Veel te modernquote:Op dinsdag 10 april 2007 20:01 schreef Martijn_fijn het volgende:
Waarom altijd van dat soort namen? Wat is er mis met pak hem beet Martijn of Martine?
Meelift...quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:58 schreef flugeltje het volgende:
Ik hou het op Bernard Maximiliaan Claus Alexander Constantijn, roepnaam Maximiliaan
Sorry dat ik zo even geheel off topic ga maar WEET JE HOE LANG ik heb nagedacht over hoe dat tekenfilmpje van vroeger heette, wat altijd 1 minuut duurde ofzo?!quote:Op dinsdag 10 april 2007 18:58 schreef babette21 het volgende:
waarom geen tweeling?! Quick en Flipke.... of Bea en Lea?!
quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:31 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Sorry dat ik zo even geheel off topic ga maar WEET JE HOE LANG ik heb nagedacht over hoe dat tekenfilmpje van vroeger heette, wat altijd 1 minuut duurde ofzo?!
Quick en Flipke Flupke dus!!
Flupke dusquote:
Nee dat wordt het vast niet... Die kerel van RTL Boulevard (die van het koningshuis) vond dat ook een leuke naam voor een 3e meisje, maar óf Amalia óf Alexia heeft Juliana al als 2e naam...quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:46 schreef Natalie het volgende:
Mag toch hopen dat ze dit keer wat voorzichtiger zijn als bij Amalia destijds, Toeps.
Als 't een meisje wordt, wordt het van Juliana. Of voor een jochie: Julian. Hoewel de laatste niet erg koninklijk is.
Alexia Juliana Petronela Laurentien.... of zo iets.quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:36 schreef KRS het volgende:
[..]
Nee dat wordt het vast niet... Die kerel van RTL Boulevard (die van het koningshuis) vond dat ook een leuke naam voor een 3e meisje, maar óf Amalia óf Alexia heeft Juliana al als 2e naam...
Marcela, als ik het me goed herinner.quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:40 schreef Vernidal het volgende:
[..]
Alexia Juliana Petronela Laurentien.... of zo iets.
Wat triest dat dat me bij staat.![]()
Laatste van het keukenhofquote:Op dinsdag 10 april 2007 21:12 schreef jorienvdherik het volgende:
iemand nog fotos van maxima die zwanger is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |