Ze tonen het sowieso pas 8 uur na de bevalling, omdat Alexia de vorige keer, nadat ze aan de pers gepresenteerd was, een lichte ondertemperatuur had. De baby blijft vanavond en vannacht dus lekker bij mamaquote:Op dinsdag 10 april 2007 18:05 schreef cinnamongirl het volgende:
Ze gaan het kindje in ieder geval vanavond niet meer laten zien.
Logisch lijkt me, ze hebben wel wat anders aan hun hoofd vlak na de bevalling.
Of biggen!quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:42 schreef KinkyGiraf het volgende:
Werpen
Lekker oneerbiedig. (nee niet omdat ze een prinses is, maar gewoon in het algemeen)
Noem het dan gewoon bevallen.............................................................. ofzo.
Het wordt een jongen genaamd Casimir Maximiliaan.
quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:41 schreef Marjan1985 het volgende:
Claus
quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:42 schreef KinkyGiraf het volgende:
Casimir
Er is al een Claus Casimir-neefjequote:Op dinsdag 10 april 2007 18:17 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Claus
Dat maakt niet uit lijkt mij.quote:
Bernhard is idd ook nog wel een optie, nicolaas ( of afgeleide ook ) trouwens ook.quote:Op dinsdag 10 april 2007 18:30 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik denk dat een jongetje weleens Maximiliaan kan heten.
Alexia is immers al vernoemd naar Wim-Lex...
Of anders Bernhard.
Als het inderdaad een jongen wordt dan zal hij vast de tweede naam van jouw zoon ook wel krijgen gok ik zo.quote:
Een dochterquote:Op dinsdag 10 april 2007 18:45 schreef Lotjeb het volgende:
Ik ga voor een meisje, genaamd Juliana, vanavond om half 10![]()
Wat kan ik winnen?![]()
Er is toch al een Bernhard?quote:Op dinsdag 10 april 2007 18:39 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Bernhard is idd ook nog wel een optie, nicolaas ( of afgeleide ook ) trouwens ook.
Ik dank dat ze dat niet doen. Netzomin als Bernardquote:Op dinsdag 10 april 2007 18:24 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit lijkt mij.
Dan zet ik mijn geld in op Nicolaas met als tweede naam Wilhelmquote:Op dinsdag 10 april 2007 18:51 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Ik dank dat ze dat niet doen. Netzomin als Bernard
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |