abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_192748
Zo kan het natuurlijk niet doorgaan...

Op 31 oktober zullen er nog maar 4 BB'ers zijn. De spanning stijgt met het uur en de verveling is ook al aan het toeslaan. Het risico dat er 'eilandjes' ontstaan is erg groot.

Die relatie zal voor veel frustatie en heimwee naar huis zorgen... Daarom denk ik dat er deze maand minimaal drie gaan afvallen. En wat mij betreft blijft Ruud over...

Wil iemand wedden om een taart?

Carpe Diem

pi_192749
Alleen als Willem hem heeft gebakken....
Don't ever save anything for a special occasion. Being alive is the special occasion.
  dinsdag 28 september 1999 @ 22:06:00 #3
81 JayTaph
The king (als in rolletje)
pi_192750
Taart van willem roels..

maar ik denk dat veronica wel worst-case scenario's heeft bedacht voor het geval dat er straks ontzettend weinig mensen overblijven.. ik neem aan dat ze toch wel WAT voorbereid hebben..

No point in mentioning these bats, I thought. Poor bastard will see them soon enough.
pi_192751
ROFL Sinterklaas Kapoentje hahaha

Enniewee, Veronica en worst-kaas scenario's? I think not!

Ja, hun idee om het op te lossen is om er nieuwe bewoners bij te plempen! Wat een goed doordachte en eerlijke constructie. Not.

dinsdag 28 september 1999 @ 22:44:00 #5
81 JayTaph
The king (als in rolletje)
pi_192752
jah, nog zo iets.. komt sinterklaas eigenlijk wel kadootjes brengen daarzo?? Of mag hij de schoorsteen niet in van BB?
No point in mentioning these bats, I thought. Poor bastard will see them soon enough.
pi_192753
hehehe, Willem, Sabine, Ruud en Maurice blijven over. let maar op

En ik denk dat de DB-kamer met het schokkende nieuws komt dat ze allemaal een kadootje uit de voorraadkamer mogen pakken of zo....typisch V.

I'm back, big as life and twice as ugly!
pi_192754
Ik denk dat V geen worst-case scenario's nodig heeft. In hun contract staat dat ze niet zonder toestemming van the Big Broeder himself weg mogen. Ze kunnen m.a.w. alleen met geldige redenen wegkomen en niet met "We vinden de grote broeder een klojo". Slim bedacht, dom van de bewoners maar ja voor een kwart miljoen teken je een hoop...

Het wordt van het weekend dertig graden. Zaterdag vijftien en zondag vijftien.

pi_192755
Hoezo nog maar 4 mensen over?
Hoezo worst-case scenario's?

Ze waren toch van plan iemand bij te plaatsen of heb ik de ontkenning hierover gemist?

Ik hoop nog steeds op een echt lekkere meid in het BB-huis .

Is het een vogel, is het een vliegtuig... Nee, het is Superknor!

pi_192756
ja hoe zit dat? met dat bijplaatsen of heb ik iets gemist?
  vrijdag 1 oktober 1999 @ 02:06:00 #10
354 Robin666
No 'newbie' Problem!
pi_192757
<>
"Kutkip!"

pi_192758
Ik vind het best als er op de 31ste nog maar vier man zijn. Das pas een leuk verjaardagscadeau voor mij (31-10 jarig)
Stel niets uit tot morgen, wat je ook kunt uitstellen tot overmorgen!

vrijdag 29 oktober 1999 @ 14:36:00 #12
306 Maurisico
niet bij te benen!
pi_192759
Even weer naar boven gehaald. Tja, zat je er op 1 oktober toch niet ver naast....
Voor al uw nieuwe en ouwe nieuws
pi_192760
Inderdaad knap werk Robinson! Kan je ook niet ff voorspellen wie er overblijft...?
En alvast gefeliciteerd met je verjaardag natuurlijk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')