphex Twin:
AFX - Mangle 11 (circuit bent VIP mix)Staat op een promo-achtige cd van rephlex dus bedenk zelf maar waarom t nummer stopt als het echt (super) vet begint te worden!
ik hoop als freebie bij mijn volgende Warp bestelling
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |