Ik bedoel trouwens ook 2 weken terugquote:Op woensdag 4 april 2007 16:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En 2 weken geleden was ík er niet![]()
Massale oorontsteking
[..]
Ja je moet gaan is leukquote:Nee, nog steeds niet
Ik kijk het nog even een maandje aan.
Mezelf er ook maar in gezet. Als zinvolle tvp.quote:Op woensdag 4 april 2007 19:11 schreef maok het volgende:
Mag ik eindelijk ook in de OP?
quote:Op donderdag 5 april 2007 14:41 schreef ruud.nl het volgende:
Tool is inmiddels in alle talen bevestigd.![]()
En Laurent Garnier komt ook (main stage)
En ik sta er nog niet inquote:Op donderdag 5 april 2007 14:39 schreef Nosh het volgende:
[..]
Mezelf er ook maar in gezet. Als zinvolle tvp.
Er komen nog een heleboel namen bij, zeker omdat er nog niet heel veel grote (internationale) namen bekend zijn. Een paar weken voor het festival is het iig wel rond, dus ze hebben nog wel even.quote:Op donderdag 5 april 2007 17:49 schreef MaJo het volgende:
Hoe zat dat in de voorgaande jaren eigenlijk. Op welk moment is de programmering zo ongeveer rond? Oftewel, komen er nog meer namen bij
Namen blijven er de komende maanden gewoon bij komen, de programmering is net begonnen. Men heeft tot augustus de tijd en pakt die dan ook.quote:Op donderdag 5 april 2007 17:49 schreef MaJo het volgende:
Hoe zat dat in de voorgaande jaren eigenlijk. Op welk moment is de programmering zo ongeveer rond? Oftewel, komen er nog meer namen bij
quote:
Ja dat kanquote:Op dinsdag 10 april 2007 21:09 schreef p-etr-a het volgende:
Kan je dit ook 1 dag doen?
Je kunt daar aan de kassa dagkaarten kopen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:01 schreef p-etr-a het volgende:
Oké, hoe? Ik lees hierover niets op de sites die ik heb gevonden. Een hele week vind ik namelijk wat veel en de data komen me ook niet zo uit, maar een dagje lijkt me wel wat.
Wat dus zo iets betekend als moet nog bevestigd worden, maar als je ziet wat ze daar al allemaal goed hadde.quote:Még nem konfirmált:
Sex Pistols
Muse
Nine Inch Nails(!)
Tool(!)
Billy Talent
The Rakes
Queens Of The Stone Ages
Gogol Bordello
Kasabian
Fratellis
The Killers
The Good, The Bad…
Killing Joke
Babylon Circus
Pendulum
Gus Gus(!)
Venetian Snares(!)
zonder bassspeler danquote:
Idd of in budapest tegenover het treinstation staat ook een Sziget stand waar je info/tickets/zooi kan krijgenquote:Op woensdag 11 april 2007 08:08 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Je kunt daar aan de kassa dagkaarten kopen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |