abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_192706
Vanavond toch weer veel praatvoer...

Allereerst de bijl die vast ligt aan een ketting buiten. Vraag me af waarom dat zou zijn????? Preventie zeker...

Dan Karin die roept "Maurice, je kan er op hoor", kan je ook op vele manieren interpreteren.....

De spreuken die op de keukenmuur zijn verschenen..."Sommige problemen...etc". Was ik die Tara eindelijk aan het vergeten....

Augurken, "een flinke jongen" volgens Ruud, die worden geoogst????

Bianca, die eerst niet wil fietsen en iedereen voor laat gaan en dan tenslotte ook nog eens de fiets molt. Vast de evil twin van Maurice...die laat ook al niets heel...

Bianca die denkt dat er na een jaar opsluiting ook nog wel mensen zijn die op haar wachten...tragisch hoor. Vertel jij het haar, of zal ik het doen?

Nog meer opvallende zaken?????

Don't ever save anything for a special occasion. Being alive is the special occasion.
pi_192707
Inderdaad, welke romance?
pi_192708
Hahahaha! Die van die bijl vind ik HEEL erg bruut! Hahahaha!

Grtz,

MiRR0RMaN.

pi_192709
hebben sabine en bart nou al wat of niet?

dinsdag 28 september 1999 @ 20:51:00 #5
137 AcE
Let'sNOTkillKenny!
pi_192710
'T was weer waanzinnig Ruudje wordt wel een beetje erg populair afgetekend, om te
When when your left hand is gone...., your right hand is left...

FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 28 september 1999 @ 20:52:00 #6
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_192711
Als je naar het Bart/Sabine zoengehalte kijkt van deze aflevering lijkt het er wel op
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_192712
En dan aan het einde van de uitzending....
Bart ontdekt om 1.30 dat de dagboekkamer open is, zou hij een plek gevonden hebben om Sabine eens een keer flink te nemen zonder dat de andere bewoners het zien (maar wel de Big-Brother redaktie, de streamer zal wel weer uitvallen )
grtz NN
pi_192713
ja !

ik dacht dat de douches niet gefilmd werden.. staan we naar die Bart te kijken, en wordt het ook nog eens door gedramatiseerd door slow images van sabine...

jonge wat gaan die achteruit...

vandaag wisten wij al dat er een nieuwe fiets is gekomen, laten ze niet zien...

dat er een of andere discussie is, nadat willem in de dagboekkamer is geweest, zie je vanavond dus ook niks van...

nee, geharmoniseerd een kommetje 'whatever bananas' eten op de bank, en aha momenten ophalen met ruudje...

Bah

May the force be with you

pi_192714
Wat me ook opviel (maar mischien ben ik wel de laatste):

-Ze hebben geen fatsoenlijke douche, dat is, ze stonden met een emmertje in de douche te klooien.
-'t Warm water zit op rantsoen, nu snap ik ook dat karin ziek is. (Shot met bart bij toilettafel: hee net had ik nog warm water).
-Ze weten niet dat als het regent, dat je de was dan beter binnen ergens op kan hangen.

Over die hamer, 't gaf hier ook wel hilarische reacties, alleen de keuken-messen zitten niet aan een ketting. Dus wrom de bijl wel (We dachten eerst om express-lichamelijk-letsel-toebrengen te voorkomen).

Al klinkt een gezegde nog zo raar,
als het rijmt is het waar.
pi_192715
Die emmer was wel perfect gedrapeerd in de douche zeg.....

Karin: "Het zal hier wel saai worden als ik hier weg ben".....DUH

Of Ruud die met zijn vingers in de pan zit en deze tot drie maal toe aflikt.... hopelijk had hij wel zijn handjes gewassen...

Don't ever save anything for a special occasion. Being alive is the special occasion.
  dinsdag 28 september 1999 @ 21:20:00 #11
173 Nikki
 Anti Kliekjes
pi_192716
Vlak natuurlijk ook niet uit dat het wel heel moeilijk lijkt te zijn om het zadel van een hometrainer wat lager te zetten.
Daar heb je een "echte" man bij nodig...
Wat nou..'k zie niks!!! Je bent toch niet blind???
pi_192717
ik vond het een intresante uitzending en naar mijn mening wel wat actie of in ieder geval opzetjes daar voor. Jullie vinden iedereen klote en volgens jullie gebeurt er niks...wat moet er dan gebeuren

dat van die dag boek kamer zien we toch morgen weer en dat van dat ziek worden ook.

nee de uitzending vanavond was top een van de betere.

*^*^*^*^*^*^*^*^*^*
bigbrother voor kids
http://www.kidsplanet.nl
  dinsdag 28 september 1999 @ 21:28:00 #13
379 GeGs
Oh what the hell...
pi_192718
Die bijl! Super. De reden dattie aan de
ketting ligt is omdat ze anders het huis
er mee te lijf gaan, niet elkaar.
Overigens, hij is uitstekend geschikt om de
ketting zelf mee door te slaan.

Bianca moet trouwens nu zeker blijven want
anders wordt het _helemaal_ nix meer.

:|

Live young, die fast.
pi_192719
quote:
op 09-28-1999 om 09:20 PM schreef Nikki het volgende:
Vlak natuurlijk ook niet uit dat het wel heel moeilijk lijkt te zijn om het zadel van een hometrainer wat lager te zetten.
Daar heb je een "echte" man bij nodig...

Ik vind het so wie so opvallend hoe vaak (en op welke manier) Bianca bevestiging zoekt bij haar mede-bewoners. Ze vindt zichzelf echt fantastisch, als je het mij vraagt.

Maar vraag het maar niet...

pi_192720
Volgens mij is iemand die constant bevestiging zoekt juist niet zo vol zelfvertrouwen. En een lijst van tien goede vrienden opnoemen geeft daar ook niet echt blijk van. Bianca is gewoon een onzeker meisje achter een bitchy masker... echt, echt waar.
pi_192721
quote:
op 09-28-1999 om 09:23 PM schreef Gaby het volgende:
ik vond het een intresante uitzending en naar mijn mening wel wat actie of in ieder geval opzetjes daar voor. Jullie vinden iedereen klote en volgens jullie gebeurt er niks...wat moet er dan gebeuren

Gaby, ik vond het vanavond juist een uiterst gevulde aflevering, die veel stof doet oproepen....vanavond was er weer eens wat te zien.....
Het is toch juist prachtig om je gal hier te spuien, als iedereen de bewoners als fantastisch, gezellig, aardig en leuk zou gaan omschrijven, waren we snel uitgebabbeld.
Daarvoor moet je denk ik naar de BB-fansite...hier wordt elk woord, elke minuut van BB door honderden argusogen bekeken. Prachtig toch!!!??

pi_192722
Helemaal top barbarella.
k heb van een vriend van mij gehoord dat die Bart verbonden is aan een impressariaat. Dit zou kunnen betekenen dat hij is
ingehuurd door V om de boel wat op te fokken en als aanjager te fungeren bij de uitzendingen.
Bedenk even dat als hij dan zou winnen het geld waarschinlijk nooit uitgekeerd zal worden, Bart zal immersd vast net zo'n
wurgcontract hebben als anderen, V kennende...
born in 1984

pi_192723
quote:
op 09-28-1999 om 09:56 PM schreef Barbarella het volgende:

Gaby, ik vond het vanavond juist een uiterst gevulde aflevering, die veel stof doet oproepen....vanavond was er weer eens wat te zien.....

ik vond het ook een goede uitzending daar begon ik me post mee, ik maakte alleen een soort van grap omdat de meeste mensen in deze forums vinden dat er niks gebeurt daar terwel ik net als jij wel vond/vind dat er wat gebeurt. en tuurlijk lekker schelden is prachtig alleen vind ik zommige dingen on te recht die mensen zeggen.

*^*^*^*^*^*^*^*^*^*
bigbrother voor kids
http://www.kidsplanet.nl
pi_192724
Ik dacht het, jij zei het Patsy

Overigens over de aflevering van vanavond: who da FOK! denkt Bianca wel dat ze is?
Eerst trapt ze de emmer omver en laat deze gewoon liggen voor Bart om op te rapen, vervolgens roept ze haar andere lakei (Ruud in dit geval) om het zadel hoger te zetten. Ze is toch niet gehandicapt ofzo (nou ja, behalve geestelijk dan)? Ze laat trouwens helemaal haar handjes niet wapperen in huis.

Neeee, Bianca maakt weer geen goede beurt (maar let wel: Veronica filmt dit ook wel weer zo he! Misschien is ze verder wel heeeeeel aardig (NOT) )

Ik verwacht echt dat bij de volgende nominaties Bianca de lul is (samen met Bart, vermoed ik).

Weather

pi_192725
Hele interrrrressante uitzending vanavond.

1) je ziet dat Sabine meer irritaties begint te krijgen.

2) Maurice die normaal z“n muil houdt begon vanavond ook enige trekken van onderdrukte irritaties te uiten.

3) Bart ziet in Maurice een absolute rivaal
zie scene op de bank waar Maurice probeerd Sabine te helpen met handstand (hmmm dacht Bart dat standje ken ik niet ik moet gelijk laten zien dat ik dat ook kan)

4) Karin leek wel jaloe op de romantiek tussen Sabine en Bart

5) Willem werd geirriteerd omdat Ruud met z“n klauwen in de pannen zat te vroeten.

6)Bianca is gewoon een vuile vieze pest pleuris bitch die te beroerd is haar maatjes te helpen met fietsen

Dus genoeg stof tot lullen

Domme Blondjes zijn niet Blond

pi_192726
Wat ik me nou afvraag is wat Sabien aan het lezen was: het was wel handgeschreven. Afscheidskado (denk-aan-ons-boekje) van thuis? Er staat me iets bij dat zulke persoonlijke dingen niet meemochten, alleen foto's. Correct me if I'm wrong, misschien heeft ze het laten zien in het kennismakingsfilmpje (die ik niet gezien heb)

En ja, ik dacht ook meteen IIIIIIEEEEUUUWWWW toen Rudieboy met z'n AFGELIKTE vingers nog 's een likje nam...En waar zijn die vingers allemaal geweest meneer?

Fok!zine 2 the rescue!!!
  dinsdag 28 september 1999 @ 22:43:00 #22
336 Jessicaa
een kaarsje brand voor Danyel
pi_192727
Inderdaad die bart wat een macho zeg
Gelijk Sabine helpen met haar handstandje
En dat terwijl maurice er al bij stond
Daarna gelijk uitsloven door het zelf ook ff te doen
Gatver wat een engerd
Ik hoop zo dat maurice met Sabine aan de haal gaat
pi_192728
Ik zie Sabien en Mauriesje nog wel een item worden. Die Bart doet teveel zijn best...
pi_192729
ik zie helemaal niks gebeuren eigenlijk
I'm back, big as life and twice as ugly!
pi_192730
Ja of Ruud!...
Domme Blondjes zijn niet Blond

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')