En het is nu al 19:11 uur, duurt dat altijd zo lang? Nee toch? Mijn hemel, dr is vast iets aan de hand.quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:09 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ze is vanmiddag om 16.00 uur opgenomen in het ziekenhuis.
Maar verder is er nog geen nieuws.
Deze welquote:Op dinsdag 10 april 2007 19:14 schreef Haaibaaike het volgende:
Komt niet een, twee, drie eruit !
Amalia kwam pas 8 uur nadat Maxima het ziekenhuis was binnengebracht ter wereld. Alexia ongeveer 6 uurtjes, deze baby zal wel rond een uur of negen geboren worden.quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:12 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
En het is nu al 19:11 uur, duurt dat altijd zo lang? Nee toch? Mijn hemel, dr is vast iets aan de hand.
Go Maxima![]()
Was net op HvN dat Alexia iets teveel was afgekoeld de vorige keer en ze daarom minstens acht uur wilden wachten.quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:45 schreef Natalie het volgende:
Hoorde net op het nieuws dat Willem-Alexander z'n nieuwste aanwinst sowieso vanavond niet meer aan de pers gaat tonen. Wel willen ze zsm een foto van de kleine in omloop brengen als het eenmaal geboren is.
Ik hoorde het op 't RTL Nieuws.quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:46 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Was net op HvN dat Alexia iets teveel was afgekoeld de vorige keer en ze daarom minstens acht uur wilden wachten.
Willem-Juliusquote:Op dinsdag 10 april 2007 19:46 schreef Natalie het volgende:
Mag toch hopen dat ze dit keer wat voorzichtiger zijn als bij Amalia destijds, Toeps.
Als 't een meisje wordt, wordt het van Juliana. Of voor een jochie: Julian. Hoewel de laatste niet erg koninklijk is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |