Kwestie van een hamburger dicht bij je houden en ze durven al niks meerquote:Op vrijdag 22 juni 2007 16:09 schreef funkmaster het volgende:
[..]
"hey stinkende groenlinks hippies, anders stem je even vvd verdomme"
voor je het weet heb je een vega-foodfight![]()
en jij hebt daar last van omdat?quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:45 schreef funkmaster het volgende:
[..]
dreadlocks, beetje gooien met een diabolo, spiritueel lopen trippen...you know the deal
Oh dat is nog goed te doenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:07 schreef Ceased2Be het volgende:
Check-in opens 2 hours and closes 40 minutes before scheduled time of departure. Should you fail to arrive at check-in in time, we will deny your carriage and cancel your reservation without a refund.
Ja, ik!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:44 schreef Ceased2Be het volgende:
Nog meer mensen hier die de 7e 's ochtends vanaf eindhoven vliegen?
Pas maar op, of die hamburger gaat door hele andere lichaamopneningen naar binnen; je weet maar nooit hoe agressief die vega-hippies opeens uit de hoek kunnen komen!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 16:18 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Kwestie van een hamburger dicht bij je houden en ze durven al niks meer![]()
Okay ik zal weer braaf zijnquote:Op zaterdag 23 juni 2007 01:48 schreef mjan het volgende:
[..]
Pas maar op, of die hamburger gaat door hele andere lichaamopneningen naar binnen; je weet maar nooit hoe agressief die vega-hippies opeens uit de hoek kunnen komen!
iig beter dan dat schijtweer hierquote:Op maandag 25 juni 2007 21:07 schreef -skippybal- het volgende:
Er worden over een tijdje echt belachelijke temperaturen verwaacht in Hongarije (denk 40-45 graden!)
Laat dat dan nu maar even zo zijn en dan met Sziget een graadje of 25-30...
Ik geloof dat ik toch liever dit weer heb dan 40+ graden. Maar ik ga voor de 25-30 graden op Sziget.quote:
Mwaoh, het wordt alleen maar later licht.quote:Op maandag 2 juli 2007 20:21 schreef maok het volgende:
het nadeel dat je moet slapen als het alweer licht is geworden
]quote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:13 schreef maok het volgende:
Als je een paar dagen eerder komt (de maandag of eerder) kun je wel met de auto het eiland op en met een beetje mazel kun je hem zo inbouwen dat hij er niet meer af kan en je hem mag laten staan. Zo hadden onze buren dat vorig jaar ook gedaan.
Maar dan is er zeker 0,0 beveiliging?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 18:46 schreef maok het volgende:
Officieel is pas dinsdag de 0e dag maar ik was er vorig jaar ook al op maandag (ik heb toen mensen geproken die er zondag al waren) en dat doe ik dit jaar weer. Is geen enkel probleem. Gewoon lekker zonder rij het eiland op en je tentje opzetten. Ik hoorde dat ze vorig jaar zelfs het eiland opkwamen met de bandjes om ze om te wisselen voor de kaartjes. Hoefde je daar ook nog eens niet voor in de rij te staan. Ik was wel het eiland af gegaan op dinsdag om een bandje te halen. Het wordt volledig gedoogt, je hoeft niets stiekem te doen.
Nee, je moet dus wel een beetje opletten. Elke hongaarse sjaak kan dan ook het eiland op. Voordeel is wel dat je alvast wat drank mee kunt nemen.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 18:54 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Maar dan is er zeker 0,0 beveiliging?
Ik ga naar allebeiquote:Op woensdag 4 juli 2007 21:45 schreef Dogbreath het volgende:
tvp: dikke kans dat Lowlands ingeruild wordt met Sziget. Ben al twee jaar strontbenieuwd naar dit festival.
Ik ookquote:
als we de trein niet missenquote:Op donderdag 5 juli 2007 01:46 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ookEen beetje hardcore festivalganger gaat gewoon door
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |