De Franse arrogantie druipt van het filmpje af, sorry.quote:Op woensdag 4 april 2007 11:24 schreef Duvel het volgende:
[..]
Geweldig! Je voelt de spanning! (Althans, ik wel...)
Wie verzint dan ook zo'n idiote naam. GTW klinkt veel beterquote:Op woensdag 4 april 2007 10:57 schreef Dichterbijer het volgende:
Valt me op dat niemand hem Spurt noemt
Ja, daar stoorde ik me gisteren ook aanquote:Op woensdag 4 april 2007 11:35 schreef vw_caddy het volgende:
De Franse arrogantie druipt van het filmpje af, sorry.Maar verder wel ultracool natuurlijk.
![]()
Hm, dat proef ik niet zo. Waar leid je dat uit af? Ik zie alleen maar veel beelden, en ik hoor een kerel die de tractiestroom en de lijnspanning opleest om de zoveel tijd.quote:Op woensdag 4 april 2007 11:35 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
De Franse arrogantie druipt van het filmpje af, sorry.Maar verder wel ultracool natuurlijk.
![]()
Nouwwwquote:Op woensdag 4 april 2007 12:26 schreef Duvel het volgende:
[..]
Hm, dat proef ik niet zo. Waar leid je dat uit af? Ik zie alleen maar veel beelden, en ik hoor een kerel die de tractiestroom en de lijnspanning opleest om de zoveel tijd.
Oh zo, hm was me niet direct opgevallen, maar ik heb dan ook 0,857% Frans bloed of zo, die invloed zal het wel zijn.quote:Op woensdag 4 april 2007 12:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nouwww
"Excellence Francaise!"
"Avec toute sa Puissance!"
"Incroyable!"
Die hele flashsite druipt gewoon van "Excellence Francaise"
ROFL ROFL!quote:Op woensdag 4 april 2007 12:27 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
fijn voor springers
o0 kut, weer gemist
0o ja, die timing van jou..
Klûnen met de Pimpel-Expresquote:Op woensdag 4 april 2007 14:46 schreef MREn het volgende:
Ik ga straks voor de tour d'Almelo ipv omreizen via Zutphen, en wel die-hard over de hulpbaan (trein 142).
[afbeelding]
Ja iddquote:Op woensdag 4 april 2007 16:01 schreef Peterselieman het volgende:
@Automatic_Rock: Mooi om die slijptrein eens aan het werk te zien![]()
Ja, is al de 2e keer dat ik hem aan het werk zie in een half jaartje tijd. Is dat idioot vroeg opstaan voor die krantenwijk toch ergens goed voor!!quote:Op woensdag 4 april 2007 16:01 schreef Peterselieman het volgende:
Waarom simpel doen, als het ook moeilijk kan
@Automatic_Rock: Mooi om die slijptrein eens aan het werk te zien![]()
quote:'Treinen rijden vaker op tijd'
AMSTERDAM - De treinen reden in de eerste maanden van dit jaar vaker op tijd. De punctualiteit zal over het eerste kwartaal uitkomen op ongeveer 86,9 procent, verwacht de website treinreiziger.nl.
Treinreiziger.nl maakt zelf een prognose op basis van cijfers van de Nederlandse Spoorwegen (NS). Vorig jaar reed 84,8 procent van de treinen op tijd.
Boven verwachting
De treinen zouden sinds 2000 niet meer zo vaak op tijd hebben gereden. Vanwege computerstoringen bij spoorbeheerder Prorail, storm en sneeuwval verwachtte treinreiziger.nl dat de jaardoelstelling van 87 procent de eerste maanden bij lange na niet zou worden gehaald.
Afgelopen maand reden de treinen boven verwachting goed op tijd, stelt de site, waardoor de punctualiteit toch bijna de 87 procent zal halen.
Punctueel
Begin januari meldde de NS dat vorig jaar de doelstelling voor punctualiteit voor het tweede achtereenvolgende jaar niet was gehaald. Toen reed 84,8 procent van de treinen op tijd, met een marge van drie minuten, terwijl dit 86 procent had moeten zijn. Twee jaar geleden reed 84,7 procent van de treinen volgens het boekje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |