Ik zit erover na te denken om maar 1 dag te gaan, i.p.v. een hele week, maar ik kan online nergens dagtickets vinden, ook niet op de hongaarse versie van de site (al moet ik zeggen dat mijn hongaars niet zo goed isquote:Op woensdag 11 april 2007 16:09 schreef maok het volgende:
[..]
Via de hongaarse versie van de officieele site kon je ze vorig jaar ook van te voren bestellen, ik heb er nu nog niet naar gekeken. (wel creditcard nodig)
Kosten ongeveer 25 euro dacht ik zo uit mijn hoofd
Ik zie het inderdaad ook niet op de site staan, wel dat er dag kaarjes te koop zijn (Napijegyek) maar niet dat je ze online kunt bestellen.quote:Op dinsdag 24 april 2007 14:03 schreef Reena het volgende:
[..]
Ik zit erover na te denken om maar 1 dag te gaan, i.p.v. een hele week, maar ik kan online nergens dagtickets vinden, ook niet op de hongaarse versie van de site (al moet ik zeggen dat mijn hongaars niet zo goed is)
Kan je de tickets dus alleen daar kopen? Hoe groot is de kans dat het uitverkoopt? Ik wilde eigenlijk alleen de dag dat NIN speelt gaan en heel misschien als Tool speelt...als ik dan nog in Budapest ben...iemand tips voor de Sziget leek?
Er is best goed gratis aan drank te komen hoor, daarnaast krijg je bij de hara krishna gratis eten dus dat veel hoeft het niet te kosten.quote:
quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:37 schreef maok het volgende:
[..]
Ik zie het inderdaad ook niet op de site staan, wel dat er dag kaarjes te koop zijn (Napijegyek) maar niet dat je ze online kunt bestellen.
Alleen in het weekend loop je de kans dat de dag kaartjes uitverkocht raken, tenminste dat was vorig jaar zo.
Bedankt voor de info...dan moet ik maar zo snel mogelijk een kaartje kopen als ik daar aankom...quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:43 schreef lienelien het volgende:
dagkaarten zijn alleen aan de kassa te koop en kosten rond de ¤23
Mjoah, 7 dagen lang pauperen klinkt aantrekkelijk, maar de keuze 'lowlands & kamer in Utrecht' of 'Sziget & aanmodderen in Amersfoort' was snel gemaakt.quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:32 schreef BOKA het volgende:
[..]
Er is best goed gratis aan drank te komen hoor, daarnaast krijg je bij de hara krishna gratis eten dus dat veel hoeft het niet te kosten.
Sziget is veel toffer dan Lowlands man, bovendien is het net zo duur.quote:Op woensdag 25 april 2007 14:34 schreef Nosh het volgende:
[..]
Mjoah, 7 dagen lang pauperen klinkt aantrekkelijk, maar de keuze 'lowlands & kamer in Utrecht' of 'Sziget & aanmodderen in Amersfoort' was snel gemaakt.
Ik ben vorig jaar met de auto geweest, wij zijn in één nacht erheen gereden (ongeveer 14 uur) maar 4 van de 5 mensen konden dan ook rijden. Alleen zou ik het absoluut niet doen.quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:50 schreef Licko het volgende:
ik twijfel ook of ik zal gaan.
wat is het beste qua vervoer?
is met de auto een beetje te doen?
Dat doen wij ook, we komen de zondag voor het festival aan; dan is er nog ruimte zat in het vliegtuig en zit je op een aardig prijsje (net geen 400 euro voor 4 personen).quote:Op woensdag 2 mei 2007 23:11 schreef Wepeel2 het volgende:
Ik zit erover te denken dit jaar ook maar eens te gaan. Volgende week overleg. En dan meteen 10 dagen zodat ik ook paar dagen over heb voor Boedapest.
En met het vliegtuig want auto trek ik niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |