Wel, da's in elk geval wel goed gezelschapquote:Op donderdag 24 mei 2007 14:39 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ik ben er ! (incl mjan)
Ga mee man, gezellig!
En Ririen + vriend zijn er ook (dat stel wat ook bij Nitzer Ebb was)quote:Op donderdag 24 mei 2007 17:07 schreef Elegy het volgende:
[..]
Wel, da's in elk geval wel goed gezelschap
Summer Darkness is dan ookquote:Op donderdag 24 mei 2007 18:22 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
En Ririen + vriend zijn er ook (dat stel wat ook bij Nitzer Ebb was)
Ga gewoon mee man!
pfff SD... enige wat daar komt wat ik de moeite waard vind is Front242, maar die staan deze zomer op praktisch elk festival... hoop stiekem dat ze ook naar Sziget komen.quote:Op donderdag 24 mei 2007 19:30 schreef Elegy het volgende:
[..]
Summer Darkness is dan ook
Ik denk dat het SD gaat worden, ik wil dit jaar namelijk ook mijn motorrijbewijs halen en dat = duur
Bij de faq op de site stond van wel.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:18 schreef nefron37 het volgende:
Weet iemand of er op sziget ook een telefoon oplaad stand is? Op graspop en pukkelpop stonden ze wel, maar of ze het op sziget ook hebbe?
www.interrail.nlquote:Op zondag 27 mei 2007 14:51 schreef boskov het volgende:
hoeveel kost een interrail kaartje ongeveer?
Wij zijn aan het twijfelen of we met de auto of met de trein gaan!
pssst, dat is een One Country pas. Dus geldig in maar één landquote:Op zondag 27 mei 2007 15:26 schreef boskov het volgende:
hm 5 dagen flexi ticket is maar 159 en een 10 dagen flexi ticket 240.
Zone's bestaan niet meerquote:Op zondag 27 mei 2007 14:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
www.interrail.nl
Ligt eraan hoe oud je bent en welke zones je wilt.
Dit zijn de Global pass prijzenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:43 schreef lienelien het volgende:
[..]
pssst, dat is een One Country pas. Dus geldig in maar één land![]()
Je moet een Global pas hebben dus.
Ga er maar vanuit dat de namen die er nog bijkomen voor 95% uit Hongarije zullen komen.quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:59 schreef Mrs.Jones het volgende:
(86 euro RETOUR was het ja...maarja, dat was ook echt in november ofzo al geboekt...het is een heel mooi paars met roze vliegtuig van wizzair en je mag zelf plaatsen uitkiezen, best leuk!)
Maar nu dit: Ik had ergens gelezen dat eind mei alle bands bekend zouden zijn.
Dit is duidelijk dus niet het geval!
Maar wanneer dan wel? Ik zou het onderhand wel graag willen weten...
En ik blijf ook nog een weekje in budapest chillen met wat vrienden na het festival, iemand enig idee of er in de buurt leuke campings, hostels of weet ik t zijn??
http://www.backpackbudapest.hu/quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:59 schreef Mrs.Jones het volgende:
En ik blijf ook nog een weekje in budapest chillen met wat vrienden na het festival, iemand enig idee of er in de buurt leuke campings, hostels of weet ik t zijn??
Wel leuk, niet bijzonder.quote:Laatste oproep voor de grote Sziget Reünie/Preview op 14 juni in de Melkweg!
Bands: Alamo Race Track, Yonderboi, Neo en About.
DJ's: Goulash Exotica: Nafta, Garfield, Suefo, Spikee en Jutasi.
VJ's: Dosis Obscura, VJ Varga en Monkey Presso.
Verloting Sziget weektickets en Sky Europe vliegtickets.
De Melkweg Max Amsterdam van 20.00 tot 04.00.
Kaarten 14 euro (+lidmaatschap 3 euro).
Verkrijgbaar bij alle postkantoren en uitburo's.
Kijk voor meer info op de Budapest Wunderground page: www.boedapest.net
Wil je geen Szigetmailings meer ontvangen meld dit dan alsjeblieft, dan verwijderen we je mailadres uit ons bestand.
Met vriendelijke groet,
Elroy Thümmler
Szigetfestival Nederland
Ik dacht in eerste instantie, wat leuk een préparty.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:12 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Wel leuk, niet bijzonder.
Wel YonderboiMaja, die komt ook gewoon op Sziget zelf...
Wieeeeuwquote:Het optreden van Mika is helaas gecancelled!
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:17 schreef BOKA het volgende:
Stelletje cultuurbarbaren, jullie weten Kunst niet te waarderen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |