Het spel krijgt vele slechte reviews, maar het is eigenlijk een erg leuk spel, als je de controlls maar door hebt. Ik zou het doenquote:Op woensdag 4 april 2007 11:40 schreef Discovered het volgende:
Is [Red Steel] een mooie game anders ga ik die bij mijn Wii bij bestellen waar ik al 3 maanden op wacht..
zou je niet is gaan bellen naar die fukkers ofzo?quote:Op woensdag 4 april 2007 11:40 schreef Discovered het volgende:
Is [Red Steel] een mooie game anders ga ik die bij mijn Wii bij bestellen waar ik al 3 maanden op wacht..
Daarom vraag ik het eigenlijk , want heb de reviews gezien die waren slecht. maar het lijkt me echt wel een leuke game.. . Wie heeft altijd slecht punten en komt zeker door de graphics. Mja bij mij gat het om de gameplay.quote:Op woensdag 4 april 2007 11:41 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Het spel krijgt vele slechte reviews, maar het is eigenlijk een erg leuk spel, als je de controlls maar door hebt. Ik zou het doen![]()
Haha , LOL !!!quote:Op woensdag 4 april 2007 11:45 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
zou je niet is gaan bellen naar die fukkers ofzo?
ga naar de lokale gameboer en koop een wii. heeft ie m niet? next.
2 van de 3 winkels hier heeft er gewoon een paar staan.
en dan pak je red steel gewoon uit t schap en je kan over een uurt aan de gang.
mensen die te lui zijn om een kleine moeite te doen...
Ik heb nog nooit van iemand gehoord dat het een kutspel is, het staat alleen in de reviews. Alle ervaringen zijn alleen maar positief. Er heerst een negatieve review sfeer rondom dit spel namelijkquote:Op woensdag 4 april 2007 11:45 schreef Discovered het volgende:
[..]
Daarom vraag ik het eigenlijk , want heb de reviews gezien die waren slecht. maar het lijkt me echt wel een leuke game.. . Wie heeft altijd slecht punten en komt zeker door de graphics. Mja bij mij gat het om de gameplay.
haha lol idd.quote:
Als het je om de gameplay gaat (wat je met de bjna aanschaf van je wii al laat zien) kun je met een gerust hart Red Steel aanschaffen en zal je hoogst waarschijnlijk niet teleurgesteld worden.quote:Op woensdag 4 april 2007 11:45 schreef Discovered het volgende:
[..]
Daarom vraag ik het eigenlijk , want heb de reviews gezien die waren slecht. maar het lijkt me echt wel een leuke game.. . Wie heeft altijd slecht punten en komt zeker door de graphics. Mja bij mij gat het om de gameplay.
Denk het ook. Mja, denk dat ik het ga ombouwen met de MODCHIP (Wiikey) !!quote:Op woensdag 4 april 2007 11:49 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit van iemand gehoord dat het een kutspel is, het staat alleen in de reviews. Alle ervaringen zijn alleen maar positief. Er heerst een negatieve review sfeer rondom dit spel namelijk![]()
bust a move wat was dat ook alweer....quote:Op woensdag 4 april 2007 12:03 schreef Discovered het volgende:
Bust a movie die zal wel vet zijn !!!
Hoi, ik vond het een kut spelquote:Op woensdag 4 april 2007 11:49 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit van iemand gehoord dat het een kutspel is, het staat alleen in de reviews. Alle ervaringen zijn alleen maar positief. Er heerst een negatieve review sfeer rondom dit spel namelijk![]()
quote:Op woensdag 4 april 2007 12:21 schreef melluk het volgende:
[..]
bust a move wat was dat ook alweer....
met dansen ofzo?
Katamari ga ik dus echt wel kopen hehquote:Op woensdag 4 april 2007 12:29 schreef Strolie75 het volgende:
Twee maal Resident Evil voor de Wii
Katamari naar de Wii![]()
![]()
Katamari is zowel gameplay als graphics tijdloos. Hopelijk doen ze leuke dingen met de Wii bediening.quote:Op woensdag 4 april 2007 12:42 schreef RaymanNL het volgende:
Katamari ga ik dus echt wel kopen hehMaar het zullen wel weer PS2 ports worden
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |