Vandaag "26 Mixes for Cash" binnen gekregen ... en hij is erg fijn! Richard weet in zeer gevarieerde stijl telkens weer een lekkere eigen draai aan de nummers te geven ... heerlijk tussendoortje!!!
Enne: de AFX chocolademunten zijn vast ook heel lekker, maar die bewaar ik lekker ...
Vandaag Selected Ambient Works 85 - 92 op 12" binnengekregen.
Wat is die gast eigenlijk briljant.
Deze muziek kan heel erg goed waarderen, beter dan al dat gemaakte commerciele. Hier hoor je tenminste iemand die muziek maakt naar zijn ideeën, zijn liefhebberij en niet dat van andere....
quote:wist je dat een aantal van die nummers gemaakt zijn door AT toen ie 14 jaar was??
Op vrijdag 21 maart 2003 20:30 schreef haaahaha het volgende:
*schopt mee*Vandaag Selected Ambient Works 85 - 92 op 12" binnengekregen.
Wat is die gast eigenlijk briljant.
Ik hoorde het laatst, toen ik in de platenzaak was, dat er een nieuwe AFX aan zit te komen. Nog een paar weken wachten dan maar.
Deze komt op z'n eigen label (Rephlex) uit, toch?
quote:Wat ik ervan weet is dat ie al een paar keer uitgesteld is geweest en nu dus voor de 26ste gepland staat, maar ja, misschien wordt ie weer uitgesteld (fingers crossed dat dat niet gebeurt).
Op zondag 4 mei 2003 01:12 schreef Miro het volgende:
Hmmm, heeft ie wat met het getal 26 soms?Ik hoorde het laatst, toen ik in de platenzaak was, dat er een nieuwe AFX aan zit te komen. Nog een paar weken wachten dan maar.
Deze komt op z'n eigen label (Rephlex) uit, toch?
Enne: waarschijnlijk komt ie op een sublabel van Rephlex uit, misschien wel net als zijn 2 remixes van een tijdje terug op het Men label.
quote:Weer uitgesteld ... 16 juni dit keer ... meer info op www.watmm.com ... de Smojphace EP is blijkbaar geen pure AFX CD, maar een CD met een nummer van The Bug en 2 AFX tracks ... oh wacht ... een remix van een nummer van The Bug, dus ook waarschijnlijk door AFX ... en onder zijn nieuwe pseudoniem DJ Smojphace schijnt het behoorlijke teringherrie te zijn ...
Op woensdag 28 mei 2003 12:36 schreef Reefer het volgende:
En het is nu 28 mei, is die single al uitgekomen en waar kan ik die vinden ?
[Dit bericht is gewijzigd door Weakling op 28-05-2003 13:32]
quote:16 juni .. ok ik heb geduld.. mooi om te horen dat ie in elk geval niet stil zit
Op woensdag 28 mei 2003 13:26 schreef Weakling het volgende:[..]
Weer uitgesteld ... 16 juni dit keer ... meer info op www.watmm.com ... de Smojphace EP is blijkbaar geen pure AFX CD, maar een CD met een nummer van The Bug en 2 AFX tracks ... oh wacht ... een remix van een nummer van The Bug, dus ook waarschijnlijk door AFX ... en onder zijn nieuwe pseudoniem DJ Smojphace schijnt het behoorlijke teringherrie te zijn ...
quote:Are you one of those girls for whom time stands still ... once a month?
Op woensdag 28 mei 2003 20:02 schreef Milkwoman het volgende:
Aphex is tuhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh gek
vage Aphex Twin quote nummer 148b
Marco
quote:Nee, want warezrequests mogen hier niet.
Op vrijdag 30 mei 2003 22:37 schreef mbeis het volgende:
Ook ik ben groot fan van Aphex, en heb nu 21 cd's van hem. Wat ik al een tijdje zoek zijn de twee Hangable Auto Bulb album's. Hier zijn maar een paar duizend exemplaren van gemaakt en zijn dus ook erg moeilijk te vinden. Is hier misschien iemand die weet waar mp3's o.i.d. te vinden zijn?Marco
Succes!
quote:Wow 21 ... en ik dacht dat ik er veel had ... ehm ... hoeveel heb ik er eigenlijk? ... geen idee ... eens kijken ...
Op vrijdag 30 mei 2003 22:37 schreef mbeis het volgende:
Ook ik ben groot fan van Aphex, en heb nu 21 cd's van hem. Wat ik al een tijdje zoek zijn de twee Hangable Auto Bulb album's. Hier zijn maar een paar duizend exemplaren van gemaakt en zijn dus ook erg moeilijk te vinden. Is hier misschien iemand die weet waar mp3's o.i.d. te vinden zijn?Marco
01. AFX - Analogue Bubblebath
02. AFX - Analogue Bubblebath 3
03. AFX - Analogue Bubblebath 4
04. AFX - Two Remixes
05. Aphex Twin - 26 Remixes For Cash
06. Aphex Twin - Classics
07. Aphex Twin - Come To Daddy
08. Aphex Twin - Donkey Rhubarb
09. Aphex Twin - Drukqs
10. Aphex Twin - Drukqs 2 track promo
11. Aphex Twin - Girl/Boy E.P.
12. Aphex Twin - I Care Because You Do
13. Aphex Twin - On
14. Aphex Twin - On remixes
15. Aphex Twin - Richard D James album
16. Aphex Twin - Ventolin E.P.
17. Aphex Twin - Ventolin E.P. remixes
18. Aphex Twin - Windowlicker
19. Aphex Twin - Windowlicker + video
20. Aphex Twin - Selected Ambient Works 85-92
21. Aphex Twin - Selected Ambient Works Volume 2
22. Caustic Window - Compilation
23. Mike & Rich - Expert Knob Twiddlers
24. Polygon Window - Surfing On Sine Waves
Hmm ... 24 dus ... dat had ik niet gedacht zo snel ... daarnaast heb ik nog wat ... ehmmm ... ietsje minder eerlijk verkregen materiaal:
01. Aphex Twin - Hangable Auto Bulb Part 1
02. Aphex Twin - Hangable Auto Bulb Part 2
03. Aphex Twin - Melodies From Mars
04. Aphex Twin - Quoth E.P.
05. Pac Man - Power Pill
Al met al een redelijk complete verzameling ... heb je nog een aanvulling Marco?
Marco
Ik heb m ooit een keer voor 5 pieken uit de bak van de Plaatboef gehaald. De opdruk op de CD is een beetje vervaagd en het boekje is geen boekje maar een los velletje.
Ik vraag me af of het een officiele release is, het geheel ziet er erg bootleggerig uit. Hij klinkt wel gewoon goed.
quote:Hm, ik kan er anders heel goed op werken, heb het vaak genoeg aan staan als ik aan het werk ben om dingen te ontwerpen ofzo, krijg ik meestal tenminste best (behalve bij Come To Daddy, maar weer wel bij Donkey Rhubarb) creatieve ideetjes van. En je hebt van die nummers van hem, als je die luisterd en je hebt net iets te veel koffie op dan heb je zoiets van
Op dinsdag 24 december 2002 17:08 schreef Fisherman het volgende:
Ik heb 2 albums van aphex twin, maar luister er zelden naar.
Is wel relaxte muziek dat wel, maar niet om op te werken
quote:Dan is het een bootleg... een echte Selected Ambient Works barst namenlijk van de ruis, omdat het allemaal van oude tapes komt.
Op zondag 1 juni 2003 20:41 schreef Coppertop het volgende:
Ik vraag me af of het een officiele release is, het geheel ziet er erg bootleggerig uit. Hij klinkt wel gewoon goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |