Het is net als met banen. Kan beter eerst een andere zoeken en dan pas mijn huidige op zeggen.quote:Op donderdag 5 april 2007 16:04 schreef mordradead het volgende:
Dumpen.
Welnee, je moet het avontuur aan durven gaan!quote:Op donderdag 5 april 2007 16:05 schreef Heintje het volgende:
[..]
Het is net als met banen. Kan beter eerst een andere zoeken en dan pas mijn huidige op zeggen.
Ik heb er meer dan 20 jaar over gedaan om een vriendin te krijgen. Ik ga niet weer zolang zonder zitten.quote:Op donderdag 5 april 2007 16:09 schreef mordradead het volgende:
[..]
Welnee, je moet het avontuur aan durven gaan!
Ben je daar dan serieus over aan het nadenken?quote:Op donderdag 5 april 2007 16:05 schreef Heintje het volgende:
[..]
Het is net als met banen. Kan beter eerst een andere zoeken en dan pas mijn huidige op zeggen.
Want: "If so.... SEARCH NO MORE"quote:Op donderdag 5 april 2007 16:12 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ben je daar dan serieus over aan het nadenken?
Een beetje.quote:Op donderdag 5 april 2007 16:12 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ben je daar dan serieus over aan het nadenken?
Oei. Dat klinkt niet best Heintje.quote:Op donderdag 5 april 2007 16:15 schreef Heintje het volgende:
[..]
Een beetje.
Er zijn wel meer dingen die spelen in onze relatie.
Ik ben dus bang dat als ik de kans krijg ik die niet laat schieten.
Niet dat ik van mijn vriendin af wil of zo. Ik hou nog wel van haar maar zij mag ook wel een beetje mee werken. En ik ben ook nog altijd aan het hopen dat het weer helemaal goed komt. Maar dan heeft zij (wij) wel hulp nodig. Alleen dat moet zij nog inzien.
tja, gevalletje autisme maal 2.quote:Op donderdag 5 april 2007 16:16 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Oei. Dat klinkt niet best Heintje.
![]()
Vind het stiekem altijd verschrikkelijk om te horen hoe relaties zo stuk kunnen lopen. Dat de een bijvoorbeeld niet werkt in een relatie en dat alles van een ander moet komen. Jammer.
Ah, oke. Dat is dan wat begrijpelijker, dat wist ik niet.quote:Op donderdag 5 april 2007 16:17 schreef Heintje het volgende:
[..]
tja, gevalletje autisme maal 2.
Dat maakt het allemaal niet makkelijker.
Ik probeer het ook niet teveel op te laten vallen. Dus als ik het niet zeg zal het op een forum niet zo snel opvallen. En als je het van mijn vriendin zou weten zou het wel heel erg knap zijn aangezien zij niet gediagnostiseerd is. Alleen een heel erg sterk vermoeden van mijn kant.quote:Op donderdag 5 april 2007 16:19 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ah, oke. Dat is dan wat begrijpelijker, dat wist ik niet.
Op een forum merk je autisme zeker niet op nee. Heeft jouw vriendin geen behoefte om eens een test te laten doen? Of heb je jouw vermoeden nooit met haar besproken? Kan natuurlijk een beetje TE confronterend zijn.quote:Op donderdag 5 april 2007 16:22 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik probeer het ook niet teveel op te laten vallen. Dus als ik het niet zeg zal het op een forum niet zo snel opvallen. En als je het van mijn vriendin zou weten zou het wel heel erg knap zijn aangezien zij niet gediagnostiseerd is. Alleen een heel erg sterk vermoeden van mijn kant.
Ik heb het wel tegen haar gezegt. Maar zij zegt dat ze er ooit op getest is en dat ze toen niet autistisch was. Maar er zijn zoveel dingen die ik herken, en ook in behoorlijk erge mate.quote:Op donderdag 5 april 2007 16:24 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Op een forum merk je autisme zeker niet op nee. Heeft jouw vriendin geen behoefte om eens een test te laten doen? Of heb je jouw vermoeden nooit met haar besproken? Kan natuurlijk een beetje TE confronterend zijn.
Je hebt gelijk. Ze moet het natuurlijk zelf ook willen.quote:Op donderdag 5 april 2007 16:28 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik heb het wel tegen haar gezegt. Maar zij zegt dat ze er ooit op getest is en dat ze toen niet autistisch was. Maar er zijn zoveel dingen die ik herken, en ook in behoorlijk erge mate.
Zelf zou ze er nooit achter aan gaan, heb ik ook niet gedaan. Dat is meer iets voor die ouders. Maar om met hun hierover te gaan praten zie ik ook weer niet echt zitten.
En ik ben klaar met het portfolio, 66 pagina's in totaal.quote:Op donderdag 5 april 2007 16:36 schreef RaymanNL het volgende:
Ik heb vormgeving bedacht voor me projectGaat helemaal goedkomen
aangemeldquote:Op donderdag 5 april 2007 16:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
http://gamers.eurogamer.net/groups.php?group_id=88
Ik ga nu werken, vanavond of morgen kan ik mensen pas gaan accepterenNiet te lastige usernames kiezen
Is dat niet je relatie probleem? het onbreken van 1.quote:Op donderdag 5 april 2007 16:42 schreef RaymanNL het volgende:
LanikoekjeJe moet relatie psychologie doen als opleiding
Ik onthoud jou naam zeker als ik relatie problemen heb
( Nu eerst nog een relatie
)
Ik heb nu ook veel ervaring met relatieproblemenquote:Op donderdag 5 april 2007 16:42 schreef RaymanNL het volgende:
)
quote:Op donderdag 5 april 2007 16:44 schreef Heintje het volgende:
[..]
Is dat niet je relatie probleem? het onbreken van 1.
quote:Op donderdag 5 april 2007 16:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
http://gamers.eurogamer.net/groups.php?group_id=88
Ik ga nu werken, vanavond of morgen kan ik mensen pas gaan accepterenNiet te lastige usernames kiezen
Geloof het of niet, ik heb een tijd relatietherapie gegeven (dat bedoel je vast met psychologie), dat is erg vermoeiend hoor. Ik ben meer van de individuele clienten want met relaties heb je altijd heibel en kom je bijna nooit tot een compromis.quote:Op donderdag 5 april 2007 16:42 schreef RaymanNL het volgende:
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |