Dat zei ik vroeger ookquote:Op donderdag 5 april 2007 16:46 schreef mordradead het volgende:
Vrijgezel zijn is top!
Maar dat komt omdat jij wat met dinges hebt toch?quote:Op donderdag 5 april 2007 16:49 schreef Laniboekje het volgende:
Om rebels te zijn zeg ik het lekker niet!
Ik heb toch liever een relatie.quote:Op donderdag 5 april 2007 16:46 schreef mordradead het volgende:
Vrijgezel zijn is top!
Wel kut om meer dan 200 games op te zoeken :Squote:Op donderdag 5 april 2007 16:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
Eindelijk weer een site waar we gamecollecties kunnen gaan bijhouden
Met een hond? He bah ...quote:Op donderdag 5 april 2007 16:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Maar dat komt omdat jij wat met dinges hebt toch?
Ik bedoel dat Roy iets had over gamecollecties bijhouden.... dat deed iedereen toch altijd bij IGN?quote:
Wij zijn gewoon met zijn allen collectief IGN gaan haten.quote:Op donderdag 5 april 2007 16:52 schreef mordradead het volgende:
[..]
Ik bedoel dat Roy iets had over gamecollecties bijhouden.... dat deed iedereen toch altijd bij IGN?
Ik doe dat gewoon thuis in mijn kast.quote:Op donderdag 5 april 2007 16:52 schreef mordradead het volgende:
[..]
Ik bedoel dat Roy iets had over gamecollecties bijhouden.... dat deed iedereen toch altijd bij IGN?
Topuserquote:Op donderdag 5 april 2007 16:54 schreef mordradead het volgende:
Ik kom daar nooit... IK KOM ALTIJD OP FOK GAMES
Ik houd nog steeds m'n collectie bij op IGNquote:Op donderdag 5 april 2007 16:53 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Wij zijn gewoon met zijn allen collectief IGN gaan haten.
Allen ... collectief... lekker dubbelop.
Ik ook.quote:Op donderdag 5 april 2007 16:56 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik houd nog steeds m'n collectie bij op IGN![]()
Ik ook. Dat is ook de reden dat ik niet in de Games crew zit. Ik kan zo weinig toevoegen als dat mijn enige bron is.quote:
Sommige users zien dat als een hobby of zo.quote:Op donderdag 5 april 2007 16:50 schreef Tain het volgende:
[..]
Wel kut om meer dan 200 games op te zoeken :S
Nou, tot straks dan maarquote:Op donderdag 5 april 2007 16:59 schreef Heintje het volgende:
Ik heb weer langgenoeg zitten fokken op mijn stage, ik kan naar huis om daar verder te gaan.
Je speelde toch ook altijd op school met je gamecubequote:Op donderdag 5 april 2007 17:00 schreef mordradead het volgende:
Eigenlijk bekijk ik Fok! Games maar sporadisch en verder niets.... ik ben een beetje uit het gameswereldik game nog wel hoor... gisteren nog Top Spin en Fifa 2005 gedaan :") vanavond PES toernooitje
Maar Singleplayer dus niets meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |