abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 17 mei 2007 @ 21:44:19 #301
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_49492611
Je begrijpt het helemaal verkeerd, Hondje. Mijn punt is dat je anders was als user, prettiger, kritischer, minder neerbuigend ook. Je gaat hier af en toe naar mijn mening onbehoorlijk en angstig te keer. That's all.

Dat Mutant mij niet normaal schijnt te kunnen behandelen, dat heb ik al verdisconteerd. De man is een onverbeterlijke jankerd.

My cents, en wat mij betreft einde discussie.
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
  donderdag 17 mei 2007 @ 22:20:28 #302
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_49493844
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 21:44 schreef PJORourke het volgende:
Je begrijpt het helemaal verkeerd, Hondje. Mijn punt is dat je anders was als user, prettiger, kritischer, minder neerbuigend ook. Je gaat hier af en toe naar mijn mening onbehoorlijk en angstig te keer. That's all.

Dat Mutant mij niet normaal schijnt te kunnen behandelen, dat heb ik al verdisconteerd. De man is een onverbeterlijke jankerd.

My cents, en wat mij betreft einde discussie.
Angstig ?! moi. Ik ben niet bang om fouten te maken (maak ze vrijwel dagelijks). Zet de meeste daarvan ook weer recht zonder al te veel gedoe.
En soms is het leuker om user te zijn dan moderator om bepaalde grenzen van de discussie op te zoeken (zelfs dat geef ik volmondig toe). Anderzijds heeft een moderator ook weer voordelen om de discussie een beetje te bewaken voordat het echt gooi en smijtwerk wordt. Het is een iets andere manier van posten, kan nou niet zeggen of het leuker of minder leuk is. Het is gewoon anders. Ik dacht dat het iets ludieks was voor een paar maanden. Inmiddels zijn het al 17 maanden. En die 17 maanden stellen niks meer voor, alle mods die nu op [NWS] zitten hebben vrijwel dezelfde tour of duty erop zitten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')