maar Drukqs deed me niet zo veel, en de laatste tijd heb ik om de een of andere reden nooit meer zin om naar z'n muziek te luisteren, terwijl ik toen ik 15 was ofzo er de hele tijd naar luisterde, maar wie weet krijg ik nog wel weer een aphex periode ofzo:)
quote:Ik meen ooit iets opgevangen te hebben dat ze daarvoor rubberen maskers gebuikt hebben ... er is in ieder geval wel een cast van het gezicht van RDJ gemaakt ... maar d'r zal ook vast wat computer wizardry aan te pas gekomen zijn
Op woensdag 10 december 2003 20:05 schreef Disorder het volgende:
Met welke techniek hebben ze die gezichten op die normale gezichten gekregen in de Come to daddy en Windowlicker clip?
quote:ja, maskers
Op woensdag 10 december 2003 20:56 schreef Weakling het volgende:[..]
Ik meen ooit iets opgevangen te hebben dat ze daarvoor rubberen maskers gebuikt hebben ... er is in ieder geval wel een cast van het gezicht van RDJ gemaakt ... maar d'r zal ook vast wat computer wizardry aan te pas gekomen zijn
quote:hmm...niemand die een idee heeft?
Op dinsdag 16 december 2003 22:35 schreef flaphead het volgende:
wat denken jullie wat de waarde is van de limited white label repress van Aphex Twins remix van Curve - Falling Free??
quote:Hooguit 10 euro denk ik ... zeker als het een repress is ...
Op vrijdag 19 december 2003 03:49 schreef flaphead het volgende:[..]
hmm...niemand die een idee heeft?
quote:Kijk eens op gemm.com
wat denken jullie wat de waarde is van de limited white label repress van Aphex Twins remix van Curve - Falling Free??
Is deze echt of gemixt door anderen?
wel vette plaat
quote:anderen ...
Op zondag 21 december 2003 19:24 schreef Milkwoman het volgende:
Kent iemand hier het duet met Aphex en Robert Miles?
''rare duet''Is deze echt of gemixt door anderen?
wel vette plaat
quote:Mijn mening ... jippie eindelijk wil iemand mijn mening ergens over weten ... feest, slingers ... ehmm ...
Op dinsdag 23 december 2003 19:26 schreef Milkwoman het volgende:
aha en jouw mening erover is?:P
Nou, mij maakt het nix uit of een nummer zoals dit door RDJ zelf of door anderen is gemixed ... als het een lekker nummer is, dan is het .. ehmm ... mjah ... een lekker nummer dus ... en deze mix is een redelijk ... uh ... lekker nummer ...
Als ik nog ergens anders een goed onderbouwde, uitvoerige, interessante, intelligente mening over moet geven, laat het maar weten ...
quote:Hèèèèèè, ik heb gisteren die videotape nog een keer opgezet.
Op woensdag 10 december 2003 20:05 schreef Disorder het volgende:
Met welke techniek hebben ze die gezichten op die normale gezichten gekregen in de Come to daddy en Windowlicker clip?
quote:
Op woensdag 24 december 2003 15:10 schreef Weakling het volgende:[..]
Mijn mening ... jippie eindelijk wil iemand mijn mening ergens over weten ... feest, slingers ... ehmm ...
Nou, mij maakt het nix uit of een nummer zoals dit door RDJ zelf of door anderen is gemixed ... als het een lekker nummer is, dan is het .. ehmm ... mjah ... een lekker nummer dus ... en deze mix is een redelijk ... uh ... lekker nummer ...
Als ik nog ergens anders een goed onderbouwde, uitvoerige, interessante, intelligente mening over moet geven, laat het maar weten ...
quote:Da's in mijn oren toch wel een paar deurtjes verderop ...
Op woensdag 24 december 2003 22:34 schreef Mat-T het volgende:
als jullie Aphex goed vidnen ken jullie vast ookw el Goa en Psytrance. Zoals:
Infected Mushroom, shiva shandra, wizzy noise, spacecat, GMS, takamasca. Dat vind ik ookerg wazige muziek!!
quote:Welnee ... idiote vragen bestaan niet ... alleen maar idioten ... zoals ik
Op woensdag 24 december 2003 20:44 schreef Milkwoman het volgende:[..]
ja hoor.. was t echt zon idioote vraa wat ik stelde ?
quote:Inderdaad, GOA doet me niet zoveel... nee, dan luister ik liever naar andere Rephlex artiesten als Bogdan Raczynski en Cylob, en spul van Warp Records.
Op woensdag 24 december 2003 23:50 schreef Weakling het volgende:
Da's in mijn oren toch wel een paar deurtjes verderop ...
quote:Bij Rushhour stond 'ie op de mailing list, dus stond daar ook een prijs bij. Ik dacht 9 of 10 euro. Gezien het in mijn ogen teleurstellende "Drukqs" doe ik er geen moeite voor eigenlijk, of vergis ik mij dan
quote:De vraag hierbij is: wat vond je van 26 Remixes For Cash? Daar stond dat nummer van Curve geremixed door Aphex Twin namelijk op. Drukqs heb ik nogal gemixte gevoelens over gehad. Tegenwoordig vinnik 'm prima te pruimen. Maar de 26 Remixes dubbelcd vond ik meteen erg erg lekker.
Op woensdag 31 december 2003 12:33 schreef Circuitbreaker het volgende:[..]
Bij Rushhour stond 'ie op de mailing list, dus stond daar ook een prijs bij. Ik dacht 9 of 10 euro. Gezien het in mijn ogen teleurstellende "Drukqs" doe ik er geen moeite voor eigenlijk, of vergis ik mij dan
quote:In het boekje van die DVD "The work of Director Chris Cunningham" (waar een tijdje geleden een aktie van was hier) staat een interviewtje met Cunningham. Op de vraag "How did you achieve the faces of the children?" (over Come to daddy uiteraard
Op woensdag 24 december 2003 17:20 schreef Smots het volgende:[..]
Hèèèèèè, ik heb gisteren die videotape nog een keer opgezet.
(Ja, videoband ja!)
damn, wat is het toch een geniale clip....
Maar ik kon IIG ook niet ontdekken hoe ze dat geflikt hadden.
Duidelijk alleen maskers, dus Die DVD is trouwens geniaal. Er staat ook een gecensureerde versie van Window licker op... Kan je wel indenken hoe dat gaat
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |