Het is anders voor mij een feest van herkenning met de ouderwetse units zoals de orca bombers, carry alles.. Obelisk of lightquote:Op woensdag 4 april 2007 21:23 schreef Heintje het volgende:
[..]
Is wel een geinig spel, maar het geeft absoluut niet het C&C gevoel. Helaas.
Qua unites misschien wel maar qua interface niet. Zoek daarvoor een maar post van mijn in het C&C TW topic $12quote:Op woensdag 4 april 2007 22:22 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Het is anders voor mij een feest van herkenning met de ouderwetse units zoals de orca bombers, carry alles.. Obelisk of light
En uiteraard Kane
ach ik ben allanf blij dat ze van de generals bouw autotjes af zijn.quote:Op woensdag 4 april 2007 22:37 schreef Heintje het volgende:
[..]
Qua unites misschien wel maar qua interface niet. Zoek daarvoor een maar post van mijn in het C&C TW topic $4
Nou ja het komt er op neer dat ik het niet nodig vind om de map draaibaar te hebben. Verder wil ik ook een grid hebben om gebouwen te plaatsen.quote:Op donderdag 5 april 2007 07:25 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ach ik ben allanf blij dat ze van de generals bouw autotjes af zijn.
En ik ga niet in het C&C topic kijken voor ik em heb uitgespeeld, teveel spoilers daar.
En dat de interface verandert vind ik een goede zaak eigenlijk, je kan het simpelweg niet hetzelfde houden voor altijd.
Je hoeft de map niet te draaien natuurlijk en er wordt simpelweg verwacht door de massa dat je bij een 3d RTS de camera kan draaien, je krijgt natuurlijk dan wel een mooi overzicht bij grote veldslagen bij een grote berg bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 5 april 2007 07:37 schreef Heintje het volgende:
[..]
Nou ja het komt er op neer dat ik het niet nodig vind om de map draaibaar te hebben. Verder wil ik ook een grid hebben om gebouwen te plaatsen.
Het upgraden van units is wel leuk maar ik had het denk ik toch liever niet gezien. Dat houd het een stuk simpeler en heb je meer tijd voor tactiek, want dat zit er niet echt veel meer in.
Als ik een level begin met mijn basis links onderin en ik ga daarna de map draaien dan ben ik mijn basis gewoon kwijt.quote:Op donderdag 5 april 2007 07:58 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Je hoeft de map niet te draaien natuurlijk en er wordt simpelweg verwacht door de massa dat je bij een 3d RTS de camera kan draaien, je krijgt natuurlijk dan wel een mooi overzicht bij grote veldslagen bij een grote berg bijvoorbeeld.
En dat upgraden van units is minimaal, er zitten maar iets van 5 upgrades in ofzo totaal waarvan je er 3 waarschijnlijk niet gaat gebruiken.
En er zit net zoveel taktiek in als bij alle andere C&C games eigenlijk, ik zie je punt niet zo?
Ja hoor wel goed geslapen. Moest er alleen weer veel te vroeg uit, waar ik wel weer mijn redenen voor heb.quote:Op donderdag 5 april 2007 10:28 schreef Laniboekje het volgende:
Goedemorgen beste GAM SC'ertjes. Allen goed geslapen en fijn gedroomd?
Ik ben gisteren iets te lang doorgegaan met Final Fantasy III en nu ben ik moe, terwijl ik nog een dag lang moet gaan studeren. Curse you FF!
Nee, sliep pas rond een uur of 2/half 3 en ik moest er om 7 uur alweer uitquote:Op donderdag 5 april 2007 10:28 schreef Laniboekje het volgende:
Ik ben gisteren iets te lang doorgegaan met Final Fantasy III en nu ben ik moe, terwijl ik nog een dag lang moet gaan studeren. Curse you FF!
Had verdomme de verwarming aan staan, zo bagger geslapen daardoorquote:Op donderdag 5 april 2007 10:28 schreef Laniboekje het volgende:
Zoveel later dan mij lag je toch niet op bed. Of was het forum doorlopen zoveel werk?quote:Op donderdag 5 april 2007 10:47 schreef ijsmeis het volgende:
Ik ben gisteren volgens mij ook iets te lang doorgegaan. Eerst babysitten, toen Gears of War en toen nog snel het forum doorgelopen.
Vanochtend opstaan ging dus ook met moeite.
Oh well, vanavond om 18:00 uur heb ik als het goed is weekend.
Tot 5 uur op mijn stage fokken.quote:Op donderdag 5 april 2007 10:49 schreef Laniboekje het volgende:
Mensen nog plannen voor vandaag? Ik pak zo toch weer even FF III op (ben verslaafd) en dan ga ik van 13.00u totdat mijn portfolio klaar is, heeeeeel veeeeel verslagen typen. Kan best zijn dat ik van 13.00u tot 22.00u bezig ben dan.
Portfolio voor wat trouwensquote:Op donderdag 5 april 2007 10:49 schreef Laniboekje het volgende:
Mensen nog plannen voor vandaag? Ik pak zo toch weer even FF III op (ben verslaafd) en dan ga ik van 13.00u totdat mijn portfolio klaar is, heeeeeel veeeeel verslagen typen. Kan best zijn dat ik van 13.00u tot 22.00u bezig ben dan.
Gewoon raam open en alles er uitgooien. Behalve je bed, xbox (met toebehoren) en je TV. En misschien je laptop niet. Meer heb je toch niet nodig.quote:Op donderdag 5 april 2007 10:53 schreef ijsmeis het volgende:
Mja, ik moet werken tot 18:00 uur. En daarna kan ik me gaan vervelen. Al is mijn kamer opruimen ook wel een optie. Doe ik ook een keer wat nuttigs.
Tentamens e.d. Ik heb een vak genaamd Psychopathologie gevolgd en daar moet je verslagen van maken. Ik mag vandaag dus nog een rapport schrijven over mensen met een psychotische problematiek en daarna mag ik er nog een thuistoets achter aan knallen en dan is het af.quote:
Jij loopt de hele dag in je nakie rondquote:Op donderdag 5 april 2007 10:59 schreef Heintje het volgende:
[..]
Gewoon raam open en alles er uitgooien. Behalve je bed, xbox (met toebehoren) en je TV. En misschien je laptop niet. Meer heb je toch niet nodig.
Ach ja! Ik kan het geld wel gebruiken.quote:vader van ijsmeis zegt:
zou je mij zaterdag een plezier kunnen doen (tegen betaling van 10 euro)?
Anne zegt:
Wat dan?
vader van ijsmeis zegt:
ik krijg net te horen dat albert heijn 280 extra kranten krijgt
vader van ijsmeis zegt:
en dat krijg ik gewoon niet klaar voor 8 uur zaterdag
Je mag je troep wel bij mij in de tuin gooien. Dat is toch al een vuilinsbelt.quote:Op donderdag 5 april 2007 11:00 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Jij loopt de hele dag in je nakie rond?
En ik denk niet dat mijn vader zin heeft om de tuin te ontdoen van mijn troep. En dat ik dan alsnog de boel op moet gaan ruimen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |