squarepusher vind ik trouwens ook meesterlijk (labelmaatje van aphex twin)
quote:Als er iemand onder veel pseudo's heeft gewerkt...
Op dinsdag 29 januari 2002 23:26 schreef IHOAKSISnoet het volgende:
Pseudoniempje van Aphex Twin.
Kent iemand zijn remixen van het deuntje van Pacman? Geniaal...
Verder vind ik Flim een erg relaxed nummer. Het komt na Come To Daddy (pappy mix ) op de Come To Daddy EP, en het is zo relaxed vergeleken bij dat geschreeuw en alles bij Come To Daddy
En zijn clips zijn ook stuff of legends
Leuke muziek trouwens
quote:'k heb trouwens de videoband van die clip nog thuis liggen, en ook die waar "Come to Daddy" op staat.
Op dinsdag 29 januari 2002 23:43 schreef ROEN het volgende:
Ik kan me die vage clip van Windowlicker nog herinneren waarbij die wijven van die halve kerels worden...Leuke muziek trouwens
Egt geweldig die muziek... Dit nummer is trouwes ook gebruikt in de film "8 mm" (volgens mij met Nicolas Cage) Super vette film... Niet gezien.. moet je zeker doen..
quote:Ja en Ja!
Op dinsdag 29 januari 2002 21:30 schreef SHE het volgende:
Wie kent het en kan het waarderen?
Is het een stijl die je moet liggen of moet je het leren begrijpen?
Het is een stijl die mij ligt.. Is voor mij geen kwestie van leren begrijpen
Waanzin in muziek kunnen uiten vind ik geniaal
Waanzin wekt bij mij geen weerzin.. Ik zie het als een vorm van expressie!
quote:Dat is toch die clip waarin hij een oude vrouw bang maakt?!
Op woensdag 30 januari 2002 09:56 schreef Smots het volgende:[..]
'k heb trouwens de videoband van die clip nog thuis liggen, en ook die waar "Come to Daddy" op staat.
èrg leuk.....
quote:JAAAAA!!! Ouwe vrouw met poedel overigens
Op donderdag 31 januari 2002 11:08 schreef Summoner het volgende:[..]
Dat is toch die clip waarin hij een oude vrouw bang maakt?!
quote:Ja, had ik vroeger als icoon. Random php script editie, stuk of 10 dus
JAAAAA!!! Ouwe vrouw met poedel overigensDE clip van aphex eigenlijk, met die kleine meisjes en dat enge hoofd.
Kep overigens ook best al een aantal AT cd's. Z'n laatste, Windowlicker, Come to Daddy, Selected Ambient Works I & II en Classics.
quote:Gaan we zeker een keer doen !!.. ben benieuwd....
Op woensdag 30 januari 2002 23:29 schreef IHOAKSISnoet het volgende:
Als je 8mm een coole film vond dan moet je Thesis gaan zien. Die film heeft als inspiratie gedient voor 8mm en is stukken beter.
quote:Het coole van Aphex Twin vind ik juist dat die waanzin toch op de een of andere manier een vorm van 'orde' bevat, hij weet het altijd weer op de meest vreemde manieren inelkaar te draaien, hoe hard/vaag/gek de track soms ook klinkt en dat is juist wat de kracht is van zijn produkties
Op woensdag 30 januari 2002 23:34 schreef Mata-Hari het volgende:[..]
Ja en Ja!
Het is een stijl die mij ligt.. Is voor mij geen kwestie van leren begrijpen
Waanzin in muziek kunnen uiten vind ik geniaal
Waanzin wekt bij mij geen weerzin.. Ik zie het als een vorm van expressie!
quote:Eerstgenoemde zit onveranderlijk standaard in mijn cd-gleuf, de 2e bevat toch het meesterwerk "digeridoo"? Met afstand het beste aphex nummer ooit!
Op donderdag 31 januari 2002 23:39 schreef Xhorder het volgende:
Selected Ambient Works I & II en Classics.
quote:didgeridoo vind ik zeker niet slecht (heb de 12" ervan
Op vrijdag 01 februari 2002 13:19 schreef kamagurka het volgende:[..]
Eerstgenoemde zit onveranderlijk standaard in mijn cd-gleuf, de 2e bevat toch het meesterwerk "digeridoo"? Met afstand het beste aphex nummer ooit!
quote:Yup "digeridoo" staat op classics. Z'n beste nummer wil ik het niet noemen, maar het is wel een 'classic'
Eerstgenoemde zit onveranderlijk standaard in mijn cd-gleuf, de 2e bevat toch het meesterwerk "digeridoo"? Met afstand het beste aphex nummer ooit!
quote:yupp die staat toch op die mix cd van steve rachmad? emerging??? lekker ontopic... ik heb alles van aphex twin op m'n comp staan... alle analogue bubblebath's en z enz... ook al z'n losse maxi's die hij heeft uitgebracht...hij is gewoon een genius... klaar... ik vind the elephant song simpel maar toch heel lekker als ik het zelf mag zeggen...
Op vrijdag 01 februari 2002 20:55 schreef azura het volgende:
Ik vind het nummer dat hij met Philip Glass Orchestra heeft opgenomen ook een meesterwerkje.. ICCT Hedral heet het.. magnificent!
http://www.spaz.com/teg/102301/
ik ben zowat van m'n stoel geflikkerd van het lachen tijdens het lezen van dat verhaal en de log
quote:'On' is inderdaad een wereldnummer....heerlijk relaxed
Op dinsdag 29 januari 2002 23:26 schreef IHOAKSISnoet het volgende:
[bla]
Verder heb ik ook nog oud werk van hem wat erg ambient is, Selected Ambient Works. De cd-single (kweetniet of ie ook ooit op vinyl is uitgekomen) 'On' is ook echt een klassieker. Kan me nog wel herinneren dat MTV Chillout vroeger deze nog wel eens uitzond.
[/bla]
ik ben zelf meer proggresive/trance en techno achtig bezig
wat voor muziek is dit?? ik kan me er niks bij voorstellen
rare muziek, is wel oke maar raar
En een beetje ingaande op die post hierboven: Hoe noemen jullie dit genre? Je hoort wel eens Intelligent Dance Music (IDM) maar dat vind ik persoonlijk echt een term! Drill 'n Bass vind ik wel cool klinken voor van die ratelende beats, en ook Braindance vind ik wel een goeie (wat ruimere) naam dr voor..
En kom nu niet aan met dat 'hokjesgeest zuigt' geblaat ok?
quote:Ik noem het anti-oogkleppen muziek
ik weet echt niet wat ik vandeze muziek moet denkenik ben zelf meer proggresive/trance en techno achtig bezig
wat voor muziek is dit?? ik kan me er niks bij voorstellen
rare muziek, is wel oke maar raar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |