abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 28 september 1999 @ 22:06:00 #1
381 Mini-Me
Just The Two Of Us
pi_192761
Zodadelijk om 2300 begint bij RTL4 zoals vanaf gisteren weer gewoon is Barend en van Dorp. Met daarin vandaag: Tara, Martin, Rolf, Daphne en als ik het goed heb nog een belangrijk BB persoon.
Ze worden dan door Barend, van Dorp en Mulder stevig aan de tand gevoeld. Een ding daarvan is wel zeker: het is LIVE!

Om daarmee maar meteen even terug te komen op een paar andere threads: De donderdaguizendingen laat (22:20) zijn wel degelijk live evenals de bekendmaking van de genomineerde die mag vertrekken. Dit alles en meer heb ik uit zeer betrouwbare bron maar meer kan ik er helaas nu niet over zeggen.. Hoop binnenkort weer meer info te hebben. En om meteen maar even alle vooroordelen de wereld uit te helpen: Ik werk NIET bij Veronica!

Groeten Mini-Me

pi_192762
Je werkt er misschien....Maar je zou wel willen heh boehoeeee
Domme Blondjes zijn niet Blond

pi_192763
ik bedoelde misschien NIET...maar wel willen dus
Domme Blondjes zijn niet Blond

FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 28 september 1999 @ 22:21:00 #4
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_192764
Jippy Tara komt ook, kijken dus
Kunnen we haar vanavond weer lekker afzeiken.
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_192765
Dus om 23.00uur is het weer even rustig in het forum?
Ik ga zeker kijken!
Don't ever save anything for a special occasion. Being alive is the special occasion.
pi_192766
Zeg eh, die rtl 4 hoort bij dezelfde kliek als Veronica en zo (een grote gelukkige hmg-familie) dus zo errug worden die Rolf en Daphne niet aangepakt, ben ik bang...
pi_192767
Mini-Me...........dat manneke uit die Unreal NG?
pi_192768
dames en heren, let er nou eens op welke topics al bestaan, deze was gisteren dus ook al een keer gepost, zonde van de ruimte!
I'm back, big as life and twice as ugly!
pi_192769
Nou die Rolf X. was weer eens lekker aan het zweten.....en probeerde zich er niet zo handig uit te lullen met dat verhaal over Martin.... looser...
Wat een bal trouwens, die Romer, "Muizen eten liever chocolade".....en "je krijgt nog een rekening van 20000 pieken voor het jatten van de muziek en het concept"...alsof hij nog niet genoeg verdient aan BB
Don't ever save anything for a special occasion. Being alive is the special occasion.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 28 september 1999 @ 23:48:00 #10
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_192770
En waar was TARA?????
Ik had zo op haar domme uitspraken gehoopt.
Je weet wel, schijheiligheid en zo.
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  dinsdag 28 september 1999 @ 23:52:00 #11
3 Arjen
Onmogelijk rood.
pi_192771
Gaat ook over Barend en van Dorp + rest

http://www.fokzine.net/forum/NonCGI/Forum21/HTML/000298.html

Doppelganger. Body snatcher. Shape shifter.[br]Money graber. Bride taker. Child Killer.[br]Vote rigger. Mother fucker. ...money for the generals.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')