Mij is het iig niet overkomen en heb het ook niet zien gebeuren. Enkel bij de ingang..quote:Op donderdag 12 april 2007 10:25 schreef VisStick het volgende:
Ze controleerden vorig jaar wel degelijk op het festivalterrein. Iedereen moest zijn bandje laten zien. Is mij zeker 2 keer overkomen.
Camping?quote:Op vrijdag 13 april 2007 02:30 schreef Reena het volgende:
Ik ben waarschijnlijk ook van plan om naar dit festival te gaan! Een vriendin van mij zit het weekend ervoor al daar voor Formule 1, dus ik heb haar ervan overtuigd dat ze met me mee moet naar dit festival. Koste me haast geen moeite toen ik tussen neus en lippen door vertelde dat Nine Inch Nails kwam
Ik moet alleen even kijken hoe ik dit financieel ga doen...met hotels enzo....
Idd of camping of je zit voor 199 euro 7 dagen op het festival + 7 dagen in een hostel, das ook geen geld.quote:
Nee, ben geen campingmens...dus dat probeer ik zoveel mogelijk te vermijden...als het echt MOET dan doe ik het wel, maar anders...neuh. Maar het is wel de goedkoopste manier inderdaad.quote:
Ja dat is zeker zo, maar nog steeds ben ik er geen fan van...vind het toch wel prettig om in bed te slapen...en een eigen toillet en douche te hebben (yup, ik ben erg verwendquote:Op vrijdag 13 april 2007 12:16 schreef -skippybal- het volgende:
Camping op een festival is natuurlijk ook niet te vergelijken met die saaie gezinscamping he.
Maar die 200 euro festival incl hostel vind je te duur? Tja en anders de camping natuurlijk. Goedkoper vind je het niet in budapestquote:Op vrijdag 13 april 2007 12:32 schreef Reena het volgende:
[..]
Ja dat is zeker zo, maar nog steeds ben ik er geen fan van...vind het toch wel prettig om in bed te slapen...en een eigen toillet en douche te hebben (yup, ik ben erg verwend)
Nee, die had ik nog niet gezienquote:Op vrijdag 13 april 2007 12:40 schreef denka het volgende:
[..]
Maar die 200 euro festival incl hostel vind je te duur? Tja en anders de camping natuurlijk. Goedkoper vind je het niet in budapest![]()
Dat bedoel ik maarquote:Op vrijdag 13 april 2007 12:58 schreef Reena het volgende:
[..]
Nee, die had ik nog niet gezienIk ga maar eens op onderzoek uit, want 200 euro is geen geld (voor verblijf&festival).
Tja hotel is wel iets anders dan hostel. Ik heb het dan ook steeds over een hostel, met een hotel zal je veel duurder uit zijn.quote:Op vrijdag 13 april 2007 13:05 schreef Reena het volgende:
Ik zie in de OP voor ¤280 festival met hotel...maar ik kan dat op geen van de sites vinden (die ook in de OP staan), wel hostels...
Dan gaat je niet lukken met een hotel/appartement denk ik zo....quote:Op vrijdag 13 april 2007 13:42 schreef Reena het volgende:
Ik heb geen maximum, maar degene die met me meegaat wel...denk dat ze ongeveer ¤750 euro heeft om de hele week mee te financieren (dat is dan incl. vliegticket, verblijfplaats, festivalticket en er moet natuurlijk ook nog gegeten en gedronken worden, al is dat niet zo heel duur daar volgens mij)
Wat een fans hierquote:Op donderdag 12 april 2007 13:58 schreef -skippybal- het volgende:
Émilie Simon bevestigd om bij weg te zwijmelen
Nooit van gehoordquote:
Volgens mij moet dit wel kunnen, ik ga dit jaar ook een dag eerder naar het festival om een perfecte plek uit te zoeken.quote:Op maandag 16 april 2007 14:39 schreef nefron37 het volgende:
Ik zit vanaf 31 juli al in budapest emt 7 vrienden, alleen vraag ik me af of je nou 6 augustus al je tent op kan zetten op het terrein, dan daar te overnachten, en sochtends je kaartje om te wisselen voor een bandje?
Of kan je alleen je tent neerzetten en moet je dan weer weg en kan je de volgende dag het terrein pas weer op met kans dat je tent geript is?
Of is het het handigst om gewoon een extra nachtje hostel te boeken en gewoon de 7e heel vroeg voor de deur te staan?
Je kunt er de 6e ook al blijven, ik ben er dan ook al. Je moet alleen een beetje op je spullen letten omdat elke hongaarse sjaak zonder kaartje dan ook het eiland op kan.quote:Op maandag 16 april 2007 14:39 schreef nefron37 het volgende:
Ik zit vanaf 31 juli al in budapest emt 7 vrienden, alleen vraag ik me af of je nou 6 augustus al je tent op kan zetten op het terrein, dan daar te overnachten, en sochtends je kaartje om te wisselen voor een bandje?
Of kan je alleen je tent neerzetten en moet je dan weer weg en kan je de volgende dag het terrein pas weer op met kans dat je tent geript is?
Of is het het handigst om gewoon een extra nachtje hostel te boeken en gewoon de 7e heel vroeg voor de deur te staan?
quote:SONDORGO
BABA YAGA
NAPRA
PARADOX TRIO
MAU MAU
MUZSIKAS
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |