Via de hongaarse versie van de officieele site kon je ze vorig jaar ook van te voren bestellen, ik heb er nu nog niet naar gekeken. (wel creditcard nodig)quote:Op woensdag 11 april 2007 15:39 schreef denka het volgende:
[..]
Idd of in budapest tegenover het treinstation staat ook een Sziget stand waar je info/tickets/zooi kan krijgen![]()
¤23 dacht ik ja. Best veel in vergelijking met een weekticketquote:Op woensdag 11 april 2007 16:09 schreef maok het volgende:
[..]
Via de hongaarse versie van de officieele site kon je ze vorig jaar ook van te voren bestellen, ik heb er nu nog niet naar gekeken. (wel creditcard nodig)
Kosten ongeveer 25 euro dacht ik zo uit mijn hoofd
Maar dan kan je wel tot acht uur in de volgende ochtend he.quote:Op woensdag 11 april 2007 16:11 schreef lienelien het volgende:
[..]
¤23 dacht ik ja. Best veel in vergelijking met een weekticket![]()
ohquote:Op woensdag 11 april 2007 16:12 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Maar dan kan je wel tot acht uur in de volgende ochtend he.
Of je verlaat het festival niet dan kan je 7 dagen blijvenquote:Op woensdag 11 april 2007 16:12 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
of ze controleren de bandjes wellichtquote:Op woensdag 11 april 2007 16:15 schreef denka het volgende:
[..]
Of je verlaat het festival niet dan kan je 7 dagen blijven![]()
En ga je knuppels mogen testen van de Hongaarse Stasiquote:Op woensdag 11 april 2007 16:15 schreef denka het volgende:
[..]
Of je verlaat het festival niet dan kan je 7 dagen blijven![]()
Was het zelf ook al weer vergetenquote:Op woensdag 11 april 2007 16:13 schreef lienelien het volgende:
[..]
Sorry, was nog even van de campings vergeten, komt er nu echt aan! (vanavond)![]()
Haha inderdaad, vorig jaar na een nachtje doorhalen in de Party Arena nog wat gedronken met een paar Hongaren die dus een dagticket hadden van de dag die toen net begonnen was.quote:Op woensdag 11 april 2007 16:12 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Zolang je op het festival blijft en niet langs de ingangen/uitgangen van het festival/camping loopt wordt je niet gecontroleerd. Er is geen security die mensen uit het publiek pikt om ze te controleren. Het is niet zo zoals bv op pinkpop/andere festivals dat je moet terug gaan naar de camping of uitgang. Het gaat 24/7 door..quote:Op woensdag 11 april 2007 16:16 schreef lienelien het volgende:
[..]
of ze controleren de bandjes wellicht![]()
Ik moet zeggen dat ze wel meevallenquote:Op woensdag 11 april 2007 16:16 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
En ga je knuppels mogen testen van de Hongaarse Stasi
Maar wat nou als ze na 7 dagen als je weg gaat erachter komen dat je een dagbandje had? Dan ben je wel zwaar de bok denk ik zoquote:Op woensdag 11 april 2007 16:26 schreef denka het volgende:
[..]
Zolang je op het festival blijft en niet langs de ingangen/uitgangen van het festival/camping loopt wordt je niet gecontroleerd. Er is geen security die mensen uit het publiek pikt om ze te controleren. Het is niet zo zoals bv op pinkpop/andere festivals dat je moet terug gaan naar de camping of uitgang. Het gaat 24/7 door..
Dus het kan wel..
Wat willen ze doen dan? Je van het terrein gooien?quote:Op woensdag 11 april 2007 16:30 schreef MaJo het volgende:
[..]
Maar wat nou als ze na 7 dagen als je weg gaat erachter komen dat je een dagbandje had? Dan ben je wel zwaar de bok denk ik zo
Je wordt niet gecontroleerd bij de uitgang, of pakt een taxi vanuit het festival, etc..etc..quote:Op woensdag 11 april 2007 16:30 schreef MaJo het volgende:
[..]
Maar wat nou als ze na 7 dagen als je weg gaat erachter komen dat je een dagbandje had? Dan ben je wel zwaar de bok denk ik zo
Zweetbandje om je pols doenquote:Op woensdag 11 april 2007 16:42 schreef ruud.nl het volgende:
Ik had het idee dat er vorig jaar wel degelijk naar de kleur van de bandjes werd gekeken door de security.
Een oplossing zou zijn om een longsleeve ofzo aan het te trekken, maar of dat nou zo fijn is in augustus?![]()
Tijdens het rondlopen op het festival zelf? Daar heb ik nog geen enkele security gezien..quote:Op woensdag 11 april 2007 16:42 schreef ruud.nl het volgende:
Ik had het idee dat er vorig jaar wel degelijk naar de kleur van de bandjes werd gekeken door de security.
Een oplossing zou zijn om een longsleeve ofzo aan het te trekken, maar of dat nou zo fijn is in augustus?![]()
Die was er wel.quote:Op woensdag 11 april 2007 16:47 schreef denka het volgende:
[..]
Tijdens het rondlopen op het festival zelf? Daar heb ik nog geen enkele security gezien..
Ik heb dat altijd graag willen doen maar ik bedenk me dan ook altijd dat (indien het dus mag he) het nog niet slim is. De kans dat het gejat wordt is redelijk aanwezig. Daarbij wordt er met bier gesmeten aan alle kanten. Lijkt me niet echt handig voor je camera van een paar ruggenquote:Op woensdag 11 april 2007 16:41 schreef denka het volgende:
Wat ook relax is dat opnameapparatuur gewoon is toegestaan. Dus je kan je digitale camera, geluidrecorders, profesionele camera's allemaal mee nemen![]()
Komen er dit jaar super goede bootlegs van TOOL![]()
Net als de politie. Ze zijn er wel maar je ziet ze nietquote:
Klopt er liep wel security rond maar ik heb nooit gezien dat ze specifiek naar bandjes keken, zo moet ik het zeggen.quote:
Ik ben alleen gecontrolleerd bij de ingang, maar ik heb ook gezien dat er mensen van het terrein af werden gegooid, maar of dat was omdat ze stalen of omdat ze een fout bandje hadden weet ik niet.quote:Op donderdag 12 april 2007 10:25 schreef VisStick het volgende:
Ze controleerden vorig jaar wel degelijk op het festivalterrein. Iedereen moest zijn bandje laten zien. Is mij zeker 2 keer overkomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |