http://www.cheatcc.com/wi(...)chi2cheatscodes.htmlquote:Op woensdag 9 mei 2007 15:07 schreef Kill_em_all het volgende:
Weet iemand hoe dat items fusen werkt? bij mij komt die vuile blauwe rat met voelsprieten van een king kai niet veder dan this combination is no good, maar dat zwakzinnige blauwe hoofd van hem vertelt ook niet ff welke items nou wel met elkaar kunnen en welke niet. Of verwachten ze dat ik elke combo maar lukraak ga uitproberen?
je moet of king of dreamers of present bomb spammen om er langs heen te komen, anders heeft het geen enkele zin, tenzij je zoveel geluk hebt om haar met 2 moves buiten de ring te werpen.quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:03 schreef stefmans het volgende:
Ik speel nu met Hercule tegen Android 18 bij de majin buu saga, iemand tips hoe dat je die kan halen?![]()
Het is meer dat een van mn polsen het niet leuk vind om dat soort bewegingen te maken, aangezien daar een klein botje inzit dat ooit gebroken is en nooit echt helemaal goed geheeld is, daarnaast heb ik m op de PS2 al helemaal uitgespeeldquote:Op zaterdag 12 mei 2007 20:57 schreef Kill_em_all het volgende:
Dan is je conditie wel erg slecht, je hoeft echt nauwelijks te bewegen.
10 uur laterquote:
Ik heb deze methode ook al een paar keer gebruikt om de +5 ability items (bij shenron [Title] Tenkaichi en bij porunga Kiss of #18) te krijgen, die items zijn ook de enige mogenlijkheid om je character volledig te maxen(moet je wel zin hebben om 4 van die dingen te wensen, als ze beschikbaar zijn(is nl random, de overige items zijn bij shenron iets beter, maar bij porunga mag je 3 wensen uit de lijst selecteren).quote:One only realizes how difficult it can be finding the seven dragonballs in the heat of battle. Now, there's a way of quickly locating them without spending valuable time smashing buildings or boulders.
Fortunately for us, the entire set of dragonballs may be found within the first four episodes of the Saiyan Saga, the very first story in the Dragon Ball Z: Tenkaichi 2 Dragon Adventure mode.
Follow the directions below to find the seven dragonballs. Note that you may need to re-enter the respective cities (yellow dots on the world map) a few times before the items appear:
7 Star Dragonball 00. Mysterious Alien Warrior: NORTH CITY (Mr. Satan)
3 Star Dragonball 00. Mysterious Alien Warrior: EAST CITY (Yamcha)
6 Star Dragonball 00. Mysterious Alien Warrior: SOUTH CITY (Tien)
1 Star Dragonball 01. Kakarot: EAST CITY (Mr. Satan)
4 Star Dragonball 03. Gohan and Piccolo: CENTER CITY (Chiaotzu)
2 Star Dragonball 03: Gohan and Piccolo: SOUTH CITY (Satan)
5 Star Dragonball 04. Saiyan Blood: EAST CITY (Yamcha)
nee, je moet ze pakken zodra je je ziet, daarom is de eerder genoemde manier, alhoewel saaier, een stuk handiger, zeker als je in een nogal moeilijk gevecht zit kan je jezelf behoorlijk tegenkomen als je een dragonball probeert te pakken.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:01 schreef _GdR_ het volgende:
nja meestal sloop ik alles wat ik tegen kom maar zodra je een gebouw oid kapot maak pakt ie die dingen dan automatisch ofzo?
* Wunk maakt notitiequote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:21 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
wat die gene voor mij zegt , er is trouwens een manier om alle 7 dragonballs in de saiyan saga met een beetje geluk binnen een kwartierje bij elkaar te vinden zonder perse tehoeven vchten(je kan tenslotte de episodes selecteren en tussendoor saven.).
[..]
Het einde van die Saga is tergend.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:57 schreef Augustus_Thijs het volgende:
ah, die ga ik ook even allemaal zoeken..
zit nu in de Buu saga, nogsteeds erg verslavend.. nooit verwacht toen ik dit spel voor het eerst in de winkel zag![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |