abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47991391
Ach, het is betekend in me mail Box, Alllah Allocthoon met geen houding, Tuurlijk ben ik een racist en er Banseeboy, tuurlijk stuur me een bericht, dat je me moeder een hoer vind.

Meer kunnen jullie niet.

Ik noem het mislukte de moslims, ik eet geen varkens vlees, ik geloof in een profetet genaamd, die vrede bracht'

Jou Profeet vond het leuk om oorlog te maken, iets van zoveel, tig honderd jaar geleden.

Mag, ik iets aan je toevoegen.

De Duivel doet wat hij wil, zelfmoord vind hij de beste, hij houd van labiele mensen die gestuurd worden.

Sorry ik heb de bijbel en de koran gelezen, kinders die niet rustig kunnen lezen, heen en weer bewegen als een Dwangmo, dwangmatige Homo, machines trieste mensen, Jesus, waar is jullie profeet nu.

Ik ga me niet latem leiden, door een stel Dwarslims, zuivere Moslim das eem antwoord, blaasje je je op, hell patroullje, Jij wil zelfmoord, doe je alles overnieuw, space raider.

Sorry ben op de hoogte van de straffen.
  woensdag 4 april 2007 @ 01:31:37 #2
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_47991420
Heb je weer met je klauwtjes in de drugspot gezeten?
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  woensdag 4 april 2007 @ 01:32:04 #3
140724 Zyggie
Geweldenaar.
pi_47991424
Ok, ik heb het genoteerd.
Zyggie.
  woensdag 4 april 2007 @ 01:35:21 #4
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_47991459
Damn je hebt paddo's zitten vreten he?
pi_47991481
even op de eerste....zeggen dat je moeder een hoer is...???? ik zou eerder zeggen dat ze niet goed bezig is geweest en jou te weinig aandacht heeft gegeven toen je klein was en daarom haat je buitenlanders... denk je.. eigenlijk haat je je ouders
je icoon is te groot, max 100kB
pi_47991492
uuh blijf van de drugs en alchohol af
  woensdag 4 april 2007 @ 01:38:01 #7
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_47991493
quote:
Op woensdag 4 april 2007 01:37 schreef ikhebeenvraagje het volgende:
en daarom haat je buitenlanders... denk je.. eigenlijk haat je je ouders
Nee, nee dat zie je verkeerd. Ze hebben hier de buitenlanders binnen gehaald in de jaren '60 en '70 enzo.
Daarom haat ie ze misschien.
pi_47991504
Nee een ding, nu en nu en voor nooit meer, Moslims houden van schelden en aroggant gedrag, pik het niet meer, rot op of flikker op.

Ben zat van deze kwallen.

En ga er is wat aan doen, mijn moeder is geen hoer, zijn vader is een Homo.
pi_47991517
quote:
Op woensdag 4 april 2007 01:38 schreef newsman het volgende:
Nee een ding, nu en nu en voor nooit meer, Moslims houden van schelden en aroggant gedrag, pik het niet meer, rot op of flikker op.

Ben zat van deze kwallen.

En ga er is wat aan doen, mijn moeder is geen hoer, zijn vader is een Homo.
Hou je van Geert
pi_47991532
Maakt geen reet uit, ik heb een mening, dit zieke gedrag ben ik zat.
pi_47991543
quote:
Op woensdag 4 april 2007 01:41 schreef newsman het volgende:
Maakt geen reet uit, ik heb een mening, dit zieke gedrag ben ik zat.
Ja of een Nee ?
pi_47991547
quote:
Op woensdag 4 april 2007 01:39 schreef Sander170 het volgende:

[..]

Hou je van Geert
Kreeg een bericht in me mail, je moeder is een hoer.
pi_47991554
M'n bier is bijna op, haal eens nieuw?
codecaster.tweakblogs.net
I wasn't masturbating, I was just cleaning it and it went off!
Taal is een communicatieprotocol. Een protocol staat of valt met het correct toepassen van de regels die het omhelst.
pi_47991574
Das ook alles wat ze kunnen zeggen. Vraag politie Amsterdam, ze worden er doodziek van.
pi_47991597
En ja ik stem op Geert.
pi_47991606
je kan wel zeggen dat die zgn moslims niet goed bezig zijn.. maar veel van hun zijn ouders kinderen geliefde familie leden kwijt geraakt en worden dor een moment van zwakte in een soort groepering getrokken als de taliban, omdat ze het gevoel van familie of verbondenheid hoe je het noemen wil missen. Ik zeg niet dat ik alles weet maar deze mensen plegen geen zelfmoord maar zijn wanhopig op zoek naar een uitweg. Dus als je nou nog eens zoiets zegt denk dan eens na over de echte reden achter deze daad van oproer. maar over dat alles opnieuw doen heb je wel gelijk zelfmoord is je kans om het hele leven opnieuw te doen
pi_47991633
niet dat het de juiste is maar alles begint wel weer van voor af aan
pi_47991641
quote:
Op woensdag 4 april 2007 01:45 schreef newsman het volgende:
En ja ik stem op Geert.
Ik had al zo'n voorgevoel.
pi_47991651
quote:
Op woensdag 4 april 2007 01:46 schreef ikhebeenvraagje het volgende:
je kan wel zeggen dat die zgn moslims niet goed bezig zijn.. maar veel van hun zijn ouders kinderen geliefde familie leden kwijt geraakt en worden dor een moment van zwakte in een soort groepering getrokken als de taliban, omdat ze het gevoel van familie of verbondenheid hoe je het noemen wil missen. Ik zeg niet dat ik alles weet maar deze mensen plegen geen zelfmoord maar zijn wanhopig op zoek naar een uitweg. Dus als je nou nog eens zoiets zegt denk dan eens na over de echte reden achter deze daad van oproer. maar over dat alles opnieuw doen heb je wel gelijk zelfmoord is je kans om het hele leven opnieuw te doen
Dit gesperk mag je houden, in hun moederland, kan je er meer werven.

En Blabala ben ik zat van, onze chinees werd zelfs overvallen

Dus flikker op met je excuus brief, trouwens ze hebben beste patat, spammmmmmmm
pi_47991675
Lees jij je posts wel eens na voor je op invoeren klikt?
  PR/Manusje van alles woensdag 4 april 2007 @ 01:53:29 #21
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_47991690
Jaa jaa
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_47991696
quote:
Op woensdag 4 april 2007 01:30 schreef newsman het volgende:
Ach, het is betekend in me mail Box, Alllah Allocthoon met geen houding, Tuurlijk ben ik een racist en er Banseeboy, tuurlijk stuur me een bericht, dat je me moeder een hoer vind.
post 'ns een paar mailtjes...
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  woensdag 4 april 2007 @ 01:54:51 #23
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_47991701
quote:
Op woensdag 4 april 2007 01:53 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

post 'ns een paar mailtjes...
pi_47991710
quote:
Op woensdag 4 april 2007 01:51 schreef Gekkenhuis_v het volgende:
Lees jij je posts wel eens na voor je op invoeren klikt?
Als jij die linkse shit wilt lezen, ga je gang.
pi_47991753
Dieptepunt van de wijk, Noord-Afrikaan, duwt een Turk een vork in zijn nek, Of het gewoon is klaar mag zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')