abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 21 maart 2003 @ 20:27:49 #126
27648 Weakling
available in strong mint
pi_9291346
*schop*

Vandaag "26 Mixes for Cash" binnen gekregen ... en hij is erg fijn! Richard weet in zeer gevarieerde stijl telkens weer een lekkere eigen draai aan de nummers te geven ... heerlijk tussendoortje!!!

Enne: de AFX chocolademunten zijn vast ook heel lekker, maar die bewaar ik lekker ...

There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_9291392
*schopt mee*

Vandaag Selected Ambient Works 85 - 92 op 12" binnengekregen.
Wat is die gast eigenlijk briljant.

dinsdag 1 april 2003 @ 17:03:44 #128
25947 flaphead
twisted shit.
pi_9515321
luister inmiddels ook een weekje naar 26 mixes for cash, en hij bevalt me meer dan ik verwacht had.
op vrijwel alle nummers is een enorm aphex twin-stempel gedrukt, zodat zijn stijl altijd wel te merken is. ik ken vrijwel geen van de originelen, dus dat scheelt ook.
leuk is de verdeling van de cd's, op cd1 overwegend rustigere nummers, en op cd2 de wat stevigere tracks.
voorlopige favoriet is de remix van at the heart of it all van nine inch nails (cd2, track 5)
i wish i had no feelings. they suck. they keep throwing you from side to side. they knock you down. they wear you down...
pi_10187731
Heb ook eindelijk de cd, en hoewel ik het merendeel al kende, is het toch een interessante cd.
Mijn favoriet is op zeker zijn remake van At The Heart Of It All.
  † In Memoriam † zaterdag 3 mei 2003 @ 23:01:53 #130
47213 ArmaniMania
pi_10187841
Aphex Twin heb ik bijna alle cd`s van, alleen zijn aller aller eerste cd-single heb ik niet.

Deze muziek kan heel erg goed waarderen, beter dan al dat gemaakte commerciele. Hier hoor je tenminste iemand die muziek maakt naar zijn ideeën, zijn liefhebberij en niet dat van andere....

zaterdag 3 mei 2003 @ 23:08:00 #131
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_10187951
quote:
Op vrijdag 21 maart 2003 20:30 schreef haaahaha het volgende:
*schopt mee*

Vandaag Selected Ambient Works 85 - 92 op 12" binnengekregen.
Wat is die gast eigenlijk briljant.

wist je dat een aantal van die nummers gemaakt zijn door AT toen ie 14 jaar was??
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
  zondag 4 mei 2003 @ 00:03:34 #132
27648 Weakling
available in strong mint
pi_10189093
En met een beetje geluk komt 26 mei de EP Smojphace onder zijn AFX pseudo uit ...
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_10190063
Hmmm, heeft ie wat met het getal 26 soms?

Ik hoorde het laatst, toen ik in de platenzaak was, dat er een nieuwe AFX aan zit te komen. Nog een paar weken wachten dan maar.
Deze komt op z'n eigen label (Rephlex) uit, toch?

zondag 4 mei 2003 @ 18:20:54 #134
27648 Weakling
available in strong mint
pi_10200376
quote:
Op zondag 4 mei 2003 01:12 schreef Miro het volgende:
Hmmm, heeft ie wat met het getal 26 soms?

Ik hoorde het laatst, toen ik in de platenzaak was, dat er een nieuwe AFX aan zit te komen. Nog een paar weken wachten dan maar.
Deze komt op z'n eigen label (Rephlex) uit, toch?

Wat ik ervan weet is dat ie al een paar keer uitgesteld is geweest en nu dus voor de 26ste gepland staat, maar ja, misschien wordt ie weer uitgesteld (fingers crossed dat dat niet gebeurt).

Enne: waarschijnlijk komt ie op een sublabel van Rephlex uit, misschien wel net als zijn 2 remixes van een tijdje terug op het Men label.

pi_10730720
En het is nu 28 mei, is die single al uitgekomen en waar kan ik die vinden ?
  woensdag 28 mei 2003 @ 13:26:25 #136
27648 Weakling
available in strong mint
pi_10731902
quote:
Op woensdag 28 mei 2003 12:36 schreef Reefer het volgende:
En het is nu 28 mei, is die single al uitgekomen en waar kan ik die vinden ?
Weer uitgesteld ... 16 juni dit keer ... meer info op www.watmm.com ... de Smojphace EP is blijkbaar geen pure AFX CD, maar een CD met een nummer van The Bug en 2 AFX tracks ... oh wacht ... een remix van een nummer van The Bug, dus ook waarschijnlijk door AFX ... en onder zijn nieuwe pseudoniem DJ Smojphace schijnt het behoorlijke teringherrie te zijn ...

[Dit bericht is gewijzigd door Weakling op 28-05-2003 13:32]

pi_10737975
quote:
Op woensdag 28 mei 2003 13:26 schreef Weakling het volgende:

[..]

Weer uitgesteld ... 16 juni dit keer ... meer info op www.watmm.com ... de Smojphace EP is blijkbaar geen pure AFX CD, maar een CD met een nummer van The Bug en 2 AFX tracks ... oh wacht ... een remix van een nummer van The Bug, dus ook waarschijnlijk door AFX ... en onder zijn nieuwe pseudoniem DJ Smojphace schijnt het behoorlijke teringherrie te zijn ...

16 juni .. ok ik heb geduld.. mooi om te horen dat ie in elk geval niet stil zit
  woensdag 28 mei 2003 @ 20:02:29 #138
55999 Milkwoman
A Dhaid, cronaím thú
pi_10740747
Aphex is tuhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh gek
"Insanity in individuals is something rare - but in groups, parties, nations and epochs, it is the rule."
Friedrich Nietzsche
  woensdag 28 mei 2003 @ 21:02:01 #139
27648 Weakling
available in strong mint
pi_10742012
quote:
Op woensdag 28 mei 2003 20:02 schreef Milkwoman het volgende:
Aphex is tuhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh gek
Are you one of those girls for whom time stands still ... once a month?

vage Aphex Twin quote nummer 148b

pi_10781093
Ook ik ben groot fan van Aphex, en heb nu 21 cd's van hem. Wat ik al een tijdje zoek zijn de twee Hangable Auto Bulb album's. Hier zijn maar een paar duizend exemplaren van gemaakt en zijn dus ook erg moeilijk te vinden. Is hier misschien iemand die weet waar mp3's o.i.d. te vinden zijn?

Marco

vrijdag 30 mei 2003 @ 22:49:02 #141
9613 Seborik
I, Voyager
pi_10781279
quote:
Op vrijdag 30 mei 2003 22:37 schreef mbeis het volgende:
Ook ik ben groot fan van Aphex, en heb nu 21 cd's van hem. Wat ik al een tijdje zoek zijn de twee Hangable Auto Bulb album's. Hier zijn maar een paar duizend exemplaren van gemaakt en zijn dus ook erg moeilijk te vinden. Is hier misschien iemand die weet waar mp3's o.i.d. te vinden zijn?

Marco

Nee, want warezrequests mogen hier niet.
pi_10781479
Relax, ik hoef er niet illegaal aan te komen...Als iemand weet waar ik ze kan kopen dan is dat natuurlijk ook goed.
  zondag 1 juni 2003 @ 10:29:54 #143
55999 Milkwoman
A Dhaid, cronaím thú
pi_10801638
ehm, ik ben aan veel cd's gekomen door in engeland op vakantie te gaan, en anders moet je eens bij een platenzaak vragen of je er ook cds kan bestellen...

Succes!

"Insanity in individuals is something rare - but in groups, parties, nations and epochs, it is the rule."
Friedrich Nietzsche
  zondag 1 juni 2003 @ 13:13:10 #144
27648 Weakling
available in strong mint
pi_10803560
quote:
Op vrijdag 30 mei 2003 22:37 schreef mbeis het volgende:

Marco

Wow 21 ... en ik dacht dat ik er veel had ... ehm ... hoeveel heb ik er eigenlijk? ... geen idee ... eens kijken ...

01. AFX - Analogue Bubblebath
02. AFX - Analogue Bubblebath 3
03. AFX - Analogue Bubblebath 4
04. AFX - Two Remixes
05. Aphex Twin - 26 Remixes For Cash
06. Aphex Twin - Classics
07. Aphex Twin - Come To Daddy
08. Aphex Twin - Donkey Rhubarb
09. Aphex Twin - Drukqs
10. Aphex Twin - Drukqs 2 track promo
11. Aphex Twin - Girl/Boy E.P.
12. Aphex Twin - I Care Because You Do
13. Aphex Twin - On
14. Aphex Twin - On remixes
15. Aphex Twin - Richard D James album
16. Aphex Twin - Ventolin E.P.
17. Aphex Twin - Ventolin E.P. remixes
18. Aphex Twin - Windowlicker
19. Aphex Twin - Windowlicker + video
20. Aphex Twin - Selected Ambient Works 85-92
21. Aphex Twin - Selected Ambient Works Volume 2
22. Caustic Window - Compilation
23. Mike & Rich - Expert Knob Twiddlers
24. Polygon Window - Surfing On Sine Waves

Hmm ... 24 dus ... dat had ik niet gedacht zo snel ... daarnaast heb ik nog wat ... ehmmm ... ietsje minder eerlijk verkregen materiaal:
01. Aphex Twin - Hangable Auto Bulb Part 1
02. Aphex Twin - Hangable Auto Bulb Part 2
03. Aphex Twin - Melodies From Mars
04. Aphex Twin - Quoth E.P.
05. Pac Man - Power Pill

Al met al een redelijk complete verzameling ... heb je nog een aanvulling Marco?

pi_10807765
Nope, heb hier geen aanvulling op. Deze lijst heb ik op een of andere manier ook. Enige is dat ik Mike&Rich, Powerpill en Ventolin remixes niet heb. Wel heb ik Aphex Singles Collection nog, een Japanse import CD. Daar staan de nummers op van On remixes EP, Ventolin EP en Donkey Rhubarb EP.
Waar heb je de Hangable Auto Bulb EP's vandaan?

Marco

pi_10809727
Ik dacht dat ik al vrij veel had,maar ik heb dus maar 13 14 cd's van RDJ. Mooie collecties allemaal mensen!
It's better to be late in this world than to be early in the next.
pi_10811037
Wie weet trouwens welke uitgave van 'Selected Ambient Works' ik 't beste kan kopen? Er zijn best wat reissues van uitgekomen en volgens mij zitten er ook wat niet-officiele tussen...
pi_10811747
Die van mij is AMB 3922 CD Published by R&S Records. Marketed & Manufactured by R&S Records/Belgium etc.

Ik heb m ooit een keer voor 5 pieken uit de bak van de Plaatboef gehaald. De opdruk op de CD is een beetje vervaagd en het boekje is geen boekje maar een los velletje.

Ik vraag me af of het een officiele release is, het geheel ziet er erg bootleggerig uit. Hij klinkt wel gewoon goed.

It's better to be late in this world than to be early in the next.
pi_10819904
quote:
Op dinsdag 24 december 2002 17:08 schreef Fisherman het volgende:
Ik heb 2 albums van aphex twin, maar luister er zelden naar.
Is wel relaxte muziek dat wel, maar niet om op te werken
Hm, ik kan er anders heel goed op werken, heb het vaak genoeg aan staan als ik aan het werk ben om dingen te ontwerpen ofzo, krijg ik meestal tenminste best (behalve bij Come To Daddy, maar weer wel bij Donkey Rhubarb) creatieve ideetjes van. En je hebt van die nummers van hem, als je die luisterd en je hebt net iets te veel koffie op dan heb je zoiets van
Thousands of people believe in god and nobody ever saw him, Thousands of people saw UFO's and nobody believes in them
pi_10820393
quote:
Op zondag 1 juni 2003 20:41 schreef Coppertop het volgende:
Ik vraag me af of het een officiele release is, het geheel ziet er erg bootleggerig uit. Hij klinkt wel gewoon goed.
Dan is het een bootleg... een echte Selected Ambient Works barst namenlijk van de ruis, omdat het allemaal van oude tapes komt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')