quote:Op donderdag 5 april 2007 14:38 schreef Heintje het volgende:
[..]
beetje een dubieuze uitspraak.
Maar idd, de ene gaat er in zitten en de andere eet de doos op. (Lees: in kleine stukjes scheuren)
Is jouw afleiden niet nuttig dan?quote:Op donderdag 5 april 2007 14:41 schreef Laniboekje het volgende:
Goed, gaan jullie mooi eens iets nuttigs doen! Jullie leiden me af!
![]()
![]()
Volgende keer een badmuts opzetten.....quote:Op donderdag 5 april 2007 14:43 schreef RaymanNL het volgende:
Kutzooi, ik heb een plomp oor van het douchenKutwater
![]()
Ik was gisteren ziekquote:Op donderdag 5 april 2007 14:47 schreef mordradead het volgende:
In bier zit ook water, dus water
Maar bon, ik heb m'n laatste wiskunde lesjes maar gemist want ik ben ziek.
De bedoeling is dat je alles met je tong doet, of vingers... je hoofd erin steken word over het algemeen niet gewaardeerd.quote:Op donderdag 5 april 2007 14:43 schreef RaymanNL het volgende:
Kutzooi, ik heb een plomp oor van het douchenKutwater
![]()
Heb jij ook altijd last van die gerimpelde vingers achteraf?quote:Op donderdag 5 april 2007 14:55 schreef Bastard het volgende:
[..]
De bedoeling is dat je alles met je tong doet, of vingers... je hoofd erin steken word over het algemeen niet gewaardeerd.
quote:Op donderdag 5 april 2007 14:55 schreef Bastard het volgende:
[..]
De bedoeling is dat je alles met je tong doet, of vingers... je hoofd erin steken word over het algemeen niet gewaardeerd.
Ik welquote:Op donderdag 5 april 2007 15:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Heb jij ook altijd last van die gerimpelde vingers achteraf?
Heb je een beetje een lekkere vriendin?quote:
Okéquote:Op donderdag 5 april 2007 15:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Heb je een beetje een lekkere vriendin?
quote:Op donderdag 5 april 2007 15:19 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
OkéWacht
Ik dacht dat je over het douchen had
ik niet zo, maar dat komt denk ik omdat het al veel te lang geleden is dat ik rimpelvingers heb gehad.quote:
Wat is de opdracht van je project dan?quote:Op donderdag 5 april 2007 15:27 schreef RaymanNL het volgende:
WTF Wil ik eindelijk aan me project beginnen, sluit flash zichzelf afMe computer WIL gewoon niet dat ik bezig ga met school
Ik weet trouwens nog niet eens wat ik ga maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |