Is jullie reisroute nog steeds ongewijzigd?quote:
Parijsquote:Op donderdag 3 mei 2007 13:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Is jullie reisroute nog steeds ongewijzigd?
En die route wil je nog steeds in 2 weken doen he? Dat ga je nooit redden ben ik bang.quote:Op donderdag 3 mei 2007 13:28 schreef lienelien het volgende:
[..]
Parijs
Venetië (of iets anders op de route in Italië)
Kroatië
Bosnië
Dinges
Síofok
Budapest
Sziget
![]()
We hebben meer dan 2 weken hoorquote:Op donderdag 3 mei 2007 13:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En die route wil je nog steeds in 2 weken doen he? Dat ga je nooit redden ben ik bang.
tof, maar da's dan niet gratisquote:Op donderdag 3 mei 2007 13:42 schreef -skippybal- het volgende:
Je kan vanuit Venetië ook in een paar uurtjes met de boot naar Kroatië
Ik mijn mij te herinneren dat jullie van plan waren 3 weken weg wilden: 2 weken rondrijden en dan de laatste week op Sziget.quote:Op donderdag 3 mei 2007 13:36 schreef lienelien het volgende:
[..]
We hebben meer dan 2 weken hoor
Interrailpas is voor 30 dagen namelijk.
1 dag parijs, 1 dag italië, 3 dagen oid in Kroatië aan het strand hangen, 2 daagjes bosnië, 2 dagen Síofok, en dan richting Budapest. Tijd zat dacht ik zo.
Dat was toen je nog een 21 dagen ticket kon kopen, nu niet meer. Nu moéten we wel een 30 dagen ticket kopenquote:Op donderdag 3 mei 2007 13:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik mijn mij te herinneren dat jullie van plan waren 3 weken weg wilden: 2 weken rondrijden en dan de laatste week op Sziget.
Nahh, het was meer van: goh, we komen er toch doorheen, dan kunnen we net zo goed gewoon even uitstappen. Maar we kunnen ook best 2 dagen daar blijven, het was maar even een schattingquote:1 dag parijs is inderdaad genoeg, daar kun je altijd nog heen. Maar 1 dag Italie ga je al niet redden. Ik neem aan dat je de steden wel wilt gaan bekijken. Of wil je alleen de stations zien?
Meestal krijg je wel korting als je een interrail hebt op veerdiensten. Toen ik ging was het volgens mij iets van 25 euro.quote:
Tjaquote:En op de boot van Calais naar Dover werd ik bést misselijk
Ah..dus je gáát ook langerquote:Op donderdag 3 mei 2007 13:47 schreef lienelien het volgende:
[..]
Dat was toen je nog een 21 dagen ticket kon kopen, nu niet meer. Nu moéten we wel een 30 dagen ticket kopen
[..]
Nahh, het was meer van: goh, we komen er toch doorheen, dan kunnen we net zo goed gewoon even uitstappen. Maar we kunnen ook best 2 dagen daar blijven, het was maar even een schatting
Mja..maar niet op allequote:Op donderdag 3 mei 2007 13:49 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Meestal krijg je wel korting als je een interrail hebt op veerdiensten. Toen ik ging was het volgens mij iets van 25 euro.
Was een jaarrtje of 5 geleden.
[..]
Ja, idd, Istrië is ook de bedoeling. Zie net hoe die boot vaart ja, maar dat duurt nog best lang, toch?quote:Tja
Maar die van Venetië naar Kroatië (Istrië, that is) is zo'n hele vette coole stoere gave schnelle die over de golven heen scheurt![]()
Neuh, want het is echt zo'n stoomboot die er in iets van 2-3 uur heen ramt. Niet zo'n kutboot die naar Texel vaart met 3km/u ofzo...quote:Op donderdag 3 mei 2007 13:51 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ja, idd, Istrië is ook de bedoeling. Zie net hoe die boot vaart ja, maar dat duurt nog best lang, toch?
quote:Op donderdag 3 mei 2007 13:49 schreef -skippybal- het volgende:
Maar die van Venetië naar Kroatië (Istrië, that is) is zo'n hele vette coole stoere gave schnelle die over de golven heen scheurt![]()
quote:Op donderdag 3 mei 2007 13:56 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Neuh, want het is echt zo'n stoomboot die er in iets van 2-3 uur heen ramt.
Ja een boot die door stoomt dusquote:
nee vliegen is engquote:Op donderdag 3 mei 2007 13:22 schreef -skippybal- het volgende:
Nee joh, met dit keihip gekleurde vliegtuig.
[afbeelding]
![]()
Ahhhwwquote:Op donderdag 3 mei 2007 16:16 schreef MaJo het volgende:
[..]
nee vliegen is eng![]()
![]()
Interrailen is tofVooral samen met lien
Ik zou het daar kopen en niet meenemen vanuit Nederland.quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:33 schreef Licko het volgende:
hoe zit het met blowen ed?
iemand ervaring met de hand van de wet in hongarije?
Lees deel 2 van het sziget topic ff door, daar staat alles in wat betreft het drugsgebeuren.quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:33 schreef Licko het volgende:
hoe zit het met blowen ed?
iemand ervaring met de hand van de wet in hongarije?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |