Nee, nee dat zie je verkeerd. Ze hebben hier de buitenlanders binnen gehaald in de jaren '60 en '70 enzo.quote:Op woensdag 4 april 2007 01:37 schreef ikhebeenvraagje het volgende:
en daarom haat je buitenlanders... denk je.. eigenlijk haat je je ouders
Hou je van Geertquote:Op woensdag 4 april 2007 01:38 schreef newsman het volgende:
Nee een ding, nu en nu en voor nooit meer, Moslims houden van schelden en aroggant gedrag, pik het niet meer, rot op of flikker op.
Ben zat van deze kwallen.
En ga er is wat aan doen, mijn moeder is geen hoer, zijn vader is een Homo.
Ja of een Nee ?quote:Op woensdag 4 april 2007 01:41 schreef newsman het volgende:
Maakt geen reet uit, ik heb een mening, dit zieke gedrag ben ik zat.
Ik had al zo'n voorgevoel.quote:Op woensdag 4 april 2007 01:45 schreef newsman het volgende:
En ja ik stem op Geert.
Dit gesperk mag je houden, in hun moederland, kan je er meer werven.quote:Op woensdag 4 april 2007 01:46 schreef ikhebeenvraagje het volgende:
je kan wel zeggen dat die zgn moslims niet goed bezig zijn.. maar veel van hun zijn ouders kinderen geliefde familie leden kwijt geraakt en worden dor een moment van zwakte in een soort groepering getrokken als de taliban, omdat ze het gevoel van familie of verbondenheid hoe je het noemen wil missen. Ik zeg niet dat ik alles weet maar deze mensen plegen geen zelfmoord maar zijn wanhopig op zoek naar een uitweg. Dus als je nou nog eens zoiets zegt denk dan eens na over de echte reden achter deze daad van oproer. maar over dat alles opnieuw doen heb je wel gelijk zelfmoord is je kans om het hele leven opnieuw te doen
post 'ns een paar mailtjes...quote:Op woensdag 4 april 2007 01:30 schreef newsman het volgende:
Ach, het is betekend in me mail Box, Alllah Allocthoon met geen houding, Tuurlijk ben ik een racist en er Banseeboy, tuurlijk stuur me een bericht, dat je me moeder een hoer vind.
Als jij die linkse shit wilt lezen, ga je gang.quote:Op woensdag 4 april 2007 01:51 schreef Gekkenhuis_v het volgende:
Lees jij je posts wel eens na voor je op invoeren klikt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |