Wat versta je onder hippie gebeuren?? Ben je al eens op andere festivals geweest?quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:35 schreef funkmaster het volgende:
hey medefokkers, ik twijfel nog om te gaan...
een stel vrienden van me willen graag gaan en vroegen of ik mee wilde,
maak ik heb een beetje een hekel aan al dat hippie gebeuren...valt het daar mee??
hoor namelijk beetje verschillende meningen
ja lowlands en pinkpop...maar daar heb ik het wel een beetje mee gehad, maar hoorde dat hier toch wel een andere sfeer hangtquote:Op donderdag 21 juni 2007 14:37 schreef denka het volgende:
[..]
Wat versta je onder hippie gebeuren?? Ben je al eens op andere festivals geweest?
nouja gewoon, wat voorn publiek er komt, is het vergelijkbaar met lowlands of pinkpop of komten er toch beduidend andere mensen?quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:38 schreef superheist het volgende:
wat bedoel je precies met hippie gebeuren? Als je jaren 60 hippies bedoelt gok ik dat het een beetje tussen Pinkpop en Woodstock 69 in zal liggen? Maar je kan je ook gewoon vermaken zonder je te ergeren aan de anderen? Zullen vast zat 'normale' mensen zijn..
hmmm ok...bedankt voor de de tipquote:Op donderdag 21 juni 2007 14:41 schreef maok het volgende:
De sfeer is anders maar het hippi gehalte vind ik juist hoger. Maar als je niet in het theater gedeelte (rood met uitzondering van de hammerworld) komt valt het wel mee.
Volgens mij heb ik een anders beeld van 'hippie gebreuren' dan jijquote:Op donderdag 21 juni 2007 14:40 schreef funkmaster het volgende:
ik hou namelijk wel van blues/jazz om relaxed naar te luisteren maar als ik wil feesten heb ik liever electro of standaard trance dan van die rockband waar allemaal lui een pit gaan maken snap je![]()
Sziget is best groot met genoeg podia en genoeg diversiteit van muziek. Dus niet enkel rock of wat dan ook. Je vind er verschillende soorten genres voor ieder wat wils, dit trekt dus ook een diversiteit van mensen aan. Er is genoeg te doen en het gaat 24/7 door. Ik kan me niet voorstellen dat er mensen zijn die er niks aan vinden omdat iedereen het tof vind omdat het zo divers is.quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:40 schreef funkmaster het volgende:
ik hou namelijk wel van blues/jazz om relaxed naar te luisteren maar als ik wil feesten heb ik liever electro of standaard trance dan van die rockband waar allemaal lui een pit gaan maken snap je![]()
dreadlocks, beetje gooien met een diabolo, spiritueel lopen trippen...you know the dealquote:Op donderdag 21 juni 2007 14:43 schreef maok het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik een anders beeld van 'hippie gebreuren' dan jij![]()
quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:44 schreef denka het volgende:
[..]
Sziget is best groot met genoeg podia en genoeg diversiteit van muziek. Dus niet enkel rock of wat dan ook. Je vind er verschillende soorten genres voor ieder wat wils, dit trekt dus ook een diversiteit van mensen aan. Er is genoeg te doen en het gaat 24/7 door. Ik kan me niet voorstellen dat er mensen zijn die er niks aan vinden omdat iedereen het tof vind omdat het zo divers is.
Dus als jij naar blues/jazz wilt luisteren dan kan dat, als jij naar een of ander electro/trance gebeuren wilt dan kan dat, als jij ergens relax in een hangmat, etc..wilt chillen dan kan dat.
Kortom genoeg te doen voor iedereen!!
Dat valt het verschil nog wel mee, maar een pit bij een rockband vond ik niet zo hippie achtig. Maar dan moet je inderdaad de worldstage en het theater gedeelte ontwijken (al is het straattheater er 's avonds wel een aanrader)quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:45 schreef funkmaster het volgende:
[..]
dreadlocks, beetje gooien met een diabolo, spiritueel lopen trippen...you know the deal
Nope al drie dagen eerderquote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:44 schreef Ceased2Be het volgende:
Nog meer mensen hier die de 7e 's ochtends vanaf eindhoven vliegen?
08.25quote:Flight No. Depart from Departure date Arrive in Arrival date
W6 228 Eindhoven 04. Aug 2007 08:25 Budapest - Ferihegy 1 04. Aug 2007 10:15
W6 227 Budapest - Ferihegy 1 16. Aug 2007 10:45 Eindhoven 16. Aug 2007 12:50
yups... ik kom vanuit den bosch dat is nog behoorlijk goed te doen qua tijd...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:48 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Nope al drie dagen eerder
[..]
08.25
"hey stinkende groenlinks hippies, anders stem je even vvd verdommequote:Op donderdag 21 juni 2007 19:28 schreef -skippybal- het volgende:
Hippies zijn vaak best grappig, alleen moet je NOOIT iets politieks zeggen anders ben je echt waar de lul.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |